Pastasaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 81
geen probleemik ben 1m57 en weeg nu 64kg
Ik ben altijd slank geweest tot mijn 18j toen kreeg ik gezondheids problemen en dokters zeggen dat ik hierdoor bijgekomen ben en dat het erg moeilijk gaat gaan om geicht te verliezen, zelfs met een gezonde dieet.
Omdat ik mijn gewicht niet kan wil aanvaarden heb ik er nu een hele tijd voor gevochten en ben het beu om 2 kilotjes per jaar te verliezen en mezelf uit te hongeren
Mijn hele hormoon stelsel ligt overhoop, beginnen met prolactine en al dat gedoe...dus ben zeker dat het ermee te maken heeft.
Ik weet dat met die neveneffecten ermee blijven doorgaan wat gek is, maar ik wil echt 14kg verliezen, dagelijks sporten, dansen en (wat ik echt nodig heb is een aangepaste dieet in combinatie met clen en wat meer discipline)
Hoe zit dat dan met dat prolactine?
Wat de meeste hier al zeggen.. Eet regelmatig.. 6(-8)x per dag.. Je weet zelf ook wel wat gezond is en niet.. Drink alleen water en groene thee.. Koffie zonder iets kan ook natuurlijk.. Neem n multi vitamine.. Je hoeft ook zeker geen honger te hebben!! Veel mensen (voornamelijk vrouwen) willen afvallen en denken dat dat moet door jezelf uit te hongeren.. je voelt je k*t en et werkt tijdelijk.. Vervolgens gaat men weer in et oude patroon eten en je lichaam gaat stoffen opslaan in vet om een eventueele volgende uithongering te kunnen opvangen..
Je kan altijd ongelimiteerd dingen als komkommers, radijsjes, sla, (groente/fruit) eten dus honger KAN je niet krijgen..
Als je dit n paar maanden kan volhouden.. En je bent nog niet tevreden kan je is gaan kijken naar Ephedra of ECA stack..
En als je ooit toch wat verder wilt gaan ga dan niet voor clen maar t3..
En als jij dat zelf bent op je avatar hoef je je geen zorgen te maken.. Kan je lichaam niet zien natuurlijk maar vind je een bijzonder mooie vrouw..

ik ben 1m57 en weeg nu 64kg