AndroidHealthClinic

clen schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
raad en wijsheid om groter te worden

clen niet toxisch ? das dan toch ook wel je eigen wat blaaskes wijsmaken

het heeft inderdaad een lege LEVERTOXITEIT, wel goed lezen kerel

arnoldy zei:
clen niet toxisch ? das dan toch ook wel je eigen wat blaaskes wijsmaken

Arnoldy,

Nu is je al herhaaldelijk gevraagd om je te gedragen, maar blijkbaar is je dat te moeilijk. Je zegt zelf graag kennis op te doen, maar in tegenstelling tot dat loop je gewoon replies af te zeiken.

Kom dan ook eens met onderbouwde argumenten om je theorieen te bewijzen. Uitspraken als dit kan niemand wat mee.

Op deze manier zorg je voor veel slotjes op topics, aangezien je nog niet geband bent. Echter hoop ik dat de moddereters hier snel een beslissing over maken.

wel zal het zo zeggen, dan train ik in een mega achterlijke fitnessclub die mij vanalle fouten dingen verteld, want zo was er mij in het begin gezegd ook met clen af te bouwen omdat bij een plotse stop op hoge waardes je lever zou denken dat alles uit je lijf is en dat er dus binnenin een soort van intoxicatie zou plaatsvinden, ik denk dat ze me gewoon willen weerhouden van het echte spul en me opscheppen met hun rommel

Dan train je zker bij zon Achemea Healthclub:D:D

Leviathan zei:
Clen is niet bepaald levertoxisch dus je kunt het gerust over langere tijd gebruiken.

Ik doelde meer op de combinatie van de 2 mogelijkheden waar men vaak voor kiest ;)

2 weken op en 2 weken af vanwege het anti-catabole effect gecombineerd met 2 dagen op en 2 dagen af vanwege de lange halfwaardetijd.

en als je nu 2 dagen op en 2 dagen af doet raakt de receptor voor anti-catabole eigenschappen dan niet na 2/3 weken verzadigd?

ik train in de new fitness leuven, een dikke janneten club, niks hardcore . het enige hardcore in de buurt is heracles en dan moet ik 40 min rijden

zijn vervelende ouvre ?? je neemt het dan ook wel heel persoonlijk op!

zijn kloontje ????
damn Mrj ben jij een moderator ??
ik vind het gewoon heel jammer dat hij geband word op deze site zonder echte reden eigenlijk!
en geef toe bannen door een oude topic te openen?? of door een te snelle druk op het toetsenbord die 1daar zogezegt..hij heeft zich al genoeg verontschuldigd en hij wou er maar al te graag bij jullie horen..al vraag ik me eigenlijk wel af waarom ..pff ach ja mannen ondereen, die normaal gezien elkaar graag helpen om nog groter te worden...toch??
enfin ik vind het zielig hoe m'n hiermee omgaat...leden aantal loopt te hoog op?
wat moet je doen als je geband word? heb je dan geen andere keus meer en moet je op een andere site gaan?

Hij heeft zijn kansen gehad. 7 Strafpunten in minder dan 85 posts is een record. Hij heeft PM's gehad en nu is het over.

We gaan hier nu niet meer verder over discusseren.

cava game over :-)
vele GROETJES :D :D

Vanny zei:
zijn kloontje ????
damn Mrj ben jij een moderator ??
ik vind het gewoon heel jammer dat hij geband word op deze site zonder echte reden eigenlijk!
en geef toe bannen door een oude topic te openen?? of door een te snelle druk op het toetsenbord die 1daar zogezegt..hij heeft zich al genoeg verontschuldigd en hij wou er maar al te graag bij jullie horen..al vraag ik me eigenlijk wel af waarom ..pff ach ja mannen ondereen, die normaal gezien elkaar graag helpen om nog groter te worden...toch??
enfin ik vind het zielig hoe m'n hiermee omgaat...leden aantal loopt te hoog op?
wat moet je doen als je geband word? heb je dan geen andere keus meer en moet je op een andere site gaan?

Iedereen heeft recht op een mening en iedereen is vrij te gaan waar hij wil. Alleen zijn er regels waar iemand zich aan heeft te houden. Als mensen moeite hebben met de regels en zich daar niet aan willen houden, dan is het over en uit.

Aangezien Arnoldy zich gedroeg als een jong vervelend nest, is hij in mijn ogen terecht van deze site gebanned. Als er 7 waarschuwingen nodig zijn om iemand er niet van te kunnen overtuigen dat zijn houding niet deugt en nog wordt er niet geluisterd, dan heb je gewoon gebrek aan opvoeding of inschatting.

Als ik moderator was, dan waren 3 waarschuwingen afdoende geweest!

Jordees voel je, je verandwoordelijk ofzo?
en stop nu eens met het belachelijk reageren op deze vraag..Deze was niet voor jou bedoeld!
en ik wist dus niet dat er al arnoldy wraakgroepen waren!
volg je hem dan zo op de voet en heb je niets beters te doen?
als ik jou was zou ik eerst eens heel goed lezen over wat zijn posts waren..verre van kritiek geven op andere en verre van het jong vervelend nest!
het is een slimme kerel die er veel van afweet en een mega passie heeft voor bodybuilding!
zal jouw posts eens allemaal gaan bekijken..eens zien of ik er iets nuttigs kan in vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven