XXL Nutrition

Clenbuterol, hoe en wat?

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Een kennis van me vroeg om wat info over clenbuterol en hoeveel hij zou moeten nemen zodat het eventueel effect zou hebben bij hem. Hij weegt 105kg en is 175cm.

Ik heb hem gezegd dat ik het zou opzoeken, maar kan er weinig over vinden omtrend een schema, vandaar deze vraag.

Iemand enig idee? Tabs zijn 40mcg.

Hmm...er zijn wel veel topics hierover geweest, meen ik mij te herinneren. Maar clen dosering moet je gewoon aanvoelen. Meestal is het niet gewenst om boven de 100mcg per dag te zitten. Hij zal het wel aan de bijwerkingen moeten ondervinden. Voornamelijk aan het trillen van zijn handen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat heb ikidd gelezen, en dat je lichaamstemperatuur gaat stijgen, maar ja, dat doet het bij dit weer ook al ;)
Las ook dat het pas effect had na 3 weken. Wat gebeurt er in de eerste 3 weken dan?

Voordat je echt verschil gaat zien duuurt miss 3 weken, maar voelen dat je het hebt gepakt duurt volgens mij maar paar dagen, zover ik weet..

Dezelde dag voel je de bijwerking gelijk al, dat van het trilling in de handen. Alles duurt altijd een tijdje voordat je het ziet. Er bestaat geen middel op aarde dat jou gelijk zal veranderen in een dag, op welk manier dan ook. En vetverlies gaat sowieso al traag, net zoals het aanzetten van spier.

http://www.bodybuilding.com/fun/catclen.htm

A typical cycle for clenbuterol might be 3 weeks, with the daily amounts being 40/40/40/60/60/60/80/80/80/100/100/100/80/80/80/60/60/60/40/40/40 µg/day. Then stopping for three weeks and recommencing.

===

Dosering aanpassen en de hoeveelheid waarbij je je fijn voelt / die je aankunt.

met dat gewicht kan gij makkelijk 3a4 tabs per dag aan 5dagen op 2dagen af

wat is het nu van die 5 dagen op 2 af ? tenopzichte van een gewone 3 weekse cycle ?

4 tabs vind ik persoonlijk teveel, je weet niet hoe gevoelig het persoon is op clen.. dan ram je niet gelijk 160 mcg erin.

Wat ik opmaak uit de info 3 weken op en 3 weken af maar hoelang is aan te raden om deze cycle te herhalen? Topic starter als je het niet erg vind wil ik toch ff op de clenbuterol door beduren. Wil begin volgend jaar mijn eerste cutting cycle pakken (hoop dan 120 te wegen) en wil dit doen met clenbuterol en winny maar wil er geen test naast zetten die ik ed of eod moeten zetten zoals Susp en prop. Is het aan te raden om er test e naast te zetten en de kuur dan b.v af te sluiten met 4 weken winny? Ben erg benieuwd want heb zelf geen ervaring met Clen...

Clen ben ik niet zo een fan van..vooral de kramp is zwaar klote..
het heeft een hele lange halfwaardetijd (ca 36 uur), dus pas op met het stapelen..als je dagen lang clen neemt achter elkaar loopt het gehalte werkzame stof in je bloed zich heel snel op..
ik zou het 2 dagen op, 2 dagen af nemen..maar ik ken er ook een hoop die het 2 weken op, 2 weken af doen..

succes ermee

Met test hou je zoveel mogelijk spiermassa tegen afbraak in de cutting, het is zelfs gezond. Ergens in deze sectie is er een topic, daarin geeft Big Cat dit ook aan. 100mg test per week in de cut schijnt (velen) voordelen te hebben.

dutch windmill zei:
clenbuterol ben ik niet zo een fan van..vooral de kramp is zwaar klote..
het heeft een hele lange halfwaardetijd (ca 36 uur), dus pas op met het stapelen..als je dagen lang clenbuterol neemt achter elkaar loopt het gehalte werkzame stof in je bloed zich heel snel op..
ik zou het 2 dagen op, 2 dagen af nemen..maar ik ken er ook een hoop die het 2 weken op, 2 weken af doen..

succes ermee

Met die halfwaardetijd heb je toch elke dag maar een overlap van 12 uur als je elke 24 uur een dosis neemt? Het zal dan toch niet op blijven stapelen.

Nee dat werkt iets anders..

neem bvb 100 mcg per dag

dag 1) 100 = 100
dag 2) 67 + 100 = 167
dag 3) 44 + 67 + 100 = 211
dag 4) 30 + 44 + 67 + 100 = 241
dag 5) 20 + 30 + 44 + 67 + 100 = 261
dag 6) etc etc

dus dat kan aardig oplopen als je 4 weken aan de clen zit :shake: :barf: hahah

grten

dutch windmill zei:

neem bvb 100 mcg per dag

dag 1) 100 = 100
dag 2) 67 + 100 = 167
dag 6) etc etc

dus dat kan aardig oplopen als je 4 weken aan de clenbuterol zit :shake: :barf: hahah

grten

Verrek ja. Ja dan loop het idd best snel op ja.

Sinlath zei:
wat is het nu van die 5 dagen op 2 af ? tenopzichte van een gewone 3 weekse cycle ?

4 tabs vind ik persoonlijk teveel, je weet niet hoe gevoelig het persoon is op clenbuterol.. dan ram je niet gelijk 160 mcg erin.

Begin met 1 tab en voer dagelijks op met 1 tab todat je de clen voelt werken. Hou daarbij wel rekening met een opstapeleffect ivm lange halfwaarde tijd. Ik bouw het meestal op tot een dosis van 200mcg. Pas dan voel ik mijn handen ligt trillen, maar veel andere gebruikers hebben dit al bij een veel lagere dosis. Bij een hogere dosis krijg ik hoofdpijn. erwacht er geen super resultaten mee, maar indien ik het gebruik zo'n 3 tot 4 weken in combinatie met 4x45min cardio per week gebruik kan ik toch wel 5kg afvallen zonder veel kracht te verliezen.

dutch windmill zei:

neem bvb 100 mcg per dag

dag 1) 100 = 100
dag 2) 67 + 100 = 167
dag 6) etc etc

dus dat kan aardig oplopen als je 4 weken aan de clenbuterol zit :shake: :barf: hahah

grten

Met de halfwaardetijd van 36u geloof ik niet dat je 100mcg in je systeem hebt zitten in een dag. dag 100mcg= geen 100mcg. Dat moet zich opbouwen.

Maar ik ben het wel eens met 2dgn on/off. Werkt goed!

ach...den Clen :P

met 100 mcg beginnen gaat moeilijk met 0,04mg tabs of je moet ze breken
ik zelf heb altijd de 0,02mg en zo hoog als hun nemen doe ik nooit ik gan nooit hoger als 0,06mg per dag
maar ieder zijn eigen ding;)

Bij 80mcgr pd voor 14 dagen lang,krijg ik persoonlijk vreselijke kramp in voornamelijk de spieren in mijn gezicht.

Kan je vertellen dat dit geen pretje is.
Het is niet zo dat als je geen bijwerking zoals bijv tremour hebt,dat je maar bij moet pakken.100mcgr max houden.
Jaren geleden heb ik met nmi lage dosering (120mcgr) aan een monitor gehangen,op hol gelagen hart.
Niet fijn

ja ik krijg kramp in mijn nek bij 0,06 of hoger maar daar schijnt taurine goed tegen te werken
0,04 kan ik maanden slikken zonder na delen maar dat zal niet de bedoeling zijn wel dan:D

Terug
Naar boven