AndroidHealthClinic

clen schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmm, wat aan ophouden begrijp je niet?

Buiten dat vind ik niet dat hij er veel van afweet.

niets is game over ik ben terug arnoldy
Banned ----> no way!!!!
ik zal nu de regels wel lezen ,waarom mogen de advanced stero schemas zetten en ik niet een door mij zelf ontworpen? maar cava tot later en ps vanny is mijn verloofde

ARNOLD_4EVER zei:
niets is game over ik ben terug arnoldy
Banned ----> no way!!!!
ik zal nu de regels wel lezen ,waarom mogen de advanced stero schemas zetten en ik niet een door mij zelf ontworpen? maar cava tot later en ps vanny is mijn verloofde

Wedden van wel. :wave:

On topic: volgens mij reageert iedereen wat anders op clen en daarom komen er ook zo veel verschillende posts. Ik hanteer zelf twee op en twee af. Bouw op van 20 mcg naar maximaal 100 mcg. Geen afbouw. Voor mij werkt dit beter dan 2 dagen op en 2 dagen af.

Of topic: wordt het niet tijd voor een grote veegactie Mod???

Marky Marlin zei:
On topic: volgens mij reageert iedereen wat anders op clen en daarom komen er ook zo veel verschillende posts. Ik hanteer zelf twee op en twee af. Bouw op van 20 mcg naar maximaal 100 mcg. Geen afbouw. Voor mij werkt dit beter dan 2 dagen op en 2 dagen af.

Of topic: wordt het niet tijd voor een grote veegactie Mod???

Nee, dit is een voorbeeld voor de 'rest'.

Netzoals ze vroeger de afgehakte hoofden van misdadigers op de London Brigde zetten. :o

om toch maar je eer niet te verliezen "zielig!" damn als jij rechter zo zijn! je vliegt zelf de bak in

Geen idee wat je zegt, maar je hebt helemaal gelijk. :thumbup:

Slotje dan maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven