Haha, hoe kom je erbij dat ik niet zijn talent (h)erken. Net als Henry kan hij heel goed voetballen. Hoe kom je er bij dat ik mezelf zou willen vergelijken met c. ronaldo. Het wordt steeds grappiger met jou.
Nee jij bent niet gefrustreerd hoor. Je ziet spoken, gaat provoceren en op een reactie ga je op de man spelen. Ik had je wel hoog zitten, foutje van mijn kant.
provoceren? waar provoceer ik dan gozer.. don't hate the player hate the game.. als je niet tegen het spreekwoordelijke stootje kan dan moet je niet in zo een topic posten.. beetje hypocriet om de slachtoffer uit te gaan hangen
OP de man? je zegt zelf dat je gefrustreerd was en gebruikt zelfs het woord k*tportugezen in je eerste post dus in dit geval is het dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet..
Sorry maar ik kan me over jou laatste zin niet echt druk maken.. vind het jammer dat je niet kan inzien waar het hier om draaid en als je je mening hebt herzien betreft mijn persoon dan is dat jou goed recht.. mijn mening over jou zal het zelfde blijven.. daar is iets meer voor nodig dan een 'verhit' topic.. maargoed ieder zijn ding natuurlijk..
Verder kan me het hele voetbal gestolen worden.. het is leuk maar ik slaap er niet minder om en gelukkig heb ik andere dingen in mijn leven waar ik meer waarde aan hecht.. maargoed.. wat mij betreft is deze discussie gesloten!