AndroidHealthClinic

Pijntjes en blessures

Ik heb het langste last gehad van mijn rechter knie door septiche artritis in het gewricht. De knie was 3 keer zo dik en alle spiermassa er om heen was een stuk minder geworden. Ik heb daar door de benen ook een lange tijd niet zwaar kunnen belasten. Wel kon ik na een paar maand lichte oefeningen doen bij de fysiotherapeut. Ik was zelf ook ziek van de septiche artritis want ik kreeg hoge koorts en de hartslag was 140 en werd daarom ook met spoed opgenomen en volgepompt met antibiotica via iv.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het langste last gehad van mijn rechter knie door septiche artritis in het gewricht. De knie was 3 keer zo dik en alle spiermassa er om heen was een stuk minder geworden. Ik heb daar door de benen ook een lange tijd niet zwaar kunnen belasten. Wel kon ik na een paar maand lichte oefeningen doen bij de fysiotherapeut. Ik was zelf ook ziek van de septiche artritis want ik kreeg hoge koorts en de hartslag was 140 en werd daarom ook met spoed opgenomen en volgepompt met antibiotica via iv.
Heftig.

Hoe is het nu dan met je knie?

Heftig.

Hoe is het nu dan met je knie?

Er was kans dat de bacteriën het kraakbeen en bot kan beschadigen maar dat is bij mij niet te zien op foto's. De knie is nadien helemaal hersteld. Er is weinig tot geen krachtverschil en spiermassa is ook aardig gelijk vergeleken met het andere been.

• Bicep
Waarderingen: K82
  • Topic Starter Topic Starter
Zo dom geweest om maar zo veel mogelijk te squatten met zo veel mogelijk volume, niet luisteren naar mijn lichaam en dan met name mijn knieën, waardoor nu mijn rechterknie vochtig genoeg is om er water uit te tappen, sinds vorige week vrijdag, zakt al wel goed af alleen doet de buitenkant vd knie beetje pijn hij buigen, zal wel flink stijf zijn geworden....

Echt fucked... Ik moet leren te deloaden of echt goed te luisteren naar mijn lijf.

Ik had een paar maand geleden al een tijdje een gevoel in beide knieën, geen pijn maar meer een soort pomp of een soort van bewustzijn zeg maar... In de knie zelf bedoel ik, dat ik heel goed mijn knieën voel, misschien had ik toen een deload moeten invoeren.

Ben zelf ook niet ervaren genoeg om dit in te delen dus ga me hier in verdiepen.

Wel leerzaam, maar wat heb ik zin om te squatten, echt waar.

Voornamelijk de kringspier. Maar alleen als papa meetrained.

Terug
Naar boven