XXL Nutrition

Cirkel, gefeliciteerd! Deutschland uber alles en zo, Portugal zu hause.

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Deutschland über alles!

Mooi, die smerige portugezen inclusief Ronaldo naar huis. Good stuff.

Dat wordt een mooie finale

Duitsland - Nederland

1 - 3

Lol, dit had ik niet verwacht. Maar mooie pot, zou mooi zijn als we tegen Duitsland komen in de finale.

Jammer, ben waarschijnlijk een van de weinige die liever Portugal dan Duitsland zag doorgaan.

Yes, die duitsers verdienen het, portugezen vind ik laf spelen.

Als nederland het niet word ga ik voor duitsland.

Ze germans.

Een match duurt 90 minuten en op het einde winnen de Duitsers.
Vond het wel mooi zo, weer een moeizame 1ste ronde en Portugal al tot grote favoriet gebombardeerd, maar de Mannschaft heeft het toch weer gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Vond ik opzich wel meevallen, Nederland zou je dan tot op bepaalde hoogte kunnen betichten van antivoetbal. Effectiviteit is de sleutel tot succes

Nederland speelt drie wedstrijden degelijk en bij tijd en wijle komen er ook flitsende acties uit. Zoals Duitsland speelde in de poulewedstrijden was gewoon bar slecht. Zeker de wedstrijd tegen Oostenrijk, dat was gewoon veruit de slechtste wedstrijd van dit toernooi.

De antivoetballers gaan weer eens een EK bepalen, Italie zit er ook nog in.

Duitsland was veel beter. Ze speelden bij vlagen fantastisch voetbal (zie doelpunt Schweinsteiger)

Ik vind dat de verdediging slecht inspeelde op de counter van Duitsland.

Enkele uitspraken van Ronaldo NA de wedstrijd:

'Ik WIL naar Real Madrid, ik hoop dat dat binnen 3 dagen afgerond is'
'Ik heb al 3 maand last van mijn voet, ik laat me opereren'

Wat een sjakie is het ook...

Was een leuke pot voetbal!

Duitsland heeft verdiend gewonnen. Dit had ik nooit verwacht. Ik heb bijna geen enkele behoorlijke pass van de Portugezen gezien, dat viel echt tegen. En Ronaldo had ook zijn dag niet.

Had echt verwacht dat Portugal zou winnen maar ben blij dat de Duitser doorgaan! Hoewel ik eigenlijk niet zo'n Duitsland-fan ben, ben meer anti-Portugal ;) Duitsland-Nederland als finale zou natuurlijk heel mooi zijn.

Eerst maar is ff afwachten hoe ver Nederland het schopt want je ziet wel dat er nog vanalles kan gebeuren!

Jetzt geht los, jawohl.

Terug
Naar boven