Juventina
Novice
- Waardering
- 0
Hallo
ik neem al 1 maand Clenbuterol
Ik ben een vrouw van 24j en gebruik het om gewicht te verliezen...
Ik heb geen behoefte aan comentaar over hoe slecht het is ect, ik weet dat het niet gezond is maar ik heb alles al geprobeerd en met mijn lastige gezondheidsproblemen vermager ik zelfs met crash dieten bijna niet...
Ik vroeg mij eigenlijk af , is misschien een domme vraag maar als je fitness erbij doet ongeveer 1u30 cardio trainen en buikspieren per dag doet neem je spiermassa dan ook toe?
Ben daar een beetje bang voor want is niet de bedoeling om spiermassa te kweken...
Ik vraag dit omdat ik niet genoeg over Clen weet op gebied van die spiermassa wel dat het goed werkt voor gewichtsverlies.
Ik ben ondertussen goed vermagerd maar gaat langzaam...
Misschien gebruik ik die dosis niet goed?
Ik neem nu smorgens 1 pil van 0,05mg en dan nog eentje rond 13u
Is dit verkeerd?
Iemand zei dat ik tot 4pillen per dag kan overschakelen om op te bouwen ieder pil is van 0,05mg
Zijn er hier tips voor een beter schema en bijpassende dieet?
Soms eet ik helemaal niets op een dag...ga sporten dagelijk en begint nu enorm frustrerend te worden...
Any tips are welcome
Thanks
ik neem al 1 maand Clenbuterol
Ik ben een vrouw van 24j en gebruik het om gewicht te verliezen...
Ik heb geen behoefte aan comentaar over hoe slecht het is ect, ik weet dat het niet gezond is maar ik heb alles al geprobeerd en met mijn lastige gezondheidsproblemen vermager ik zelfs met crash dieten bijna niet...
Ik vroeg mij eigenlijk af , is misschien een domme vraag maar als je fitness erbij doet ongeveer 1u30 cardio trainen en buikspieren per dag doet neem je spiermassa dan ook toe?
Ben daar een beetje bang voor want is niet de bedoeling om spiermassa te kweken...
Ik vraag dit omdat ik niet genoeg over Clen weet op gebied van die spiermassa wel dat het goed werkt voor gewichtsverlies.
Ik ben ondertussen goed vermagerd maar gaat langzaam...
Misschien gebruik ik die dosis niet goed?
Ik neem nu smorgens 1 pil van 0,05mg en dan nog eentje rond 13u
Is dit verkeerd?
Iemand zei dat ik tot 4pillen per dag kan overschakelen om op te bouwen ieder pil is van 0,05mg
Zijn er hier tips voor een beter schema en bijpassende dieet?
Soms eet ik helemaal niets op een dag...ga sporten dagelijk en begint nu enorm frustrerend te worden...

Any tips are welcome
Thanks

ik ben 1m57 en weeg nu 64kg