arnoldy
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dream warrior zei:
MmS zei:Zou 2 weken lang 2 dagen op en 2 dagen af en dan 2 weken rust niet kunnen dan?
arnoldy zei:clen niet toxisch ? das dan toch ook wel je eigen wat blaaskes wijsmaken
arnoldy zei:clen niet toxisch ? das dan toch ook wel je eigen wat blaaskes wijsmaken
Leviathan zei:Clen is niet bepaald levertoxisch dus je kunt het gerust over langere tijd gebruiken.
dream warrior zei:
..voel je, je 1dan met deze site 
Vanny zei:strange kerel ben je..voel je, je 1dan met deze site
![]()
Vanny zei:zijn vervelende ouvre ?? je neemt het dan ook wel heel persoonlijk op!
?Vanny zei:zijn kloontje?
damn Mrj ben jij een moderator ??
ik vind het gewoon heel jammer dat hij geband word op deze site zonder echte reden eigenlijk!
en geef toe bannen door een oude topic te openen?? of door een te snelle druk op het toetsenbord die 1daar zogezegt..hij heeft zich al genoeg verontschuldigd en hij wou er maar al te graag bij jullie horen..al vraag ik me eigenlijk wel af waarom ..pff ach ja mannen ondereen, die normaal gezien elkaar graag helpen om nog groter te worden...toch??
enfin ik vind het zielig hoe m'n hiermee omgaat...leden aantal loopt te hoog op?
wat moet je doen als je geband word? heb je dan geen andere keus meer en moet je op een andere site gaan?