Fitness Seller

clenbuterol en receptoren

romeo

Cool Novice
Waardering
0
Men vraag is nu eigenlijk,zet clenbuterol de receptoren open om als je tijdens eenkuur het gebruikt het beter opneemt?Of sluit hij ze af na een kuur om alles beter vast te houden?

clen heeft geen effect op angdrogene receptoren.

clen heeft wel effect op AR...het maakt volgens studies de AR minder gevoelig in je longen, CNS en testikels. De kans is dus groot dat dit ook in andere delen van je lichaam is en het kan dus je kuurtje minder effectief maken

• Topic Starter Topic Starter
Dus als het de kuur minder efectief maakt wil het ook zeggen dat ze sluiten en minder afgeven dan dus kan ikhet wel gebruiken nin de nakuur voor spierbehoud.
Ja men coach zegt het is voor te sluiten om spiemassa beter vast te houden maar vond het alleen wat raar.Heb het wel al getest en ben ook niet echt iets verloren maar vroeg het ma af of het dan wel aan dit gelegen zou hebben.

Dus als het de kuur minder efectief maakt wil het ook zeggen dat ze sluiten en minder afgeven dan dus kan ikhet wel gebruiken nin de nakuur voor spierbehoud.
Ja men coach zegt het is voor te sluiten om spiemassa beter vast te houden maar vond het alleen wat raar.Heb het wel al getest en ben ook niet echt iets verloren maar vroeg het ma af of het dan wel aan dit gelegen zou hebben.

clenbuterol zorgt voor downregulatie van de AR, oftewel minder receptoren zijn er dan, oftewel een cel wordt minder gevoelig voor AS...oftewel het zorgt niet voor spierbehoud..dit geldt dus voor de longen, testikels en CNS...of dit ook voor andere delen van je lichaam geldt is de vraag...dus ook al is dit ook specifiek het geval voor je spieren, dan helpt het totaal niet tijdens de nakuur..eerder het tegenovergestelde

clen maakt je vaak wel sterker en wordt daarom denk ik snel geassocieerd met spierbehoud..

clenbuterol zorgt voor downregulatie van de AR, oftewel minder receptoren zijn er dan, oftewel een cel wordt minder gevoelig voor AS...oftewel het zorgt niet voor spierbehoud..dit geldt dus voor de longen, testikels en CNS...of dit ook voor andere delen van je lichaam geldt is de vraag...dus ook al is dit ook specifiek het geval voor je spieren, dan helpt het totaal niet tijdens de nakuur..eerder het tegenovergestelde

clen maakt je vaak wel sterker en wordt daarom denk ik snel geassocieerd met spierbehoud..

Dit wist ik niet. Thx voor de info.
Ik dacht dat het enkel op die beta receptoren ging zoals efedrine.
Dus clen is een echt k*tmiddel want het maakt je kuur slechter.
Toch dacht ik dat het anti-katabool was aangezien het anabool in dieren is.

Nog iets nuttigs geleerd vandaag ;)

Dit wist ik niet. Thx voor de info.
Ik dacht dat het enkel op die beta receptoren ging zoals efedrine.
Toch dacht ik dat het anti-katabool was aangezien het anabool in dieren is.

Nog iets nuttigs geleerd vandaag ;)

naja het blijft de vraag of de downregulation van de AR ook voor de overige delen van het lichaam (oa spieren) geldt...

ik had pas ook gelezen dat een vermindering van de adrenoceptors resulteert in een verhoging van de androgen receptoren...van daaruit gekeken is het dus weer pcies het tegenovergestelde....net als de rest van het lichaam bevind het allemaal in homeostase, als de een dan afneemt dan neemt weer iets anders toe om het te compenseren...

Goed ! hier wou ik juist een vraag rond stellen

Werd nog al eens beweerd in een studie dat Clen na de kuur extra voordeel bied met behoud van massa...

Hoelang na de kuur moet je dan beginnen met Clen ? Aangezien meestal ooknog Nolva of andere middelen volgen

Vind ik dan weer niet.

Ik heb 1 week "on" / 1 week "off" clen gehanteerd in mijn cut-cycle, en mijn resultaat was zodaning "goed" in mijn ogen dat ik totaal niets van die -clen maakt kuur slechter- zooi gemerkt heb...

En ik heb géén hoge dosissen gebruikt (test 250 + tren 200)
start: 86.7kg / 16.5-17%
einde: 92.4kg / 14.5-15%

Dus clen heeft hier totaal voor mij geen afdoende receptorgedoe gegeven of bedoelen jullie dat het wel downreguleert maar dat je er in pricincipe weinig tot niets van merkt?

Terug
Naar boven