Men vraag is nu eigenlijk,zet clenbuterol de receptoren open om als je tijdens eenkuur het gebruikt het beter opneemt?Of sluit hij ze af na een kuur om alles beter vast te houden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als het de kuur minder efectief maakt wil het ook zeggen dat ze sluiten en minder afgeven dan dus kan ikhet wel gebruiken nin de nakuur voor spierbehoud.
Ja men coach zegt het is voor te sluiten om spiemassa beter vast te houden maar vond het alleen wat raar.Heb het wel al getest en ben ook niet echt iets verloren maar vroeg het ma af of het dan wel aan dit gelegen zou hebben.
clenbuterol zorgt voor downregulatie van de AR, oftewel minder receptoren zijn er dan, oftewel een cel wordt minder gevoelig voor AS...oftewel het zorgt niet voor spierbehoud..dit geldt dus voor de longen, testikels en CNS...of dit ook voor andere delen van je lichaam geldt is de vraag...dus ook al is dit ook specifiek het geval voor je spieren, dan helpt het totaal niet tijdens de nakuur..eerder het tegenovergestelde
clen maakt je vaak wel sterker en wordt daarom denk ik snel geassocieerd met spierbehoud..

Dit wist ik niet. Thx voor de info.
Ik dacht dat het enkel op die beta receptoren ging zoals efedrine.
Dus clen is een echt k*tmiddel want het maakt je kuur slechter.
Toch dacht ik dat het anti-katabool was aangezien het anabool in dieren is.
Nog iets nuttigs geleerd vandaag![]()
Dus clen is een echt k*tmiddel want het maakt je kuur slechter.