MuscleMeat

Check

lesevke

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m89
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Hallo ik ga volgende week beginnen met mijn eerste kuur stanozolol only (oraal).
Ik bouw het op van 3 ED naar 4 en misschien 5 pilletjes ED.
Mijn vraag is of jullie even willen kijken naar mijn eet schema als die in orde is.
( wist niet of ik het in voedings of hier moest plaatsen:o)
Misschien dat ik een logje op dit forum ga doen.

Bijlagen

Als ik jouw was zou ik al de voedings waardes van jouw producten opnieuw tellen en ze in dit schema zetten. Bij mij scheelde het bijna 500kcal met mijn producten voor hetzelfde voedingsschema. Voor de rest zitten de macro's wel goed voor te bulken, alhoewel dit ook persoonsgebonden is, zoek wat voor jouw het beste werkt.

Hoe is je metabolisme? Als ik bulk op zulke hoge carbs kom ik vet bij in no time. +- 350 - 400gr carbs werken perfect voor mij in de bulk, kom dan ook zo goed als geen vet bij. Wat altijd mooi is natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik jouw was zou ik al de voedings waardes van jouw producten opnieuw tellen en ze in dit schema zetten. Bij mij scheelde het bijna 500kcal met mijn producten voor hetzelfde voedingsschema. Voor de rest zitten de macro's wel goed voor te bulken, alhoewel dit ook persoonsgebonden is, zoek wat voor jouw het beste werkt.

Hoe is je metabolisme? Als ik bulk op zulke hoge carbs kom ik vet bij in no time. +- 350 - 400gr carbs werken perfect voor mij in de bulk, kom dan ook zo goed als geen vet bij. Wat altijd mooi is natuurlijk.
normaal heb ik dit schema maar dan 250 melk overall en geen weighgainer maar whey en 1 shake minder ( die in de avond) en daar bulk ik me en kom ik mooi 1kg per maand aan ongeveer.
Ik zit zo hoog omdat ik heb gelezen dat je (lichaams gewicht pondx25 doen en dat is 4.8k bij mij) dus vandaar

Terug
Naar boven