- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
jaJij had toch een dagban gekregen gisteren of eergisteren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaJij had toch een dagban gekregen gisteren of eergisteren?
ik denk totaal 12 x ofzo?? van de 16 x dat ik naar de gym ben geweest
je bent vanaf novermber 2009 lid en je hebt 12x gesquat, hoe je het voor mekaar krijgt is een raadsel maar het is een hele prestatie![]()
edit: en ook nog maar 16x naar de gym.....
nee dat stond niet vermeld al heb ik wel een vermoede. te veel topics?
nee dat stond niet vermeld al heb ik wel een vermoede. te veel topics?
ik doe nu toch rustig aanTeveel overal op iedereen willen reageren om te reageren, gok ik. Maar ga vooral door, uiteindelijk wordt iedereen er beter op.

dan krijg ik waarschijnlijk weer een banHahaha dan wil ik je wel eens niet rustig aan zien doen![]()

was bedreven trollen is leuk jongeuh! maar ik heb besloten te stoppenWaarom ben je zo bedreven dan in het posten van soms toch onnozele dingen?
No offense
Hahaha dan wil ik je wel eens niet rustig aan zien doen![]()
Ach dit lijkt wel repeating history.. net als sniperx, eerst veel domme posts, vervolgens ging iedereen zich ergeren, vervolgens kreeg hij zelf ook gezeik met anderen op het forum en toen ging ie weg.

Ach dit lijkt wel repeating history.. net als sniperx, eerst veel domme posts, vervolgens ging iedereen zich ergeren, vervolgens kreeg hij zelf ook gezeik met anderen op het forum en toen ging ie weg.
Dat zei sniper ook constant. Waarschijnlijk kan je het niet helpen, waarom zoek je niet gewoon een forum waar meer mensen zijn van jouw 'geestestoestand' ?