MuscleMeat

Chronische Schouder Blessure?

backinghetto

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
20%
Goedenavond allemaal,

Ik heb mij geregistreerd omdat ik enig advies zoek tegen dit zeurende schouder blessure.

Klachten:
- Stijfe en krakende schouders, elleboog, vingers als ik wakker wordt, het wordt minder gedurende dag.
- Tijdens het lopen is mijn traps volledig gespannen automatisch waardoor ik mijn schouders amper voel het lijkt alsof het van iemand anders is.
- Zeer achterlopende schouders, slechte doorbloeding zelfs in de zomer kan ik niet meer een t-shirt buiten lopen krijg het koud tot aan men elleboog.
- Mijn schouders kan ik niet met normale gewichten trainen ik krijg alleen maar steek.
- Stijve nek
- Als ik 2 weken stop met trainen moet ik alles weer rustig opbouwen anders krijg ik meteen zware schouder klachten.

Belangrijk om te weten:
Ik ben 20 jaar, toen ik 14 jaar was had ik een schouderblessure.(pezen)
Ik ben naar de huisarts geweest die heeft mij weer verwezen naar de fysiotherapeut. De fsyiotherapeur zei dat mijn lichaam heel lenig is en dat mijn schouder niet goed vast zit aan mijn schouderkom en dat ik RC oefeningen moet gaan doen. Ik deed dit 1 maand lang mijn klachten begonnen te verminderen het voelde heel goed aan. Maar nadat ik gestopt was kreeg ik alle klachten weer terug. Ik ben bang dat het chronisch is.
Ik heb het nu al 6 jaar ik weet geen raad. Ik ben al naar de reumatalogie afdeling geweest die keek alleen of er een botbreuk was hij heeft meer dan 10 fotos gemaakt en hij kon niks zien.

Mijn vraag aan jullie:
Wat denken jullie dat het is? en welke deskundige raden jullie mij aan?
terug naar men fysio? sportarts of foto van mijn pezen /zenuwen?
weet geen raad meer.

alvast bedankt, ik ben echt onder stress omdat ik het al zo lang heb.