AndroidHealthClinic

Clen en vermageren tips

Juventina

Novice
Waardering
0
Hallo

ik neem al 1 maand Clenbuterol
Ik ben een vrouw van 24j en gebruik het om gewicht te verliezen...

Ik heb geen behoefte aan comentaar over hoe slecht het is ect, ik weet dat het niet gezond is maar ik heb alles al geprobeerd en met mijn lastige gezondheidsproblemen vermager ik zelfs met crash dieten bijna niet...

Ik vroeg mij eigenlijk af , is misschien een domme vraag maar als je fitness erbij doet ongeveer 1u30 cardio trainen en buikspieren per dag doet neem je spiermassa dan ook toe?

Ben daar een beetje bang voor want is niet de bedoeling om spiermassa te kweken...

Ik vraag dit omdat ik niet genoeg over Clen weet op gebied van die spiermassa wel dat het goed werkt voor gewichtsverlies.

Ik ben ondertussen goed vermagerd maar gaat langzaam...
Misschien gebruik ik die dosis niet goed?
Ik neem nu smorgens 1 pil van 0,05mg en dan nog eentje rond 13u
Is dit verkeerd?

Iemand zei dat ik tot 4pillen per dag kan overschakelen om op te bouwen ieder pil is van 0,05mg

Zijn er hier tips voor een beter schema en bijpassende dieet?

Soms eet ik helemaal niets op een dag...ga sporten dagelijk en begint nu enorm frustrerend te worden...:(

Any tips are welcome
Thanks

hoi

probeer op 20mcgr uit te komen

staat er niet 0,005mcgr op?
100mcgr zal je zeker heftig voelen,tremours onrustig etc

• Topic Starter Topic Starter
nee er staat 0,05mg op verpakking...
In begin had ik enorm last de eerste 2 weken...enorm trillen, verdooft gevoel in mijn keel en tong en angstig...maar wel veel energie en beter trainen.

Nu heb ik nog last van trillen en ik kan amper slapen...

Ik zit nog met 100tabs en zou nu graag goed doen want ik denk dat mijn schema echt niet goed is...

nee er staat 0,05mg op verpakking...
In begin had ik enorm last de eerste 2 weken...enorm trillen, verdooft gevoel in mijn keel en tong en angstig...maar wel veel energie en beter trainen.

Nu heb ik nog last van trillen en ik kan amper slapen...

Ik zit nog met 100tabs en zou nu graag goed doen want ik denk dat mijn schema echt niet goed is...

Misschien is iets dikker zijn tog een beter optie dan bovengenoemde bijwerkingen?

probeer eens over te stappen van clen naar eca stack.
Tis zulke troep die clen

Weet dat je et n dame niet hoort te vragen maar doe ik toch:

Hoe lang ben je en wat weeg je?? Weet je je bf%?

En heb je n voedingsschema? Kan je die hier posten?

Denk dat je dan nog beter kan geholpen worden..

Weet dat je et n dame niet hoort te vragen maar doe ik toch:

Hoe lang ben je en wat weeg je?? Weet je je bf%?

En heb je n voedingsschema? Kan je die hier posten?

Denk dat je dan nog beter kan geholpen worden..

geen probleem :) ik ben 1m57 en weeg nu 64kg
Ik ben altijd slank geweest tot mijn 18j toen kreeg ik gezondheids problemen en dokters zeggen dat ik hierdoor bijgekomen ben en dat het erg moeilijk gaat gaan om geicht te verliezen, zelfs met een gezonde dieet.

Omdat ik mijn gewicht niet kan wil aanvaarden heb ik er nu een hele tijd voor gevochten en ben het beu om 2 kilotjes per jaar te verliezen en mezelf uit te hongeren :(

Mijn hele hormoon stelsel ligt overhoop, beginnen met prolactine en al dat gedoe...dus ben zeker dat het ermee te maken heeft.

Ik weet dat met die neveneffecten ermee blijven doorgaan wat gek is, maar ik wil echt 14kg verliezen, dagelijks sporten, dansen en (wat ik echt nodig heb is een aangepaste dieet in combinatie met clen en wat meer discipline)

Laatst bewerkt:
Je bedoeld zeker prolactine?

Je moet echt meer gaan eten. Hoe je het nou doet heeft echt helemaal geen nut. Dit is spelen met je gezondheid en zonder blijvend resultaat te gaan halen.

Hallo

ik neem al 1 maand Clenbuterol
Ik ben een vrouw van 24j en gebruik het om gewicht te verliezen...

Ik heb geen behoefte aan comentaar over hoe slecht het is ect, ik weet dat het niet gezond is maar ik heb alles al geprobeerd en met mijn lastige gezondheidsproblemen vermager ik zelfs met crash dieten bijna niet...

Ik vroeg mij eigenlijk af , is misschien een domme vraag maar als je fitness erbij doet ongeveer 1u30 cardio trainen en buikspieren per dag doet neem je spiermassa dan ook toe?

Ben daar een beetje bang voor want is niet de bedoeling om spiermassa te kweken...

Ik vraag dit omdat ik niet genoeg over Clen weet op gebied van die spiermassa wel dat het goed werkt voor gewichtsverlies.

Ik ben ondertussen goed vermagerd maar gaat langzaam...
Misschien gebruik ik die dosis niet goed?
Ik neem nu smorgens 1 pil van 0,05mg en dan nog eentje rond 13u
Is dit verkeerd?

Iemand zei dat ik tot 4pillen per dag kan overschakelen om op te bouwen ieder pil is van 0,05mg

Zijn er hier tips voor een beter schema en bijpassende dieet?

Soms eet ik helemaal niets op een dag...ga sporten dagelijk en begint nu enorm frustrerend te worden...:(

Any tips are welcome
Thanks

niets eten
je zou minstens 6 keer per dag moeten eten.
Kleine maaltijden ipv grote. Hoe vaker je eet hoe meer calorieën je verbrand zonder dat je er iets voor hoeft te doen want eten verteren kost veel energie. + het verhoogt je metabolisme nog eens waardoor je nog meer afvalt zonder iets te doen. Als je niet gaat eten dan gaat je lichaam in spaarmode waarbij het alle voedsel dat het binnenkrijgt opslaat als vetten, je metabolisme vertraagd en je voor geen meter vooruit zal gaan.
Je bent gewoon zonder research begonnen aan de cut en hebt voor de meest easy way gekozen zonder dat je de basis weet van vermageren. En die 1.30 u cardio per dag ... lees eens wat over vermageren enzo. Ga weer eten, drink groene thee...je bent overantwoord bezig. Je hebt dus eigenlijk nog niets geprobeerd ipv alles. Want had je alles geprobeerd dan was je ongetwijfeld de basis tegengekomen.

edit: en je zegt zelf dat je jezelf moet uithongeren. Zelf al was je endo dan moest je jezelf niet uithongeren om 2 kg per jaar te verliezen. Je hebt gewoon met je metabolisme zitten ****en dus trek je dat weer op gang dan is dat een goed begin. Laat me raden: je eet wrs ook noooooit smorgens.. zelfs mijn zus weet dat je smorgens moet eten en tot een jaar geleden had ze nix maar dan ook nix met sport te maken, dat artikeltje over smorgens eten staat om de 3 maanden in de krant.. gelukkig ben je op dit forum terechtgekomen. Hier kan je veel artikeltjes lezen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja sorry typfoutje :p
ik bedoelde idd Prolactine hormoon.
Waardoor rest van mijn hormonen ook verstoord zijn.

Ik eet wel maar verkeerd volgens mij...
Ben al jaren ben een dietist geweest maar ik verloor echt niks.

Ik woog nog tot begin vorig jaar 74kg het meeste dat ik gewogen heb in mijn leven dus. in paar jaren ben ik van 49kg naar 74kg gegaan.

ik at vroeger veel meer dan nu pasta's alle dagen voor en na gerecht...ik kwam geen gram bi nu als ik een bord pasta eet blaas ik als een luchtballon op:eek:

niets eten
Kleine maaltijden ipv grote. Hoe vaker je eet hoe meer calorieën je verbrand zonder dat je er iets voor hoeft te doen want eten verteren kost veel energie. + het verhoogt je metabolisme nog eens waardoor je nog meer afvalt zonder iets te doen. Als je niet gaat eten dan gaat je lichaam in spaarmode waarbij het alle voedsel dat het binnenkrijgt opslaat als vetten, je metabolisme vertraagd en je voor geen meter vooruit zal gaan.
Je bent gewoon zonder research begonnen aan de cut en hebt voor de meest easy way gekozen zonder dat je de basis weet van vermageren. En die 1.30 u cardio per dag ... lees eens wat over vermageren enzo. Ga weer eten, drink groene thee...je bent overantwoord bezig. Je hebt dus eigenlijk nog niets geprobeerd ipv alles. Want had je alles geprobeerd dan was je ongetwijfeld de basis tegengekomen.

+1 zoals je nu bezig bent houdt je nooit vol, je zal altijd weer terug vallen!

Laatst bewerkt door een moderator:
niets eten

edit: en je zegt zelf dat je jezelf moet uithongeren. Zelf al was je endo dan moest je jezelf niet uithongeren om 2 kg per jaar te verliezen. Je hebt gewoon met je metabolisme zitten ****en dus trek je dat weer op gang dan is dat een goed begin. Laat me raden: je eet wrs ook noooooit smorgens.. zelfs mijn zus weet dat je smorgens moet eten en tot een jaar geleden had ze nix maar dan ook nix met sport te maken, dat artikeltje over smorgens eten staat om de 3 maanden in de krant.. gelukkig ben je op dit forum terechtgekomen. Hier kan je veel artikeltjes lezen :D

daarom heb ik mij hier lid gemaakt, ik weet dat ik niet goed bezig ben...
Dus alle goede raad is voor mij meer dan welkom.

ik ben jaren bij een dietist geweest en ik kreeg een aangepaste dieet ivm mijn gezondheids problemen, ik vermagerde niet...

Ik bleef gewoon op gewicht door erbij te sporten , was niet genoeg voor mij.

en ja ik heb er zeker en vast geen goed aangedaan met die crash dieten en dat uithongeren...

ja hoor smorgens eet ik wel, 2 beschuiten , tas koffie zonder suiker en een grapefruit...

als ik smorgens niet eet voel ik mij slap en slecht de hele dag.

Ik ben denk ik gewoon te zwak om het goed vol te houden...ik kan dagen gezond eten meestal 3 maaltijden per dag als tussendoortje fruit en yoghurt en na 19u niets meer eten.

Ik eet volkoren pasta en bruin brood, maak alles klaar met olijf olie ipv boter

Vermijd suikers en snoep maar dan krijg ik zin in iets ongezond en nadat ik gezondigd heb blijf ik dat doen 2 dagen en dan honger ik mezelf uit om die kilotjes weer kwijt te raken...

nu is het al bijna 3 weken geleden dat ik nog iets slecht geten heb en ben goed afgevallen niet in kilo's maar voel dat wel in mijn kleren.

hopelijk houd ik het nu eens vol daarom zijn alle tips welkom

@el smurfo....werkelijk tactloze post

60% is perfect 40% is een vreselijke provocatie gozer.Had je wat anders kunnen neerzette.Overgens natuurlijk veel waarheden in

we kunnen je niet bij alles helpen. Het gaat om je eigen doorzettingsvermogen.
Wat heb JIJ ervoor over om je lichaam weer in orde te krijgen?
Ik weet dat voordat ik met krachttraining begon ik eindeloze uren zat te lezen over het onderwerp. Uren, dagen, soms nog snachts omdat ik meer wou weten over iets en ik niet zou kunnen slapen voor ik het gelezen had.. en ik trainde nog niet eens :')
Blader wat rond op dit forum in de secties over voeding en vetverlies en cardio en je zal zoveel wijzer worden.
Het begint bij jezelf en de basics en dan is het kwestie van volhouden.
Eet vaker (6 keer per dag of meer), eiwitrijker (kip, vis, tonijn, eieren, platte kaas..) sommige maaltijden zijn standaard voor elke dag maak er een gewoonte van, drink 3 keer per dag groene thee, drink water ipv cola. Doe 3 keer per week cardio (maar dus niet voor 1.5 uur per keer want ofwel heb je dan een enorm goeie conditie ofwel loop je te traag), eet wat fruit en vul aan met een multivitamine, zorg dat je omega 3 vetten binnenkrijgt (omega 3 capsules van tkruidvat) en geef niet op na een week. Er zijn veel mannen die "alles al geprobeerd hebben" en dus na een paar weken al aan de steroiden beginnen maar van jou had ik het toch niet verwacht. Je stelt me teleur!
Maar nu je op dit forum zit heb ik er vertrouwen in. Komt wel allemaal goed :D

Laatst bewerkt:
@el smurfo....werkelijk tactloze post

60% is perfect 40% is een vreselijke provocatie gozer.Had je wat anders kunnen neerzette.Overgens natuurlijk veel waarheden in

ik heb geen tactiek bij het plaatsen van posts :D
maar je mag me gerust verbeteren. Ik sta altijd open voor verbeteringen van de puntjes op de i of nieuwe dingen bij te leren ;)

zet even al je maaltijden neer,wat je pd eet
Hoeveelheden,en de tijd

ik druf te wedden, dat je 1 overtraind bent en 2 te weinig eet.

Posten die voeding dus :)

Terug
Naar boven