Fitness Seller

Starten met AS

Bezoekers in dit topic

mensen geven meerdere mogelijke opties en nog nee dat doe ik wel, het zal ergens in je training aan schorten en kan je vertellen annievar gaat daar waarschijnlijk geen tot weinig verschil in maken
 
Ben je daarnaast wel voldoende hersteld om je spieren de impuls te geven die ze nodig hebben om te groeien? Rust is niet alleen slapen in de nacht...

Je doet teveel! Terug naar de tekentafel om een knap schema in elkaar te zetten...
 
Je geeft aan je te moeten verdedigen, men vraagt en zoekt met jou naar een verklaring waarom je tegen een plafond aan zit.
Ik denk dat je te veel doet. Met name hardlopen en te weinig aandacht besteed aan je reps en setjes. Op welke hartslag loop je? Wat gebeurt er als je hardlopen vervangt door wandelen ?
Is elke rep raak ? Of is daar nog ruimte voor verbetering?
Ik denk dat het hardlopen inderdaad een rol kan spelen maar naar mijn mening compenseer ik dat met eten door de kcal die ik eraf gelopen heb er bij te eten. ik zie nog niet zo snel waar dat hardlopen impact op de krachttraining kan hebben maar daarin ben ik geen expert. Ik loop op 75% van mijn maximale hartslag (220-leeftijd = max.hartslag) dus gevoelsmatig ben ik mijzelf niet stuk aan het lopen en het helpt mij om de zwembandjes te voorkomen en fit te blijven. Qua reps ben ik inderdaad bezig om het maximale eruit te pushen door de spier goed te isoleren en te focussen (en goed te knijpen bij bepaalde oefeningen). Dat zijn een beetje de dingen die ik door de jaren geleerd heb van mensen in de sportschool en het internet. Ik zit zelf aan 2 dingen te denken: 1..dit is wellicht de grens die normaal is als ik natural blijf trainen en vandaar mijn initiële vraag over Anavar OF 2...dit is iets wat met leeftijd te maken kan hebben dus de eerste ouderdomstekenen (ben nu begin 40).
 
Ik denk dat het hardlopen inderdaad een rol kan spelen maar naar mijn mening compenseer ik dat met eten door de kcal die ik eraf gelopen heb er bij te eten. ik zie nog niet zo snel waar dat hardlopen impact op de krachttraining kan hebben maar daarin ben ik geen expert. Ik loop op 75% van mijn maximale hartslag (220-leeftijd = max.hartslag) dus gevoelsmatig ben ik mijzelf niet stuk aan het lopen en het helpt mij om de zwembandjes te voorkomen en fit te blijven. Qua reps ben ik inderdaad bezig om het maximale eruit te pushen door de spier goed te isoleren en te focussen (en goed te knijpen bij bepaalde oefeningen). Dat zijn een beetje de dingen die ik door de jaren geleerd heb van mensen in de sportschool en het internet. Ik zit zelf aan 2 dingen te denken: 1..dit is wellicht de grens die normaal is als ik natural blijf trainen en vandaar mijn initiële vraag over Anavar OF 2...dit is iets wat met leeftijd te maken kan hebben dus de eerste ouderdomstekenen (ben nu begin 40).
Wat zijn je stats op de oefingen die je doet? Wellicht is het al heel hoog en is dat inderdaad het maximale voor je... :bang: (Ik kan het mij niet voorstellen, maar laat je graag antwoorden zoeken op je eigen vragen!)
 
Bankdrukken: 100kg - 110kg (de bandbreedte om ook een beeld te geven van mijn max. met spotter)
Squat: 140kg
Military press: 60kg
Omdat ik al vrij lang train zijn dit comfortabele gewichten en ben ik er gewend aan geraakt (begrijp me niet verkeerd, het voelt dus niet als licht trainen!) maar het verzwaren van mijn benchpress (dus meer dan 110KG) gaat al een hele tijd niet (maanden) zonder spotter en als ik dan verzwaar dan blijven de herhalingen heel beperkt. Dus max 3-4 x en that's it.
 
Allereerst dank voor de snelle reacties. Ik ken mijn lichaam inmiddels dus als ik aardappels en andere zaken ga eten dan word ik zeker zwaarder maar de groei gaat vooral aan mijn buikje en middel zitten. Daar ben ik dus mee gestopt want het kost ontiegelijk veel energie en moeite om het buikje er weer af te trainen. Ik schep dan liever 2 borden rijst op dan dat ik met aardappels en pasta aan de slag ga. Het is ook niet zo dat ik een kleine jongen ben maar de "grote opgepompte look" is gewoon niet mijn ding. Dus meer definitie en volume krijgen op een "relatief veilige"brengt me qua research en informatie toch steeds naar Anavar. Winstrol kwam ook naar voren maar qua negatieve impact op de leverwaarden valt deze weer af.
:roflol:
 
1950Kcal èn dan 6 a 7 dagen per week bezig zijn , incl duurtraining ..

1 oplossing : M E E R eten !!

En je trainingsschema is geen schema maar een lijstje met spiergroepen welke je per dag doet ..
 
Alle trainingen duren 1 uur dus het fitnessen en het hardlopen.
Zondagochtend: sportschool: Borst/schouders/triceps, zondagmiddag: buiten hardlopen
Maandag: 1 uur sportschool: Rug/biceps/Kuiten
Dinsdag: hardlopen
Woensdag: Benen en buik
Donderdag: Borst/schouders/en extra trapezius oefeningen/triceps
Vrijdag: ochtends hardlopen en 's avonds Rug (volledig)
Zaterdagochtend: Benen en buik


Hoeveel sets / reps ?
Pas je progressive overload toe ?
Hoeveel km loop je hard ?

Qua voeding : Wat is je onderhoud ? wat is je eetschema ? wat zijn je huidige macros ? bulk / Cut of onderhoud ?
 
Anavar moet je niet nemem om plateaus te doorbreken, ga je off zak je gewoon weer terug naar het oude...evenals je look.

En dan?
 
afrikaanse slet
Een stewardess loopt door een vliegtuig en ziet tot haar verbazing een man zitten met skies aan.. Zij vraagt : “waarom hebt u ski’s aan uw voeten ?” Zegt de man : “als wij neerstorten op een berg dan kan ik tenminste nog naar beneden skiën.” De stewardess loopt verder en ziet een man zitten met een zwembroek aan. Zij vraagt : “waarom hebt u een zwembroek aan ?” De man antwoordt : “als wij neer zouden storten.. en we vallen in het water dan kan ik tenminste naar de kant zwemmen.” De stewardess loopt weer verder en is bijna voor in het vliegtuig. Plots ziet zij tot haar verbazing een man en een negerin een wip maken. Zij vraagt : “waarom doet u dit, meneer ?” Waarop hij antwoordt : “Nou, als wij dadelijk neerstorten.. dan heb ik tenminste mijn gegevens al in de zwarte doos zitten !”
 
mijn behoefte en dat is 1950Kcal gemiddeld voor onderhoud en 800Kcal voor het sporten
Je behoefte (dus onderhoud) is dus 2750 kcal... 1950 zal je BMR zijn dan.. gezien je met inspanning 800 kcal meer verbruikt. Dus onderhoud is 2750 kcal
Als je dat niet weet denk ik ook dat je misschien niet helemaal snapt hoe voeding werkt? (gewoon een vraag hoor. Geen oordeel ;) )
Simpelweg kom je vet aan als je te ver boven je onderhoud eet. Of het nu aardappelen, pasta, rijst of komkommers/appels of kwark/vlees oid zijn. Eet jij veel meer dan je onderhoud van 2750 kcal dan zal je ook meer vet aankomen.

Ga eens vlak boven je onderhoud eten. Dus als je onderhoud 2750 kcal is eet dan rond de 3000 kcal en sport gewoon volgens een goed programma. Dus pak een basis programma. Less = more. teveel trainen werkt ook negatief.

Hoe weeg jij je voeding af?
2 borden rijst gekookt valt namelijk in kcal best mee. Als jij 2 borden met aardappelen eet (per bord heb je zo een 400 gram) dan eet je al snel 700 kcal aan aardappelen.
2 borden rijst heb je zo een 300 gram gekookte rijst (Het volume wat je ziet op je bord is relatief weinig aan gewicht ten opzichte van aardappelen) dan heb je zo een 400 kcal. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
Dus ja... misschien je voeding eens posten met hoeveelheden. Misschien dat je dan toch daar ergens een fout in maakt.
 
Op 3000 gaan eten is dan ook een 1000kcal verschil ten opzichte van nu.. Niet zo gek dus dat het stagneert!
 
Back
Naar boven