MuscleMeat

Cirkel, gefeliciteerd! Deutschland uber alles en zo, Portugal zu hause.

Haha, hoe kom je erbij dat ik niet zijn talent (h)erken. Net als Henry kan hij heel goed voetballen. Hoe kom je er bij dat ik mezelf zou willen vergelijken met c. ronaldo. Het wordt steeds grappiger met jou.

Nee jij bent niet gefrustreerd hoor. Je ziet spoken, gaat provoceren en op een reactie ga je op de man spelen. Ik had je wel hoog zitten, foutje van mijn kant.

provoceren? waar provoceer ik dan gozer.. don't hate the player hate the game.. als je niet tegen het spreekwoordelijke stootje kan dan moet je niet in zo een topic posten.. beetje hypocriet om de slachtoffer uit te gaan hangen

OP de man? je zegt zelf dat je gefrustreerd was en gebruikt zelfs het woord k*tportugezen in je eerste post dus in dit geval is het dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet..

Sorry maar ik kan me over jou laatste zin niet echt druk maken.. vind het jammer dat je niet kan inzien waar het hier om draaid en als je je mening hebt herzien betreft mijn persoon dan is dat jou goed recht.. mijn mening over jou zal het zelfde blijven.. daar is iets meer voor nodig dan een 'verhit' topic.. maargoed ieder zijn ding natuurlijk..

Verder kan me het hele voetbal gestolen worden.. het is leuk maar ik slaap er niet minder om en gelukkig heb ik andere dingen in mijn leven waar ik meer waarde aan hecht.. maargoed.. wat mij betreft is deze discussie gesloten!

Portugal heeft zijn momentum verspeeld tegen de Zwitsers, je kan maar beter het ritme van winnen vasthouden.

Dit heeft Cruiijff gezegd en iedereen praat hem na. Op het EK 2000 speelde Frankrijk ook met een B-elftal in hun derde wedstrijd omdat zij de eerste twee wedstrijden hadden gewonnen. Dankzij dit B-elftal kon Nederland winnen (kantje boord) van Frankrijk maar dat weerhield Frankrijk niet om toch nog kampioen te worden.

Ronaldo is trouwens een topspeler! De grootste aansteller speelt bij ons en heet Robben.

Dit heeft Cruiijff gezegd en iedereen praat hem na. Op het EK 2000 speelde Frankrijk ook met een B-elftal in hun derde wedstrijd omdat zij de eerste twee wedstrijden hadden gewonnen. Dankzij dit B-elftal kon Nederland winnen (kantje boord) van Frankrijk maar dat weerhield Frankrijk niet om toch nog kampioen te worden.

Ronaldo is trouwens een topspeler! De grootste aansteller speelt bij ons en heet Robben.

Ik denk niet dat het daaraan gelegen heeft, het heeft meer aan de mentaliteit van de spelers gelegen.. geen team en iedereen is meer met zichzelf bezig dan met het team.. in euro 2000 speelde Portugal ook met het 'B team' en versloeg Duitsland met 3-0

Dit POrtugal mist een leider.. het zijn allemaal jonge 'honden' die een speler als Figo missen.. niet eens zijn voetbalkwaliteiten maar puur het leiderschap binnen en buiten het veld..

Zoals ik zei.. spelers in overvloede en aan kwaliteit geen gebrek.. alleen dat is niet genoeg als de juiste instelling er niet is..

• Topic Starter Topic Starter

Ik luister bijna nooit naar Cruijff, kan hem dus ook niet napraten.

Ik denk niet dat het daaraan gelegen heeft, het heeft meer aan de mentaliteit van de spelers gelegen.. geen team en iedereen is meer met zichzelf bezig dan met het team.. in euro 2000 speelde Portugal ook met het 'B team' en versloeg Duitsland met 3-0

Dit POrtugal mist een leider.. het zijn allemaal jonge 'honden' die een speler als Figo missen.. niet eens zijn voetbalkwaliteiten maar puur het leiderschap binnen en buiten het veld..

Zoals ik zei.. spelers in overvloede en aan kwaliteit geen gebrek.. alleen dat is niet genoeg als de juiste instelling er niet is..

Waaraan gelegen heeft? Ik zeg alleen dat het niet ligt aan het 'verstoorde winritme'.
Een team kan ook gewoon een mindere dag hebben

Potjandorie Nederland heeft ook een mindere dag ondanks zij wel de derde wedstrijd gewonnen hebben.
Nederland lijkt ook geen echte leider te hebben. Zij zeggen een of andere keeper. Maar die kan toch niet scoren.

Potjandorie Nederland heeft ook een mindere dag ondanks zij wel de derde wedstrijd gewonnen hebben.
Nederland lijkt ook geen echte leider te hebben. Zij zeggen een of andere keeper. Maar die kan toch niet scoren.

Wat voor Portugal geld heb ik nu ook met Nederland.. heb geen enkele medelijden met de uitschakeling en kan er niet rouwig om zijn.. de misplaatste arrochantie is afgestraft.. de finale zou Portugal-Nederland worden en Nederland was zelfs al andere finalisten aan het uitkiezen waartegen ze zouden gaan spelen en waarvan ze even gingen winnen.. geweldig.. grootste respect voor Rusland en Turkije.. met mindere spelers maar ze vechten voor wat ze waard zijn.. nu mogen Portugal en Nederland lekker op de playstation hun eigen finale gaan spelen..

geweldig voor een persoon die ik heel erg hoog heb zitten en waarvoor ik veel bewondering heb.. Guus Hiddink! Gefeliciteerd Guus! als ik iemand die titel gun dan is het jou wel.

Terug
Naar boven