- Waardering
- 3.702
afmaken met pullovers (hier train je ook je bovenrug mee)
Sterker nog, het is een oefening voor de bovenrug (lats)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
afmaken met pullovers (hier train je ook je bovenrug mee)
Er zijn theorien die er van uit gaan dat naarmate je onderkantborst groeit, de borst in z'n geheel omhoog geduwd wordt wat dus een betere bovenkant oplevert.
Verders moet je wat esthetiek aangaat goed beseffen dat een dikkere bovenkant de tepel naar onder doet wijzen wat wel eens de indruk van "hangers" kan geven.
Beste mensen,
Ik wil mijn bovenkant borst wat meer de aandacht geven. Het is een 'ernstig' geval te noemen, maar me bovenkant moet echt meer ontwikkelen.
Nu vroeg ik mij af als ik mijn hele chest workout richt op de bovenkant (dwz incline dumbbell press,incline bench press en low cable pulls) richt, is dat niet teveel?
Liefst antwoorden van mensen die ook een achter lopende bovenkant borst hebben gehad en hoe zij dit hebben opgelost.
Jullie mening graag!![]()

Neemt niet weg dat extra massa aan de bovenkant de tepel naar beneden drukt (vandaar dat een borstlift vanaf de onderkant gedaan wordt)Hoezo zou het zo zijn? Want waarom zou je bovenborst groter worden als je onderborst heel groot wordt? Je ziet toch juist bij sommige mensen van die man boobs![]()
Maar om even on topic te blijven: heb jij nog enig advies qua aanpak bovenkant borst?