AndroidHealthClinic

Clenbuterol Hydrochloride Tabletten

Michaeltje

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
10%
Een goede middag iedereen :) ,

Ben 3 dagen bezig met clenbuterol om die laatste kilo's kwijt te raken.
Natuurlijk trillende handen en benen, dat is geen uitzondering had ik gelezen.
Echt veel heb ik nog niet gemerkt kwa gewichtsverlies en buiten de trillende handen voel ik ook niets speciaal.
Wel vervelend dat je samen met de familie aan tafel zit en dat je daar trillend je brood belegd.
Mij hebben ze de volgende dosis aangeraden :
2 Weken On / Off :
2 dagen smorgen en savonds een kwart.
Daarop 2 dagen smorgens en savonds een half
Dan 10 dagen een heel smorgens / savonds
Terug afbouwen 2 dagen half smorgens / savonds
Om te eindigen een kwart smorgens/ savonds

Wat denken jullie hiervan ?
Is het effectiever om te combineren met T3?

Heb wel al gelezen dat de T3 niveaus van je lichaam kan omlaag gaan als je in "starving mode zit" dat je dus minder calorien gaat verbranden.
Dus T3 toch aan te raden als je in een zwaar dieet zit om deze levels hoog te houden voor maximum calorieen te verbranden???

Alvast bedankt ! :)

Clen bij 15% vet?
Je had beter het broodje kunnen laten staan ;)

hahaha at "I only use Ephedrine :-)" signature :D
gewoon afwachten, op 3 dagen tijd ga ge ni direct een verschil zien. ge trilt toch al dus.. geen fake clen.
ik zou het persoonlijk ni combinere met T3 (katabool)

Kan wel even duren 2 tot 3 weken heb ik gehoord dat je het verschil goed gaat zin mits een goede cardio en voeding.

Ik gebruik het nu ook pas 3 dagen en nog redelijk laag 40mcg per dag verdeeld over over de ochtend en middag.

Tot nu toe wat trillende handen en af en toe wat hoofdpijn maar een asperine helpt goed.

Suc6

Echte clen als je trilt

Clen is in principe vuiligheid .. Ik vind het pas van belang als je al laag in VP % zit.

Resultaat ? Pas als je voeding inorde is in combo met de clen. Anders verneuk je gewoon je hart :D

Clen pilletjes sucks, de pomp ftw !

Nooit een pompje gehad, dus kan geen mening geven..

Lijkt me niet gemakkelijk aftemeten met mcgr's

Combineren met een ECA eventueel?
2 weken clen, 2 weken ECA etc.

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu sinds 12 januari elke dag 2 tabs clenbuterol aan het nemen, ben geleidelijk aan het gewoon aan het worden.
Het shaken is al wat minder maar met momenten nog heel vervelend.
Ondertussen 1 kg kwijt.
Het geeft je wel niet extra energie of motivatie wat ik had verwacht.
Het zal gewoon snelle verbranding zijn ofzo???
Natuurlijk met dieet...
Keep you posted !

Ben nu sinds 12 januari elke dag 2 tabs clenbuterol aan het nemen, ben geleidelijk aan het gewoon aan het worden.
Ondertussen 1 kg kwijt.
Natuurlijk met dieet...
Keep you posted !

Nee van clen wordt je niet bepaald fit voel me ook suf de hele dag maar dat wist ik al:D je moet er wat voor over hebben.;)

jup

ik zou het persoonlijk ni combinere met T3 (katabool)

En clen anti catabool.
T3 + Clen wordt veel gebruikt. De vraag is meer of je er nog meer 'troep' bij wil ;)

Zou overigens de A bij de ECA weglaten. Heeft geen nut, anders dan dat het je nieren een onnodige klap geeft. Misschien de Y toevoegen, maar dan de Y wel apart nemen (als in op lege maag in de ochtend), aangezien de werking van de Y snel minder wordt als je het inneemt bij de maaltijd. Ik las ergens 'liefst 4 uur voor de 1ste maaltijd'.....tja.

Ondertussen 1 kg kwijt.
Natuurlijk met dieet...
Keep you posted !
We zijn ondertussen 3 weken verder.. Hoe staat het erbij?

Ik ben dus 2 weken on/off dus zit juist weer in off periode, ik weeg nu 68.3 kg en ge het hier proberen aan te houden !
Voor de rest ben ik wel 15kg af de bench press verloren dus iets van spier ben ik wel kwijt.
=> six pack.... CHECK !

Greetz

Ja die kans zit er dicht in. Snap sowieso niet echt dat je clen neemt met 70kg en 10%

En clen anti catabool.
T3 + Clen wordt veel gebruikt. De vraag is meer of je er nog meer 'troep' bij wil ;)

Dat Clen anti catabool is, is overrated. Hoogstens een heel klein beetje en nooit genoeg anti catabool om de katabole werking van T3 tegen te gaan. Waarom T3 bij Clen gebruikt wordt is omdat Clen zich hecht aan de B2 receptor maar door het gebruik van Clen er een proces komt genaamd down regulation van de receptor (kan ff niet op het Nl woord komen) je lichaam wordt minder gevoelig voor Clen. T3 zorgt voor up regulation van de receptor en dit heft elkaar dus op. Met T3 gebruik is het dus minder zo dat je steeds meer en meer Clen nodig hebt. Bovendien gooit T3 je basale metabolisme omhoog waardoor je meer verbrand.

Over anti katabool en katabool, om de katabole werking van T3 tegen te gaan is er AAS nodig. Naturel is de combi T3 en Clen niet geschikt.

Dit betekent dus twee dingen, dat je aan de steroids moet en aan de T3, twee soorten hormonen die je eigen productie stilleggen en waar je dus op de lange termijn weer van moet herstellen.

Terug
Naar boven