Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moet voral stress en nervositeit vermijden om die prolactine goed te houden, ik ben een echte zenuwpees...
zou iemand mij kunnen helpen een goede voedingsschema samenstellen?
Ik ga die clenbuterol een tijdje niet meer gebruiken en eens iets nieuws proberen, dus gezonde eetpatroon en sporten.
Ik ben nooit voor zulke dingens geweest ik nam het echt uit "waanhoop" zal ik zeggen...
eerlijk gezet toen ik het nieuws kreeg begreep ik er niets van, het heeft 2jaar geduurt voordat ik eindelijk de juiste dokter had en juiste uitleg over mijn gezondheid...

Ja oestrogenen zijn onlosmakelijk verbonden met stofwisseling.
Prolactine ook.
Voorbeeld,alle mannen hier slikken in hun kuur of nakuur,nolvadex (zg serm) of anti aromatase middelen femara,arimidex.
Deze middelen gebruik je m het omzetten (aromatse) van testosteron------>oestrogeen,te verhinderen,om te verminderen.
Prolactine,en andere soorten oestrogeen (esdriol bijv) zorgt bij ons voor gynaecomastie,vervetting van het lichaam,meer vrouwelijke eigenschappen.
In die periode heb ik opeens een ontzettende drang om schoenen en handtassen te kopen,en moet IK NAAR BOLD EN DE BEJOETVOLTIVOL kijken hehehe.
Het lichaam streeft altijd naar een homostase,dus wil altijd de chemie in balans hebben.
Het zou natuurlijk heel goed mogelijk zijn dat je door die verschuiving toch veel meer ''aanleg hebt''
Zou daar eens met een endocrinoloog mee aan de slag gaan.
Clen,in combi niet of nauwelijks eten,gaat het einddoel alleen verder weg zetten.

Heel erg bedankt voor deze nuttige informatie!
Ik ga eigenlijk om de 6 maanden bij een endocrinoloog om testen te doen en alles beetje int hoog houden.
Momenteel staat mijn prolactine gehalte en glucose stabiel dankzij medicatie.
Ja ben wel zeker dat het daaraan ligt want in mijn familie zijn ze allemaal mager en voor dit geval ik ook...
hahahaha die drang om schoenen te kopen is er bij mij altijd vrees ik lol misschien is er wel iets mis aan mijn oestrogenen![]()
Nee dat weet ik niet, moet ergens op een uitslag staan denk ik...
Zal morgen eens kijken, kan dat ook invloed hebben op mijn gewicht?
we kunnen je niet bij alles helpen. Het gaat om je eigen doorzettingsvermogen.
Wat heb JIJ ervoor over om je lichaam weer in orde te krijgen?
Ik weet dat voordat ik met krachttraining begon ik eindeloze uren zat te lezen over het onderwerp. Uren, dagen, soms nog snachts omdat ik meer wou weten over iets en ik niet zou kunnen slapen voor ik het gelezen had.. en ik trainde nog niet eens :')
Blader wat rond op dit forum in de secties over voeding en vetverlies en cardio en je zal zoveel wijzer worden.
Het begint bij jezelf en de basics en dan is het kwestie van volhouden.
Eet vaker (6 keer per dag of meer), eiwitrijker (kip, vis, tonijn, eieren, platte kaas..) sommige maaltijden zijn standaard voor elke dag maak er een gewoonte van, drink 3 keer per dag groene thee, drink water ipv cola. Doe 3 keer per week cardio (maar dus niet voor 1.5 uur per keer want ofwel heb je dan een enorm goeie conditie ofwel loop je te traag), eet wat fruit en vul aan met een multivitamine, zorg dat je omega 3 vetten binnenkrijgt (omega 3 capsules van tkruidvat) en geef niet op na een week. Er zijn veel mannen die "alles al geprobeerd hebben" en dus na een paar weken al aan de steroiden beginnen maar van jou had ik het toch niet verwacht. Je stelt me teleur!
Maar nu je op dit forum zit heb ik er vertrouwen in. Komt wel allemaal goed![]()
Volgens mij is clen geen steroide of een anabool
.Mannen nemen geen steroiden om af te vallen maar ze nemen ze om spiermassa aan te maken.Afvallen dmv van anabolen helpt echt niet hoor,dat doet de cardio en dieet..
In die periode heb ik opeens een ontzettende drang om schoenen en handtassen te kopen,en moet IK NAAR BOLD EN DE BEJOETVOLTIVOL kijken hehehe.
.
op ja naaldhakken de gym in lopen