AndroidHealthClinic

Cirkel, gefeliciteerd! Deutschland uber alles en zo, Portugal zu hause.

Ik had liever gezien dat wij de Portugezen vernederde, maar kan hier ook mee leven hoor :D

Was best nog wel spannend op 't einde (efkes toch)

Ging Ronaldo nou trouwens weer janken en bidden in het veld?

Deutsche grundligkeit.

Die mannschaft :bow:

Geloof mij nou het wordt weer gewoon een Italie-Duitsland finale, zoals altijd, die italianen komen altijd ver en wij worden er weer in de halve finale uitgeknikkerd door die italianen, elke keer weer het zelfde volgens mij is het gewoon 1 corrupte tyfusbende.

Geloof mij nou het wordt weer gewoon een Italie-Duitsland finale, zoals altijd, die italianen komen altijd ver en wij worden er weer in de halve finale uitgeknikkerd door die italianen, elke keer weer het zelfde volgens mij is het gewoon 1 corrupte tyfusbende.

:roflol: Dit jaar is het anders, let op mijn woorden !

Ik vrees het ook. Maar ik hoop dat Spanje ons van de Italianen zal verlossen. En anders kunnen we ze altijd nog zelf een keer met 4-0 i.p.v 3-0 slachten.

En de Kroaten moeten ons van de Duitsers verlossen.

Jammer , had graag gezien dat Portugal had gewonnen.

Ik vrees het ook. Maar ik hoop dat Spanje ons van de Italianen zal verlossen. En anders kunnen we ze altijd nog zelf een keer met 4-0 i.p.v 3-0 slachten.

En de Kroaten moeten ons van de Duitsers verlossen.

Als Italië van Spanje wint dan wordt Italië kampioen, hoop echt dat dit niet gebeurd en dat NL zich gewoon met gemak vanaf de kwart finale door de finale heen rost.

hahahaha.. wat een frustraties allemaal.. het zit echt diep bij jullie..

Probeer je een beetje te provoceren Socrates? Ik zie geen frustraties eigenlijk. Enige hier die gefrustreerd is over die k*tportugezen die ons de laatste 3 toernooien hebben gekost ben ik, en ik had nog niet eens gereageerd tot nu. Ik vind het jammer dat ze eruit vliegen trouwens, had graag de finale Nederland - Portugal gezien.

Nee man.. voor de vierde keer nederland uit een toernooi 'gooien' zouden jullie echt niet kunnen handlen man.. wees blij en wees die Duitsers dankbaar!

• Topic Starter Topic Starter
Was voor de Portugezen dit toernooi, maar zoals ze gisteren voetbalden verdienden ze het ook om te verliezen. Voor de Portugezen om de finale te halen dan, had daarbij niet eens verwacht dat Nederland de poule des doods zou overleven.

Portugal heeft zijn momentum verspeeld tegen de Zwitsers, je kan maar beter het ritme van winnen vasthouden.

Ben ook blij dat die Portugezen eruit liggen
Is ook hun eigen schuld zoals Eric al zegt hadden ze makkelijk de confrontatie met de duitsers kunnen omzeilen.
Bovendien is er niks mis met de Duitsers
ze hebben goed gespeeld, en zo berroerd volk is het ook niet.
Portugezen, Italianen, Fransen... ze zijn in mijn ogen allemaal vervelender dan Duitsers.

Was voor de Portugezen dit toernooi, maar zoals ze gisteren voetbalden verdienden ze het ook om te verliezen. Voor de Portugezen om de finale te halen dan, had daarbij niet eens verwacht dat Nederland de poule des doods zou overleven.

Portugal heeft zijn momentum verspeeld tegen de Zwitsers, je kan maar beter het ritme van winnen vasthouden.

Portugal speelde gisteren niet super maar alsnog hadden ze van Duitsland kunnen winnen.. maar ben er niet rouwig om dat ze eruit liggen.. natuurlijk vind ik het jammer maar heb er vrede mee..

Portugal heeft geen rust op dit moment en daar heeft het grotendeels aan gelegen... Ronaldo waarvan alles wordt verwacht, Ronaldo die wel of niet naar Real gaat, Scolari die even na twee wedstrijden mede deelt dat ie naar Chelsea gaat, veel spelers die de grote stap gaan maken dit seizoen naar grote clubs en een heel vernieuwd team.. ik had aanvankelijk al weinig hoop.. kwaliteit in overvloede maar daarmee win je niet per defenitie wedstrijden..

Verder een goalkeeper die waarschijnlijk familie is van de trainer want blunder na blunder hij blijft altijd spelen.. helpt ook niet echt mee

Ik heb liever Duitsland, omdat Portugal beter is.

Zo ''diep'' zit het:roflol:

Alhoewel de finale por - ned, ook mooi was geweest.

Voel je altijd zo snel aangesproken of vind je het gewoon fijn om met mij te kletsen... het lijkt wel of je een search functie hebt op je PC met het woord ' Socrates' laten we zeggen dat je er altijd als de spreekwoordelijke kippen bij bent..

Terug
Naar boven