- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 88kg
hey had graag wat info gehad zal eerst stats geven ik train ondertussen 6 jaar ben 1m71 weeg nu 78kg bf ongeveer 15% voedingsschemais nu eindelijk op orde( zit nu ongeveer kleine 1000cal boven men onderhoud) na wat probs op werk enz
binnen twee weken zou ik aan een kuurtje willen beginnen dit zou men tweede kuur worde, eerste kuur was op aanraden van trainingsmaat en viel dik tegen ( spectriol en drive) maar dit is alweer meer dan een jaar geleden en deze keer wil ik het goed doen met raad van profs jullie dus
:
wat ik wil bereiken met deze kuur is toch nog paar kilootjes bijpakken en ongeveer rond de 83kg uitkomen en bf ongeveer gelijk houden indien mogelijk
wk1-wk8 EQ 400mg
wk1 -wk8 test ent 250mg
wk5 - wk8 winny 40mg ed
+ natuurlijk nakuur (nolva 3 weken)
wat vinden jullie hiervan? zou ik frontloaden met de EQ bv eerste week 600mg en rest van de kuur op 400mg houden of deze door de ganse kuur hoger doseren? of de test hoger doseren? of eerder kickstart met vb dbol alvast bedankt voor de info. ksta voor alle commentaar open

wat ik wil bereiken met deze kuur is toch nog paar kilootjes bijpakken en ongeveer rond de 83kg uitkomen en bf ongeveer gelijk houden indien mogelijk
wk1-wk8 EQ 400mg
wk1 -wk8 test ent 250mg
wk5 - wk8 winny 40mg ed
+ natuurlijk nakuur (nolva 3 weken)
wat vinden jullie hiervan? zou ik frontloaden met de EQ bv eerste week 600mg en rest van de kuur op 400mg houden of deze door de ganse kuur hoger doseren? of de test hoger doseren? of eerder kickstart met vb dbol alvast bedankt voor de info. ksta voor alle commentaar open
Laatst bewerkt: