Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pics?
ik zag serieus gisteren 2 oma's ****ing veel chocomel inslaan!:O

Zou jij ook eens moeten doen ipv hier de boel verkloten
Ik had serieus zin om jou is ff goed de chocomel in te slaan.
vanwaar die agressie?ben ik mee gestoptZou jij ook eens moeten doen ipv hier de boel verkloten
en chocomel is niet goed als je bijna niet traint.vanwaar die agressie?
dirk van den broek. als ik camera bij me had had ik er een gemaakt
---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------
ben ik mee gestopten chocomel is niet goed als je bijna niet traint.
Je traint toch dacht ik...?
Nu ben je echt genomineerd voor de SniperX awards...

Zoiets wou ik ook al zeggen.. Hij ging vies hard knallen zei hij xD
+ Hij ging geen onzin meer op forum gooien zei hij![]()
dus wat heeft t voor zin om nu chocomel te gaan drinken?ja maar onregelmatig. en de laatste tijd nietJe traint toch dacht ik...?
Nu ben je echt genomineerd voor de SniperX awards...
vind ik ook niet maar ik ben de laatste tijd echt niet normaal moe. en maandag ga ik weer beginnen dus vanavond en morgen ga ik gwn vroeg slapen en dan hoop ik weer in mn patroon te komen.Je moet dbb niet belangrijker vinden dan je training..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]vind ik ook niet maar ik ben de laatste tijd echt niet normaal moe. en maandag ga ik weer beginnen dus vanavond en morgen ga ik gwn vroeg slapen en dan hoop ik weer in mn patroon te komen.
ga ik toch doen jongeuh! trainen als een mother****er!

zo kijk ik altijd als ik squat

ik denk totaal 12 x ofzo?? van de 16 x dat ik naar de gym ben geweestHoevaak heb je in je leven gesquat als ik zo vrij mag zijn het te vragen?