XXL Nutrition

Clean bulk of cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Op je buik ben je ook veel vet kwijt hoor.. zowiezo kcal tracken.
Dan kan je naargelang je doelen licht boven onderhoud eten.
Als je hierbij een bewezen trainingschema volgt (bv stronglifts) ga je dit jaar een mooie basis kunnen leggen.
 
en inderdaad volkoren producten, vis, noten, avocado, zuivelproducten, mager vlees, groenten kunnen allemaal perfect in je voeding schema.
 
Op je buik ben je ook veel vet kwijt hoor.. zowiezo kcal tracken.
Dan kan je naargelang je doelen licht boven onderhoud eten.
Als je hierbij een bewezen trainingschema volgt (bv stronglifts) ga je dit jaar een mooie basis kunnen leggen.

inCollage_20190409_210342069.jpg


inCollage_20190409_210256681.jpg


inCollage_20190409_210450821.jpg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ja, ik let goed op mn voeding en rust...helaas ben ik spastisch aan mn rechterbeen en kan ik niet squaten etc. Ik doen alleen curloefeningen met mn benen.
Mij rechterarm is ook spastisch, maar kan wel handdrukken etc.
Toch ben ik blij dat ik deze maand die ik train progressie gemaakt heb (mss in jullie ogen niet/veels te weinig).
Ik train nu lekker en hoop dat deze gemoedstoestand aanhoudt!
 
Dan snap ik dat bepaalde schema’s moeilijk zijn :)
Goed van je dat je ondanks je problemen toch traint!
Je armen zien er al wat voller uit, maar pas op dat je niet te fel gaat bulken hee, dat maakt het droog trainen een stuk moeilijker.
 
Gewoon een jaartje nu leanbulken, zodat je gestaag (maar zonder extreme vettoename) groeit.
Kan je wel zaken als legpress of is dat lastig?
Succes iig, zeker een prima basis nu tov het begin :)
 
Helaas ook geen legpress. ..ik baal daar ook ontzettend van dat ik juist die oefeningen die je sterk maken niet kan doen ..... hopelijk zit het verder met mn genen goed en zal dat gemis meevallen...
 
Back
Naar boven