MuscleMeat

clean bulk / cut kuur

Raym79

Cool Novice
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
11
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
9%
Ben van plan:

6 weken kort!

winstrol 50 mg p/d
insuline 10 iu s'ochtends
igf1-des 6x 25 mcg eod na training verdeeld over biceps triceps en kuiten
ghrp-6 3x 100 mcg p/d
cjc 1295 w/o dac 3x 100 mcg p/d
clenbuterol 120 mcg 2 dagen op 2 dagen af

ben al een tijd bezig met de ghrp en cjc en heb de igf met slin afgewisseld om de 4 weken komende 2 weken even alleen ghrp en cjc en daarna start kuur.

hoofdoel is onder de 10% vet te komen en voor het eerst van mn leven mn sixpack voledig te kunnen zien hahaha en enkele kg vet vrije massa winst om op gewicht te blijven zijn ook welkom momenteel 105 kg bij 13% (sorry hoor maar ga niet elke maand mn stats veranderen anders blijf ik bezig ben net een wip gaat op en neer dat gewicht)

de trainingen zullen de ene dag kracht en de andere dag cardio zijn.

en nee even geen test tren deze keer en weet ik het wat allemaal nog meer daar wacht ik liever even mee om weer op te bulken over paar maandjes.

advies/comentaar?

Waarom niet alleen met voeding en training, evt 6/5 weken testP en npp ?

Ben van plan:

6 weken kort!

winstrol 50 mg p/d
insuline 10 iu s'ochtends
igf1-des 6x 25 mcg eod na training verdeeld over biceps triceps en kuiten
ghrp-6 3x 100 mcg p/d
cjc 1295 w/o dac 3x 100 mcg p/d
clenbuterol 120 mcg 2 dagen op 2 dagen af

ben al een tijd bezig met de ghrp en cjc en heb de igf met slin afgewisseld om de 4 weken komende 2 weken even alleen ghrp en cjc en daarna start kuur.

hoofdoel is onder de 10% vet te komen en voor het eerst van mn leven mn sixpack voledig te kunnen zien hahaha en enkele kg vet vrije massa winst om op gewicht te blijven zijn ook welkom momenteel 105 kg bij 13% (sorry hoor maar ga niet elke maand mn stats veranderen anders blijf ik bezig ben net een wip gaat op en neer dat gewicht)

de trainingen zullen de ene dag kracht en de andere dag cardio zijn.

en nee even geen test tren deze keer en weet ik het wat allemaal nog meer daar wacht ik liever even mee om weer op te bulken over paar maandjes.

advies/comentaar?
120mcg clen 2/2,dus zonder opbouw,poehhh
jij liever als ik,ik tril al bij 40mcg als een malle

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet alleen met voeding en training, evt 6/5 weken testP en npp ?

Voeding ben ik al een tijd mee bezig om langzaam aan de koolhydraten lager te nemen maar wordt heel erg lastig droger vandaar deze maatregel om op tijd klaar te zijn voor mn wedstrijdkuur.

Geen test etc. omdat ik er naartoe wil werken om volgend jaar april mn eerste wedstrijd te doen dus wil in jan. beginnen met een nieuwe volledige kuur waarvan ik de 1e helft gebruik om massa te bouwen en de 2e helft om droog te trainen

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 22:12 ----------

120mcg clen 2/2,dus zonder opbouw,poehhh
jij liever als ik,ik tril al bij 40mcg als een malle

Wel eerst opbouwen maar daarna inderdaad 2 om 2 de volle mep al eerder gedaan en kan vrij goed tegen clen weinig last van bijwerkingen

Laatst bewerkt:
Als je gaat bouwen en direct erna hard cutten voor contest is dat er zo weer af.

• Topic Starter Topic Starter
Als je gaat bouwen en direct erna hard cutten voor contest is dat er zo weer af.

t is ook niet de bedoeling vet aan te zetten de 1e helft meer een clean bulk met waarscheinlijk sust + tren-e waar na ik over ga op test-p, tren-a mast-p en mischien winstrol, proviron, clen

maar heb dit ook nog niet met mn coach overlegd dus andere ideeen zijn welkom

Terug
Naar boven