Fitness Seller

Cheney haalt uit om onderzoek naar CIA

9/11 kostte iets meer dan 3.000 levens, vraag me dan toch af van welke diabolische plannen die gasten op Guantanamo Bay kennis hebben. Volgens mij zitten daar vooral kruimelaars die vaak op de verkeerde plek en verkeerde tijd in een land aanwezig waren.

Als de USA echt gescoord had door de ondervragingen op Guantanamo Bay was dit wel in de publiciteit gebracht. Het zegt genoeg dat na zoveel jaar martelen en mensen opsluiten er nog steeds geen resultaat is geboekt. Duizenden doden voorkomen, laat me niet lachen.

Daar heb je wel een punt eric, ik sta ook niet achter het martelen van eender wie daar, ik vind alleen dat mits er voldoende bewijs is dat het gaat om een terrorist er gemarteld mag worden.

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb je wel een punt eric, ik sta ook niet achter het martelen van eender wie daar, ik vind alleen dat mits er voldoende bewijs is dat het gaat om een terrorist er gemarteld mag worden.

Maar daar gaat de hele discussie niet over piet piraat ;)

republikeinen moeten gewoon hun bek houden......

Jezus wat zijn we weer roomser dan de paus :rolleyes:

Stel dat een kernkop op Amsterdam gericht staat die binnen enkele uren gelanceerd gaat worden. Een terrorist heeft waarschijnlijk informatie die ertoe kan leiden dat de lancering van deze kernkop voorkomen kan worden.
Zou je hem martelen?
Natuurlijk niet, mensenrechten :rolleyes:

Het is heel gemakkelijk de moraalridder uithangen vanachter je toetsenbord in een vredelievend land. Ben benieuwd hoeveel daar nog van over is als de dreiging serieus wordt.
Sterker nog, je bent zelfs medeverantwoordelijk voor de dood van onschuldige mensen wanneer je de middelen had om dit te voorkomen, en deze niet gebruikt hebt.

Laten we dan meteen maar iedereen doden. Vast en zeker dat er wel een terrorist tussenzit waardoor wij weer veilig zijn :rolleyes:

Cheney is een heel vies mannetje die onwijs misbruik heeft gemaakt van de oorlog. Zijn bedrijf heeft miljarden verdient. Hij verdient het om op de stoel te komen maar zo ver zal het helaas niet komen.

Terug
Naar boven