Fitness Seller

check m'n nieuwe MJ tat !

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja ik vind hem niet mooi, maar zolang jij hem mooi vindt, dan is er toch niks aan het handje?

Ziet er goed uit, zou het zelf wel nooit gedaan hebben.

• Topic Starter Topic Starter
wat een haat tegen die arme wilco:D
heb je al spijt ironmike? :rolleyes: over maandje is die hele mj hype voorbij

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

thriller kwam uit in '82 en jij bent geboren in '83? diehard fan lolol
(kon vorige bericht geen edit geve)

neen ik ben geboren in 86...so what...ik luister ook al m'n hele leven naar elvis presley en die was toen al 9 jaar dood...whats your point?

nee nog geen spijt nee,kvind het een opperzalige tattoo,blijf maar proberen,spijt zal er niet komen,i'm lovin it!

off topic : Benchpress 80kg...?zou je niet beter eerst zorgen dat dit in orde komt voor je op een BB forum de keyboard warrior komt uithangen?

tja ik vind hem niet mooi, maar zolang jij hem mooi vindt, dan is er toch niks aan het handje?
Idd. Op negatieve reacties kon je sowieso ook rekenen, overal trouwens. Is nu eenmaal iets waarin mensen heel sterk verschillen van smaak. Ik heb er totaal geen behoefte aan, maar kan best begrijpen dat mensen het willen.

Vind het een mooie tattoo, luister zelf ook MJ's muziek. Dat er nog al verschillende meningen over hem zijn was te verwachten.

Meer dan 80 imo. Als je 80 bencht mag je niet eens in het openbaar spreken vind ik.

even een serieuze vraag:

stel als nu blijkt dat michael 100% een pedo was, en dus kinderen seksueelheeft misbruikt. krijg je dan geen spijt dat je hem hebt laten zetten?

Stoer dat je die tat heb laten zetten! tat is persoonlijk, als jij hem mooi vind ben je der toch!

En het is nog mooier dat je ook elvis "fan" bent..

Erg netjes gezet!

even een serieuze vraag:

stel als nu blijkt dat michael 100% een pedo was, en dus kinderen seksueelheeft misbruikt. krijg je dan geen spijt dat je hem hebt laten zetten?

nope,de tat representeert michael niet enkel als persoon,maar ook als artiest,al valt 1 deel daar van negatief uit,dan nog steeds blijft hij 1 van,zoniet de grootste pop artist ooit,alle hedendaags muziek had er anders uitgezien,indien michael er niet was geweest,ik denk maar aan de justin timberlakes en de Ushers van deze wereld... maar ik heb er goede hoop in dat jouw stelling niet zal uitkomen :)

Ja stel je voor dat hij er niet geweest was, dan hadden we al de justin timberlakes moeten missen :rolleyes:

off topic : Benchpress 80kg...?zou je niet beter eerst zorgen dat dit in orde komt voor je op een BB forum de keyboard warrior komt uithangen?

in orde komt voordat ik hier kom? :o volgens mij snap jij het principe van dit board niet helemaal
maar als je het zo wilt spelen Squat (ass to the floor) 12 x 110 :sd: je bencht meer dan je squat lol

Netjes hoor! Data is iets minder....

Super goed gezet, erg detaileerd!

thriller kwam uit in '82 en jij bent geboren in '83? diehard fan lolol(kon vorige bericht geen edit geve)

Dus hij is mogelijk al zijn hele leven een fan.
Slaagt toch compleet op niks deze opmerking...

OT: Normaal ben ik echt geen fan van tatoeages, maar deze vind ik mooi gezet.

Wow.. ik zat vol spanning te wachten op een 'fail tattoo'. Dacht dat het een grap zou zijn. Je moet wel een hele grote fan van MJ zijn om dit te doen, niet iemand die om de mooie woorden die over zijn gesproken de laatste tijd ineens extra veel sympathie voor hem heeft. Hoop voor jou dat je het eerste bent.

Mooie tattoo, dat zeker! En wat anderen er van vinden? Daar geven we normaal toch ook geen reet om op DBB?

Wow.. ik zat vol spanning te wachten op een 'fail tattoo'. Dacht dat het een grap zou zijn. Je moet wel een hele grote fan van MJ zijn om dit te doen, niet iemand die om de mooie woorden die over zijn gesproken de laatste tijd ineens extra veel sympathie voor hem heeft. Hoop voor jou dat je het eerste bent.

Mooie tattoo, dat zeker! En wat anderen er van vinden? Daar geven we normaal toch ook geen reet om op DBB?

amen to that brother!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven