MuscleMeat

clean bulk kuur

guardianangel

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
88kg
hey had graag wat info gehad zal eerst stats geven ik train ondertussen 6 jaar ben 1m71 weeg nu 78kg bf ongeveer 15% voedingsschemais nu eindelijk op orde( zit nu ongeveer kleine 1000cal boven men onderhoud) na wat probs op werk enz :D binnen twee weken zou ik aan een kuurtje willen beginnen dit zou men tweede kuur worde, eerste kuur was op aanraden van trainingsmaat en viel dik tegen ( spectriol en drive) maar dit is alweer meer dan een jaar geleden en deze keer wil ik het goed doen met raad van profs jullie dus :p :
wat ik wil bereiken met deze kuur is toch nog paar kilootjes bijpakken en ongeveer rond de 83kg uitkomen en bf ongeveer gelijk houden indien mogelijk :rolleyes:
wk1-wk8 EQ 400mg
wk1 -wk8 test ent 250mg
wk5 - wk8 winny 40mg ed
+ natuurlijk nakuur (nolva 3 weken)

wat vinden jullie hiervan? zou ik frontloaden met de EQ bv eerste week 600mg en rest van de kuur op 400mg houden of deze door de ganse kuur hoger doseren? of de test hoger doseren? of eerder kickstart met vb dbol alvast bedankt voor de info. ksta voor alle commentaar open :rolleyes: :D

Laatst bewerkt:
met EQ zeker frondload dorn, maar zou de EQ in je kuur minimaal op 600 mg zetten, om er goede harde gains mee te winnen.
Zet de test E op 500 mg en onplaats van 8 weken, zou ik het 10 weken doen.
dus:
wk 1 - Eq 1000 mg
wk 1 - 10 500 mg test E
wk 2 - 8 Eq 600 mg
wk 7 - 10 40 mg Winny ED

zou je nakuur niet aleen nolva nemen , maar ook clomid..

met EQ zeker frondload dorn, maar zou de EQ in je kuur minimaal op 600 mg zetten, om er goede harde gains mee te winnen.
dus:
wk 1 - Eq 1000 mg
wk 1 - 10 500 mg test E
wk 2 - 8 Eq 600 mg
wk 7 - 10 40 mg Winny ED

dus:
wk 1 - Eq 1000 mg
wk 1 - 10 500 mg test E
wk 2 - 8 Eq 600 mg
wk 7 - 10 40 mg Winny ED

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de info denk dat ik het zo ga doen dan :D

als er nog iemand een andere mening op nahoud deze is altijd welkom. en is het echt nodig om met nolva en clomid nakuur te doen of is enkel nolva genoeg? :rolleyes:

nolva zal volstaan!!

guardianangel zei:
als er nog iemand een andere mening op nahoud deze is altijd welkom. en is het echt nodig om met nolva en clomid nakuur te doen of is enkel nolva genoeg? :rolleyes:

Alleen nolva is genoeg, clomid is IMO altijd overbodig als je nolvadex ter beschikking hebt.

Week 1: 1000mg Test - 1000mg Bold
Week 1-12: 500mg Test
Week 1-10: 500mg Bold
Week 10-14: 50mg Winny

Week 14: 40mg Nolvadex
Week 15: 30mg Nolvadex
Week 16: 20mg Nolvadex (eventueel +1 week 20mg)

Ik zou de de boldenone toch minimaal op 10 weken zetten, 8 weken is net wat te kort. Test 2 weken door laten lopen, vandaar de 12 weken.

Dit word ook mijn volgende kuur..

ok dan houd ik het alleen op nolva. het is wel men maar men tweede kuur en ik weet dat EQ redelijk hoog gedoseerd moet worden om resultaat te zien maar zou ik het gans de kuur op 600mg houden met test op 500 of 400mg en test op 250mg ?

guardianangel zei:
ok dan houd ik het alleen op nolva. het is wel men maar men tweede kuur en ik weet dat EQ redelijk hoog gedoseerd moet worden om resultaat te zien maar zou ik het gans de kuur op 600mg houden met test op 500 of 400mg en test op 250mg ?

Zie mijn vorige post! Is prima voor een 2e kuur!

was beetje te snel met men vraag :rolleyes: thx dr worf ik denk dat het dit zal worden. ik ga wel beetje moeten bijbestellen anders ga ik met huidige voorraad niet toekomen :D had ook gedacht om EQ langer laten door te lopen ivm dat hij laat inkickt. thx voor info ;)

ik had nog een vraagje heb hier nog clen zou ik dit bij de laatste 4 weken winny bijnemen of is dit overdone? zou dit doen om bf iets te laten zakken nog? ???

Terug
Naar boven