AndroidHealthClinic

Christian Patrols in Londen

Triest dat het zover moet komen dat de burgers er zelf iets aan moeten doen. Britten hebben tenminste nog de ballen om er nog op te reageren. Hier blijft iedereen die bullshit slikken. Maar ja de westerse regeringen hebben het te druk met de echte problemen zoals zwarte piet discussies enzeuw.

Triest dat het zover moet komen dat de burgers er zelf iets aan moeten doen. Britten hebben tenminste nog de ballen om er nog op te reageren. Hier blijft iedereen die bullshit slikken. Maar ja de westerse regeringen hebben het te druk met de echte problemen zoals zwarte piet discussies enzeuw.
Oké rasist

''De burgers''? 't zijn gewoon een stelletje downies in een gepantserde handicap-busje.

''De burgers''? 't zijn gewoon een stelletje downies in een gepantserde handicap-busje.

Ja. Ik moest erg giechelen om die junglebus zo midden in zo'n stadswijk terwijl dappere westerse vrouwen en kinderen er gewoon los durven te lopen. En dan vooral ook niet leren van wat er daar gebeurt maar gewoon precies hetzelfde doen, hun eigen lichtelijk achterhaalde ideologie pushen en zelfs het tempeliers symbool gebruiken.. (En dus ook een erg hoog Breivik gehalte want die vond dat tempeliers kruis ook erg mooi. Legit clubje dus.)

facepalm-funny-picture.jpg

Wat doen die mong*len behalve als halve gekken roepen van "christian patrol, christian patrol"

Dit is voor mij gewoon hetzelfde muntstuk, gewoon een andere zijde.

Ik denk dat voor hen een christelijke afrikaan ofzo ook als een moslim wordt aanzien.... ze klinken even onverdraagzaam als de muslim patrol

en dan hard van leer trekken tegen die gasten die buiten een/hun winkel staan te hangen, terwijl ze niks verkeerd doen... waren die andere gasten echte boeven waren ze waarschijnlijk in hun safarijeepje gebleven

Al het geloof verbieden. Probleem opgelost!

Terug
Naar boven