Fitness Seller

Chlamydiasis tijdens kuren!

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Groot probleem, heb met een verkeerd meisje onveilig s*ks gehad en die belde me laatst op met het leuke verhaal dat ze ''chlamydia'' heeft.

Kans is aanwezig dat ik dit ook heb maar zit in week 4 (van de 12 weken) van me kuur, tren, test en volgende week winny erbij.

Ik heb geen klachten maar dat zegt niks...

Na me kuur een test doen ? Of?

De medicatie Zithromax (Azitromycine) zal namelijk wel zwaar voor me lever zijn en kan ik op dit moment dus niet slikken : (

gewoon laten testen en winny weg laten lijkt me?

Een onbehandelde chlamydia kan ernstige gevolgen hebben.
Bij mannen:
ontstekingen in de bijbal
ontsteking in de prostaat

liever jij dan ik.. gewoon testen!

• Topic Starter Topic Starter
Maar je kan er als man niet onvruchtbaar van worden... Straks heb ik het en kan ik de medicatie niet slikken -_-

Azitromycine kan je gewoon tijdens je kuur slikken. Is een van de weinige middelen die niet via cytochroom P450 enzymen wordt gemetaboliseerd. Ook zijn er geen direct toxische effecten.

Voor Chlamydia is het 3 dagen een dosis dat je moet nemen en blijft week werkzaam (soms ook 1 enkele hoge inname).

Als zij Chlamydia heeft zal je het 9 van de 10 ook hebben. Dus op naar je dokter en al testen. Je moet daarom niet meteen beginnen het te nemen. Even vragen aan je dokter binnen welke tijd het genomen moet worden om klachten te voorkomen. Dacht binnen de 3 maanden (alvast als je teveel last van onderstaande klachten krijgt, lol).

http://www.thuisarts.nl/chlamydia/ik-heb-chlamydia

Wat merken mannen
Mannen met een chlamydia-infectie krijgen vaak klachten:

-meestal pijn of een branderig gevoel bij het plassen;
-vooral ’s ochtends waterige (heldere) tot pussige (geelgroene) afscheiding uit de plasbuis (druiper);
-soms pijn in de balzak of pijn bij het poepen.

Laatst bewerkt:
Die 3dagen overleefd je lever wel hoor. Vind dit nogal belangrijker dan of je wel of geen winny neemt voor een paar dagen. Zorg beter dan die soa zsm uit je lichaam is.

Als je het zou hebben had je het al gemerkt:D
Maar laat je toch maar even testen.
Gewoon piesen in een potje en klaar en mocht je het hebben krijg je 1 grote pil en klaar is kees,lijkt me niet dat dit een te grote belasting is voor je lever.
Shit happens.

ik voel je pijn..

Ze trolled je, gaat je 100 euro van je eigen risico kosten die test! Niet happen! Als ze niet trolled, sja... tough luck^^

Groot probleem, heb met een verkeerd meisje onveilig s*ks gehad en die belde me laatst op met het leuke verhaal dat ze ''chlamydia'' heeft. (

Dit is wel heel eenzijdig imo. Niet dat meisje is verkeerd, eerder de onveilige coïtus ;) Je deed het samen en nu is het opeens een verkeerd meisje.....Dat ze toch belt vind ik behoorlijk verantwoordelijk gedrag. Moet je zelf nog mensen bellen btw....

Wat een kamperforum is dit toch geworden:o

je hebt zo'n 33% kans dat je de soa ook krijgt per neukbeurt, ik had ook eens met een meid 3x coïtus gehad, zij bleek ook chlamydia te hebben.. laten testen en ik had het gelukkig niet :D

Terug
Naar boven