MuscleMeat

clenbuterol na as?

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
hallo allemaal,

Ik zit nu op de laatste dag van me nakuur (nolvadex) en toevallig heb ik nog een fles clenbuterol liggen.

nou is mij vraag:
- kan ik dit achter me nakuur plakken of kan ik beter een paar weken wachten?
- is het testonderdrukkend? (lijkt mij niet)
- kan ik clen het beste twee dagen op twee dagen af nemen? de meningen verschillen hier nogal over.
- op de dagen dat ik geen clen gebruik, kan ik dit dan afwisselen met ephedrine (stack II)?

Alvast bedankt voor jullie reacties

groet
Michel

Latin spirit zei:
hallo allemaal,

Ik zit nu op de laatste dag van me nakuur (nolvadex) en toevallig heb ik nog een fles clenbuterol liggen.

nou is mij vraag:
- kan ik dit achter me nakuur plakken of kan ik beter een paar weken wachten?
- is het testonderdrukkend? (lijkt mij niet)
- kan ik clen het beste twee dagen op twee dagen af nemen? de meningen verschillen hier nogal over.
- op de dagen dat ik geen clen gebruik, kan ik dit dan afwisselen met ephedrine (stack II)?

Alvast bedankt voor jullie reacties

groet
Michel
Dit kan idd voor kracht behoud,en idd 2 op 2 af dit kunnen dagen maar ook weken zijn maar 2 dgn op dgn af word het meest gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
thanks schroef, en is het testonderdrukkend? en kan ik het evt combineren met stack II of is de kans op veel spierverlies dan wel erg groot?

Latin spirit zei:
thanks schroef, en is het testonderdrukkend? en kan ik het evt combineren met stack II of is de kans op veel spierverlies dan wel erg groot?
Dit zijn basis vragen tuurlijk zijn wij hier om je te helpen en advies te geven maar doe zelf ook wat onderzoek en vraag het niet voor gekauwd op!!

hier een link met Heel veel info!:www.bodybuilding.com/fun/catclen.htm

Latin spirit zei:
direct na een kuur een stacker te gaan nemen is hoe dan ook niet verstandig. Je lichaam heeft dan al voldoende moeite om de huidige spiermassa vast te houden dus laat de stackers nog maar even liggen en houd het bij de clen

thanks schroef en J, ik ga er mee aan de slag!!

groetjes
Michel

Kan ik clenbuterol met animal m stack gebruiken met testobooster en creatine gebruiken? Dus als combi.

jakka zei:
Kan ik clenbuterol met animal m stack gebruiken met testobooster en creatine gebruiken? Dus als combi.

laat de animal m stack maar liggen, dit is echt zo'n beetje het grootste onzin product wat ik ken, testobooster bedoel je tribulus mee neem ik aan??

theoretisch moet die combi die jij zegt samen kunnen gaan, ik zou het alleen niet doen. als je het dan toch doet, pak dan de tribulus samen met de clenbuterol om zo droger te worden en tegelijk wat sterker.

Chemical zei:
direct na een kuur een stacker te gaan nemen is hoe dan ook niet verstandig. Je lichaam heeft dan al voldoende moeite om de huidige spiermassa vast te houden dus laat de stackers nog maar even liggen en houd het bij de clen

clen en stackers (ephidrine) werken beide op dezelfde receptoren, sterker nog ephidrine is nog beter geschikt als clen voor het doeleinde waar hij het voor wil nemen. betere anti-katabole werking, grotere verbetering eiwitsynthese.

Soulreaver zei:
clen en stackers (ephidrine) werken beide op dezelfde receptoren, sterker nog ephidrine is nog beter geschikt als clen voor het doeleinde waar hij het voor wil nemen. betere anti-katabole werking, grotere verbetering eiwitsynthese.

helaas bevatten de stackers die tegenwoordig geleverd worden geen ephidrine meer. Ze zijn er nog wel zat hoor maar worden officieel in NL niet meer verkocht

Een vriend van mij haalt de efedrine uit turkije, dus dan is het eigenlijk meer aan te raden om een ec stack te doen dan clen in de nakuur. Is wel interessant.

met een beetje speurwerk zijn er ook nog wel stackers MET ephedra te krijgen hoor.

Natuurlijk in Belgie zijn ze nog vrij (legaal) verkrijgbaar

jah ok maar ik bedoelde in nl;) maargoed wie het adres wil weten moet me maar even een pm sturen

ik zou nu niet meteen na de kuur aan de ephedra of clen gaan, tenminste als je je gewonnen speirmassa wilt behouden...!!!

anyway, its ur choice, daarnaast, zomer is toch al voorbij man! tegen de tijd dat je droog bent... sneeuwt het al weer...

ciao
jw

en @ fitnessboy, ben je op de hoogte v/d regels mbt doorspelen van supplieradressen???

ohja, FITNES->S<- IS MET 2X S :d

ok sorry dat is ook zo , had ik even niet aan gedacht
excuses :gosh:

Terug
Naar boven