AndroidHealthClinic

Clen toevoegen in een cut-kuur

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik zit erover te denken om Clen toe te voegen in mijn cutkuur om behoud van resultaat al vroeg te bewerkstelligen.

Nu is de laatste keer dat ik Clen gebruikte 5 jaar geleden en dan alleen ná een kuur, 'ter behoud van'.

Iemand een mening?

ikzelf zit nu in een cutkuur test prop/tren ace/winstrol en ik gebruik ook clen tijdens, maar met een iets andere insteek.

mijn insteek is om diep te gaan met cutten door middel van gebruik van clen afgewisseld met ephedrine en dan gebruik ik de combi test/tren/winstrol als zijnde eiwitspaarder als behoud van massa. komt op hetzelfde neer alleen mijn benadering is iets anders. ik ga dusdanig diep dat ik zonder gebruik van AAS teveel massa ga inleveren. resultaat: zit in week 8, begon op 88 kilo tegen 20 % en zit nu op 83 kilo tegen 12 %, ik ben dus erg tevreden tot nu toe.

waarom niet, ik zou er ketotifen bij gebruiken, aangezien clen na 18 dagen zijn anti-catabole werking verliest!
zo kun je het in je nakuur en erna voortzetten indien nodig, terwijl het zn werking behoud!!

dat klopt kerel, maar hoezo is het een probleem als je in een kuur zit dat het na 18 dagen z'n anti-catabole werking verliest? de steroiden zorgen imo al voor genoeg anti-catabole werking op zich ;)

DBC01 zei:
Ik zit erover te denken om Clen toe te voegen in mijn cutkuur om behoud van resultaat al vroeg te bewerkstelligen.

Nu is de laatste keer dat ik Clen gebruikte 5 jaar geleden en dan alleen ná een kuur, 'ter behoud van'.

Iemand een mening?

Ik zelf vind clen wereld spul, het werk bij mij perfect 2 dagen op 2 dagen eraf en gebruik daarbij helemaal niet, het behoud echt je spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
ccnp zei:
Ik zelf vind clen wereld spul, het werk bij mij perfect 2 dagen op 2 dagen eraf en gebruik daarbij helemaal niet, het behoud echt je spiermassa.

Dat snap ik allemaal wel maar de vraag is dus of het toegevoegde waarde heeft INNNN een cuttingskuur! :D

DBC01 zei:
Dat snap ik allemaal wel maar de vraag is dus of het toegevoegde waarde heeft INNNN een cuttingskuur! :D

tuurlijk...werkt toch op je theromogenese (hoop dat ik goed spel).. en bovendien zorgt het voor wat meer energie... kun je lekker er tegen aan bij de cardio..

DBC01 zei:

Tuurlijk heeft het een toegevoegde waarde, meer energie, ook meer kracht, en vetverlies!!!!!!!!!!!!!!!! Dit geld voor mij, maar zo als je weet ieder lichaam reageert er weer misschien anders erop.

Ik herinner me dat ik nogal heu....:D agressief en ongeduldig werd van Clen. Maar dat mijn stem ook een bronstige toon kreeg. Snel maar es gaan slikken dan :D

Het werkt erg goed zelfs. Vooral de eerste dagen vliegt het vet er af.

Kennis van mij heeft het in combinatie met alleen winstrol depot gedaan en kwam er gort droog uit. Zelfs de aders stonden op zijn buikspieren. Dwarsstrepen op zijn triceps echt super.

Zelf kan ik niet zo goed tegen clen. Ik overweeg om eens t3 erbij te nemen...

Zeg eh, wat zijn de doseringen 's hedendaags? Opa deed het vroeger altijd emt 5 tabs a day.

DBC01 zei:
Zeg eh, wat zijn de doseringen 's hedendaags? Opa deed het vroeger altijd emt 5 tabs a day.
Een beetje aanvoelen wat je hebben kan. Ik sta al te stuiteren bij 100mcg de ander pas bij 150mcg

Ik zou opbouwen met stapjes van 20mcg per dag tot wat je max hebben kan en met de bovengrens van 150mcg.

eerst opbouwen van een week elke dag een tab extra tot je op 6 tabs (spaanse spiropent) en dan 2 dagen rust en 2 dagen 6 tabs en ga zo maar door.
Het enigste wat ik er extra bij gebruik is yohimbine, die combi werkt voor mij perfect.

Je moet het even voor je zelf aankijken hoe jij je er onder voelt. ;-)

Ik drink er wel heel veel water bij, dat scheelt mij een hoop kramp...... (6liter)

Zou zelf niet zo snel clen gebruiken ...nooit eigenlijk vanwege de negatieve impact op het hart. ECA/ECY stacks etc zijn naar mijn mening even effectief en minder belastend ook zijn er een aantal goede kant en klare formules. Het belangrijkste blijft toch je dieet en de rest is een extraatje, is je dieet ok dan zal je met een andere vetverbrander net zo goed gaan als met clen.

Maar terug naar je vraag in een cut kuur heeft het als je het gaat gebruiken zeker een meerwaarde zou er wel alcar, taurine, q-10 magnesium en r-ala bij nemen als "bescherming " voor je hart

4cc

alcar, taurine, q-10 magnesium en r-ala.....oftewel de halve suppswinkel???

Ik heb wel magnesium, ik krijg wel kramp in de kuiten van Clen mja en ik moet leen water drinken, eraan denken, doordrinken...

Latin spirit zei:
ikzelf zit nu in een cutkuur test prop/tren ace/winstrol en ik gebruik ook clen tijdens, maar met een iets andere insteek.

mijn insteek is om diep te gaan met cutten door middel van gebruik van clen afgewisseld met ephedrine en dan gebruik ik de combi test/tren/winstrol als zijnde eiwitspaarder als behoud van massa. komt op hetzelfde neer alleen mijn benadering is iets anders. ik ga dusdanig diep dat ik zonder gebruik van AAS teveel massa ga inleveren. resultaat: zit in week 8, begon op 88 kilo tegen 20 % en zit nu op 83 kilo tegen 12 %, ik ben dus erg tevreden tot nu toe.

:thumbd:

Leven en laten leven zeggen ze altijd, ieder ze ding maar jij bent echt niet slim bezig.

Teveel massa inleveren!!, je spieren hebben geheugen dus dat verlies zit er zo weer aan.

DBC01 zei:

Ik heb wel magnesium, ik krijg wel kramp in de kuiten van Clen mja en ik moet leen water drinken, eraan denken, doordrinken...

Ja je kunt alles wel gebruiken, ik heb taurine en magnesium geprobeerd, het werkt tegen kramp, tomatensoep ook, maar het goedkoopste is veel water drinken en geen extra supps kopen, want water werkt bij mij ook goed en het scheeld je een hoop geld, de enigste rot bijwerking van veel water drinken is dat je veel naar de wc moet, maar ach, dat went ook :D

Amxerxes zei:
:thumbd:

Leven en laten leven zeggen ze altijd, ieder ze ding maar jij bent echt niet slim bezig.

Teveel massa inleveren!!, je spieren hebben geheugen dus dat verlies zit er zo weer aan.

zo zo en wie ben jij wel niet om mij daarover te veroordelen?

ik snap de hele insteek van je post niet kerel. is echt niet ongebruikelijk dat aas als eiwitspaarders worden gebruikt om zodoende droog te trainen hoor, dat heet gewoon een cutkuur.

dus verklaar je nader waarom ik niet slim bezig ben vriend, graag wel argumenten aanvoeren anders kan je beter je mond houden

DBC01 zei:

Ik bedoelde het eigenlijk ook niet voor de krampen, maar daar werkt het idd ook tegen. Clen put de taurine voorraden in je hart uit en voor een optimale hartwerking en ook bescherming moet je deze ook weer aanvullen de rest van de supps met name ook de alcar hebben allemaal een postieve werking op je hartspier

4cc

Terug
Naar boven