Fitness Seller

clen schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
soulreaver zei:
Laat even weten hoe het bevallen is :) mijn persoonlijke ervaring is dat als je in de tussenliggende weken zorgt helemaal geen koffie, caffeine, ephedra of wat dan ook binnen te krijgen,dat je wanneer je weer met je clen begint veel meer resultaat hebt.

Caffeine, koffie dus, drink ik persoonlijk altijd extra veel tijdens cutten, vanwege vochtafdrijvend effect en het is soms best lekker. Verminderd het effect van de vetverbrander dan erg als je ondertussen alleen veel caffeine neemt?

hoe erg durf ik niet te zeggen, wel iets in elk geval. overigens is caffeine niet diuretisch, hoe tegenstrijdig dit ook klinkt. 3xl kan dit toelichten, het zorgt er geloof ik alleen voor dat de blaas onder meer druk komt te staan waardoor je vaker moet plassen dacht ik. 3xl heeft het ook gepost. geen koffie 2 weken zou voor mij een hel zijn hehe..

While caffeine is a totally different class of compound, a methylxanthine, it still has potent affects on the CNS. It works not via adrenergic receptors, but it has heavy influence of calcium and cAMP levels within cells, which is very significant, especially with regards to smooth muscle, like that in blood vessels and intestines. The reason why caffeine is so often combined with ephedrine is most preparations is that the increased intracellular calcium, and uncoupling of calcium with membrane hyperpolarization, is synergistic with the neurotropic effects of ephedrine. The result is a much stronger thermogenic and neurotransmission effect.

Using caffeine during ones off period of clen/ECA will not affect the adrenergic receptors, but is will lead to problems with neuronal desensitization. My advice, when not using clen or ECA, don't use any form of CNS stimulant. Simply upping the dosage will not serve any purpose as the receptors have been maximally stimulated and the intracellular machinery has been in effect shut off. A total break from use is required.

maw. als het kan 2 weken geen koffie :p of deca koffie, dat is misschien een optie voor die 2 weken?

JuggerNaut zei:
Clen schema GS (0,05 mcg /tab)

1e 5 dagen opbouwen naar max dosis ( 2,5 tab)

dag1 0,5 tab
dag2 1 tab
dag3 1,5 tab
dag4 2 tab
dag5 2,5 tab

vervolgens 2 dagen af, 2 dagen op (max) enz..

Ga zelf ook clen in mijn nakuur toepassen. Zie logboek kuur 2004

idd dit is een goed schema ;)

Djengiz Khan zei:
De GS van 50 mcg zijn nog in de omloop. Waarom 200 mcg per dag??
Volgens mij heeft bij clenbuterol na 120 mcg geen extra effect. Dus is een beetje zonde voor je pillen. Gewoon opbouwen tot 120 mcg. 2 weken clen en dan 2 weken een eca stack.

Mzzls

Idd ik heb ze ook van GS. De bijwerkingen vallen erg mee. Heb op doseringen boven 0.1 mg gezeten. Heb s spiropent gehad en dan begon ik na 2 stuks al te shaken.

dus niet afbouwen met clen? gewoon na 2 weken eindigen op de hoogste piek?

dit dus dag1 0,5 tab
dag2 1 tab
dag3 1,5 tab
dag4 2 tab
dag5 2,5 tab

vervolgens 2 dagen af, 2 dagen op (max) enz..

Clen heeft een halfwaarde tijd van ong. 36 uur..dus afbouwen is inderdaad niet nodig bro..

Dit topic is trouwens ruim een jaar oud!

Rico

zal int vervolg naar de datums kijken ok

wees gerust ik slik me niet dood , onkruid vergaat niet ;-)

dream warrior zei:

Ik snap er niets meer van. Zoveel tegenstrijdige verhalen brengen mensen aan het twijfelen.

De 1 zegt dat het schema op-af de beste is, dus 3 weken opbouwen naar max en vervolgens weer afbouwen.

De ander zegt opbouwen en vervolgens weer 2 dagen op 2 dagen af

Het is godver om radeloos van te worden!

ik heb ook clen van GS gebruikt...0,05 mg per tablet...na 0,15 mg voel je nie meer...4 tabletjes slikken had weinig zin en erg gezond wordt het niet

Waarom 2wkn op 2 wkn af geen zin heeft bij clengebruik.

Simpel:

Zoals Rico al aanhaalde heeft clenbuterol een HW-tijd van 36 uur. Daarnaast went je lichaam vrij snel aan clen, dus zal je bij dagelijks gebruik in no time paardedoseringen nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken.

Bij 2 dgn op 2 dgn af gedurende enkele weken, blijf je continue voldoende clen in je bloed houden en hoef je de dosis niet onnodig te verhogen.

Van 1 tab van 0.05mg zal je 1.5 dag later nog ongeveer 0.02mg in je bloed hebben.

heb je het tegen my dutch windmill? als ze mij kicken pak ik wel effe een andere pc opt werk en maak ik wel snel een nieuw account aan hoor
jullie zijn belachelijk, ik weet niet veel af van stero, ik wil bijleren en jullie verwijten mij , zoals steeds zie ik dit fenomeen ook terug in fitnessclubs , waar de gevorderde bodybuilders de beginnelingen met dumbbells van 5 kg uitlachen!!
zijn jullie soms met 1000 pond beginnen trainen ? egotrippers !!!!!!!

arnoldy zei:
heb je het tegen my dutch windmill? als ze mij kicken pak ik wel effe een andere pc opt werk en maak ik wel snel een nieuw account aan hoor
jullie zijn belachelijk, ik weet niet veel af van stero, ik wil bijleren en jullie verwijten mij , zoals steeds zie ik dit fenomeen ook terug in fitnessclubs , waar de gevorderde bodybuilders de beginnelingen met dumbbells van 5 kg uitlachen!!

Laatste waarschuwing kerel.

Het ligt niet aan het feit dat je kennis te weinig is, maar aan het feit dat je er geen moeite voor doet die kennis je eigen te maken en verwacht dat men je alles voorkauwd.

Dit plus het feit dat je in de foto sectie heel lollig foto's met een '1' waardeerd maakt je al banwaardig.

Buiten het feit dat je als je door blijft klooien met nieuwe accountjes al je gebanned wordt wij dit echt wel opmerken, bestaat er ook nog iets als een IP ban.

arnoldy zei:

Rustig vrind. Niemand verwijt je iets. Dit is inderdaad een board om van te leren, maar dan wordt er wel van je verwacht dat je eerst zelf eens rondneust voordat je 1001 vragen gaat stellen.

Veel zoeken en lezen levert hier al ontzettend veel kennis op. Als je daarna nog met vragen zit dan kan je die altijd stellen.

AAS is een zeer serieus goedje en er wordt van leden verwacht dat ze ook serieus met deze onderwerpen omgaan. Als je dat niet kan krijg je een waarschuwing, maar het is zeer zeker geen arrogantie, maar een (harde?) leervorm.

Probeer er dus niet te kwaad om te worden, het is gewoon beleid. Als je binnen de grenzen van het beleid blijft, is er niets aan de hand.

geen probleem dan !!! maar geef toe op een vraag antwoorden is toch ook niet zo moeilijk? en ik zoek op maar zoals zovelen zeggen krijg je dan 10 verschillende mogelijkheden ...
zal mijn plan wel trekken, wie niet waagt niet wint, en komaan die foto met een 1, men heeft mij ooit is bekritiseerd omdat ik geen pose aannam, wat was zijn pose dan wel " de wet pose?" punten geef je naar eigen smaak, net zoals op een misverkiezing,daar zie ik dus wel totaal het kwaad niet van in, trouwens die kerel heeft me bedankt omdat hij nu harder gemotiveerd was en zijn pintjes ging laten staan

"maar geef toe op een vraag antwoorden is toch ook niet zo moeilijk?"

Dat doen we niet als het beginnersvragen zijn die met een klein beetje moeite zelf gevonden hadden kunnen worden.

Jordees zei:
Ik snap er niets meer van. Zoveel tegenstrijdige verhalen brengen mensen aan het twijfelen.

De 1 zegt dat het schema op-af de beste is, dus 3 weken opbouwen naar max en vervolgens weer afbouwen.

De ander zegt opbouwen en vervolgens weer 2 dagen op 2 dagen af

Het is godver om radeloos van te worden!

de 2 op en 2 af blijft toch de beste :D

arnoldy zei:
jullie zijn belachelijk

wij zijn belachelijk ??? ??? wat zoek je hier dan nog :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven