- Waardering
- 338
Vind de originele moves van Dancing Machine trouwens ook erg vet:
http://www.youtube.com/watch?v=Vil7KDAgWE0
Haha idd, good stuff.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind de originele moves van Dancing Machine trouwens ook erg vet:
http://www.youtube.com/watch?v=Vil7KDAgWE0
wat een bullshit altijd, dat zegt helemaal niets over die maten
je hebt gewoon een k*ttattoo, klaar
niks met laag zelfbeeld of shit te maken

Ik wed erom dat jejezelf wel heel slecht moest voelen wanneer je postte dat ironmike een k*tttatoo heeft implicerend dat jouw subjectieve gewaarwording de norm is.![]()
Klink jij in het echt ook zo alsof je een woordenboek hebt opgegeten?
Als je maten je uitlachen zegt dat niets over jou of je tattoo, maar alleen maar iets over je maten:
namelijk dat ze een laag zelfbeeld hebben en iets/iemand nodig hebben om op te kunnen krikken.
Als je jezelf er iets van aantrekt dat ze er om lachen, heb je ook een laag zelfbeeld
Respect voor Ironmike all the way, dus.

Nu heb je altijd een excuus als je een kind misbruikt, zeg je gewoon dat je arm het deed omdat MJ tot leven kwam![]()

Nu heb je altijd een excuus als je een kind misbruikt, zeg je gewoon dat je arm het deed omdat MJ tot leven kwam![]()
Oke laten we doen alsof het geen pedo was. Heb je wel is een concert van hem gezien? Je hebt een emo op je onderarm![]()
ik zei dit alleen omdat MJ totaal niet bij mijn sT past, bedoelde er verder niks mee![]()
Oke laten we doen alsof het geen pedo was. Heb je wel is een concert van hem gezien? Je hebt een emo op je onderarm![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Nu heb je altijd een excuus als je een kind misbruikt, zeg je gewoon dat je arm het deed omdat MJ tot leven kwam![]()

over maandje is die hele mj hype voorbij