- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet gezien, volgensmij probeerde hij zich deze keer groot te houden...Ging Ronaldo nou trouwens weer janken en bidden in het veld?
Ging Ronaldo nou trouwens weer janken en bidden in het veld?

Die heeft aardig wat kritiek gekregen vorige keer en hij is flink uitgelachen, dus ik denk niet dat ie die fout nog een keer maakt![]()

Ging Ronaldo nou trouwens weer janken en bidden in het veld?

Geloof mij nou het wordt weer gewoon een Italie-Duitsland finale, zoals altijd, die italianen komen altijd ver en wij worden er weer in de halve finale uitgeknikkerd door die italianen, elke keer weer het zelfde volgens mij is het gewoon 1 corrupte tyfusbende.
Dit jaar is het anders, let op mijn woorden !Geloof mij nou het wordt weer gewoon een Italie-Duitsland finale, zoals altijd, die italianen komen altijd ver en wij worden er weer in de halve finale uitgeknikkerd door die italianen, elke keer weer het zelfde volgens mij is het gewoon 1 corrupte tyfusbende.
Ik vrees het ook. Maar ik hoop dat Spanje ons van de Italianen zal verlossen. En anders kunnen we ze altijd nog zelf een keer met 4-0 i.p.v 3-0 slachten.
En de Kroaten moeten ons van de Duitsers verlossen.
hahahaha.. wat een frustraties allemaal.. het zit echt diep bij jullie..

Was voor de Portugezen dit toernooi, maar zoals ze gisteren voetbalden verdienden ze het ook om te verliezen. Voor de Portugezen om de finale te halen dan, had daarbij niet eens verwacht dat Nederland de poule des doods zou overleven.
Portugal heeft zijn momentum verspeeld tegen de Zwitsers, je kan maar beter het ritme van winnen vasthouden.
Ik heb liever Duitsland, omdat Portugal beter is.
Zo ''diep'' zit het
Alhoewel de finale por - ned, ook mooi was geweest.