AndroidHealthClinic

Clenbuterol, hoe en wat?

ik slik nu al bijna 3 weken 120mcg per dag en heb er bijna geen bijwerkingen van. Ik ben begonnen met 80 mcg en dan naar 120 gegaan. Heb tabs van 40mcg. Dit in combinatie met 40 mg winstrol en ik heb al redelijke resultaten.

Weeg nu 101 kg, kom van 97-98. Ben een stuk droger en kan weer mijn 120kg benchpress doen van een jaartje geleden.

Was 8 maand gestopt met trainen.

cozmo zei:
ik slik nu al bijna 3 weken 120mcg per dag en heb er bijna geen bijwerkingen van. Ik ben begonnen met 80 mcg en dan naar 120 gegaan. Heb tabs van 40mcg. Dit in combinatie met 40 mg winstrol en ik heb al redelijke resultaten.

Weeg nu 101 kg, kom van 97-98. Ben een stuk droger en kan weer mijn 120kg benchpress doen van een jaartje geleden.

neem die van Han Seo want damn dan merk je het wel
als ik zo lees had je allang tremors moeten hebben
ach ja ieder lichaam reageerd ook anders

Ik heb last van tremors in de handen, maar niet harder dan na een uitputtende training sessie.

cozmo zei:

Dat zal voornamelijk te maken hebben met de winny; het is maar de vraag of je zonder die clen niet nagenoeg dezelfde resultaten zou hebben.

clen geeft je nagenoeg geen kracht bro dus moet het de winny's geweest zijn:cool:

Terug
Naar boven