- Waardering
- 18
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een haat tegen die arme wilco
heb je al spijt ironmike?over maandje is die hele mj hype voorbij
---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------
thriller kwam uit in '82 en jij bent geboren in '83? diehard fan lolol
(kon vorige bericht geen edit geve)
Idd. Op negatieve reacties kon je sowieso ook rekenen, overal trouwens. Is nu eenmaal iets waarin mensen heel sterk verschillen van smaak. Ik heb er totaal geen behoefte aan, maar kan best begrijpen dat mensen het willen.tja ik vind hem niet mooi, maar zolang jij hem mooi vindt, dan is er toch niks aan het handje?
off topic : Benchpress 80kg...?zou je niet beter eerst zorgen dat dit in orde komt voor je op een BB forum de keyboard warrior komt uithangen?
Hoeveel moet je minimaal banken dan?even een serieuze vraag:
stel als nu blijkt dat michael 100% een pedo was, en dus kinderen seksueelheeft misbruikt. krijg je dan geen spijt dat je hem hebt laten zetten?

off topic : Benchpress 80kg...?zou je niet beter eerst zorgen dat dit in orde komt voor je op een BB forum de keyboard warrior komt uithangen?
volgens mij snap jij het principe van dit board niet helemaal
je bencht meer dan je squat lolthriller kwam uit in '82 en jij bent geboren in '83? diehard fan lolol(kon vorige bericht geen edit geve)
Wow.. ik zat vol spanning te wachten op een 'fail tattoo'. Dacht dat het een grap zou zijn. Je moet wel een hele grote fan van MJ zijn om dit te doen, niet iemand die om de mooie woorden die over zijn gesproken de laatste tijd ineens extra veel sympathie voor hem heeft. Hoop voor jou dat je het eerste bent.
Mooie tattoo, dat zeker! En wat anderen er van vinden? Daar geven we normaal toch ook geen reet om op DBB?