- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 9%
Ben van plan:
6 weken kort!
winstrol 50 mg p/d
insuline 10 iu s'ochtends
igf1-des 6x 25 mcg eod na training verdeeld over biceps triceps en kuiten
ghrp-6 3x 100 mcg p/d
cjc 1295 w/o dac 3x 100 mcg p/d
clenbuterol 120 mcg 2 dagen op 2 dagen af
ben al een tijd bezig met de ghrp en cjc en heb de igf met slin afgewisseld om de 4 weken komende 2 weken even alleen ghrp en cjc en daarna start kuur.
hoofdoel is onder de 10% vet te komen en voor het eerst van mn leven mn sixpack voledig te kunnen zien hahaha en enkele kg vet vrije massa winst om op gewicht te blijven zijn ook welkom momenteel 105 kg bij 13% (sorry hoor maar ga niet elke maand mn stats veranderen anders blijf ik bezig ben net een wip gaat op en neer dat gewicht)
de trainingen zullen de ene dag kracht en de andere dag cardio zijn.
en nee even geen test tren deze keer en weet ik het wat allemaal nog meer daar wacht ik liever even mee om weer op te bulken over paar maandjes.
advies/comentaar?
6 weken kort!
winstrol 50 mg p/d
insuline 10 iu s'ochtends
igf1-des 6x 25 mcg eod na training verdeeld over biceps triceps en kuiten
ghrp-6 3x 100 mcg p/d
cjc 1295 w/o dac 3x 100 mcg p/d
clenbuterol 120 mcg 2 dagen op 2 dagen af
ben al een tijd bezig met de ghrp en cjc en heb de igf met slin afgewisseld om de 4 weken komende 2 weken even alleen ghrp en cjc en daarna start kuur.
hoofdoel is onder de 10% vet te komen en voor het eerst van mn leven mn sixpack voledig te kunnen zien hahaha en enkele kg vet vrije massa winst om op gewicht te blijven zijn ook welkom momenteel 105 kg bij 13% (sorry hoor maar ga niet elke maand mn stats veranderen anders blijf ik bezig ben net een wip gaat op en neer dat gewicht)
de trainingen zullen de ene dag kracht en de andere dag cardio zijn.
en nee even geen test tren deze keer en weet ik het wat allemaal nog meer daar wacht ik liever even mee om weer op te bulken over paar maandjes.
advies/comentaar?