XXL Nutrition

Climax in zicht

Bezoekers in dit topic

Volgens mij is het een spoed operatie geworden en moet ze nu door een rietje eten.
 
SLECHT NIEUWS:

Gisteren was ik dus bij de KNO. De beste man luisterde naar mijn hele verhaal, controleerde mijn oren, keek toen met lampje in mijn keel, deed ook wat met mijn neus...(weet niet wat, maar keek erin), en ging toen met slang+camera in mijn neus naar mijn keel. Dat vond hij er goed uitzien. Maar ja, hij kan niet in mijn slokdarm kijken. Hij kon tot de slokdarm kijken. Dus ging hij uitgebreid voelen aan mijn keel.

Conclusie: Doordat ik een te groot stuk volkorenbrood te hard doorslikte zonder te kauwen, is mijn slokdarm wat wijder geworden en is er inderdaad wat in mijn keel verschoven. Hij had het over spieren. En die zouden nu dus klikken. De beste man zei dat ik geluk heb gehad dat ik niet stikte en gaf me het advies voortaan goed te kauwen en als er weer eens wat vastzit in mijn keel, gewoon water drinken en laten zakken. Hij verwacht dat die spieren wel wat beter worden, maar 100% zal het nooit weggaan.

Ik ben fcked dus.

Les: Nooit gehaast eten en grote stukken voedsel doorslikken. Deze idioot zal ook klikkende keel en kapotte slokdarm hebben:


Oppassen dus, allemaal!
 
Waarom ben je fucked?

Het is niet ernstig, het wordt minder.

Het leven lacht je toe!

En als je weer durft te slikken, anderen ook!
 
Waarom ben je fucked?

Het is niet ernstig, het wordt minder.

Het leven lacht je toe!

En als je weer durft te slikken, anderen ook!

Om te beginnen betekent dit dat een stukje Tijger Volkoren van de AH sterker is dan mijn keelspieren en slokdarm. NIET GOED.

Wijde slokdarm, NIET GOED
 
En ja, het alternatief: STIKKEN is natuurlijk ook niet goed. Maar blijft bizar. Ik heb het hier niet over een halve snee brood. Dit was het ongeveer (dat rode cirkeltje, zo groot, iets kleiner zelfs)

broodvolkoren.jpg


Dus geen harde korsten, gewoon zacht brood. ZACHT BROOD = sterker dan mijn slokdarm, want door dat te slikken is het wijder geworden. Door dat te slikken zijn mijn keelspieren overbelast geraakt.

Begrijp er geen snars van.
 
Zij geen klik , geen keelschade, ZO GROOT was mijn hap niet!!!


Ben hier chagrijnig van.
 
Je moet dan zeker gern vis of vlees meer eten... oei... graatjes of stukjes bot zijn nog veel harder.
Denk dat in al t eten wel iets zit wat harder is danneen stukje brood.. op vla pap etc. na...

Het is simpel... te groot stukje brood... komt wat klem te zitten... spiertjes wordt wat meer kracht op gezet --> spiertje is gevoelig. Heb je ooit wel eens een blauwe plek gehad? Spiertje gekneusd?
Dit is exact hetzelfde maar dan inwendig.
Heb je wel eens een pil dwars in je keel gehad? Daar kan je ook een paar weken last van hebben. Continu het gevoel dat hij er nog zit. Maar dat is echt niet zo.

Dus wat de ha zei... gewoon afwachten... gaat vanzelf over.
 
Je moet dan zeker gern vis of vlees meer eten... oei... graatjes of stukjes bot zijn nog veel harder.
Denk dat in al t eten wel iets zit wat harder is danneen stukje brood.. op vla pap etc. na...

Het is simpel... te groot stukje brood... komt wat klem te zitten... spiertjes wordt wat meer kracht op gezet --> spiertje is gevoelig. Heb je ooit wel eens een blauwe plek gehad? Spiertje gekneusd?
Dit is exact hetzelfde maar dan inwendig.
Heb je wel eens een pil dwars in je keel gehad? Daar kan je ook een paar weken last van hebben. Continu het gevoel dat hij er nog zit. Maar dat is echt niet zo.

Dus wat de ha zei... gewoon afwachten... gaat vanzelf over.

Eigenlijk zat het niet klem? Was pijnscheut en toen was het weg. Maar stukje brood is dus sterker dan spieren. Terwijl mensen in hotdog competities zonder te slikken alles naar binnen duwen.
 
Eigenlijk zat het niet klem? Was pijnscheut en toen was het weg. Maar stukje brood is dus sterker dan spieren. Terwijl mensen in hotdog competities zonder te slikken alles naar binnen duwen.
Maar je gaat dus niet dood en het wordt minder slecht en je kan weer lekker likken en slikken.
 
Maar je gaat dus niet dood en het wordt minder slecht en je kan weer lekker likken en slikken.

Nooit. Ga nu altijd voorzichtig zijn. Alles 20 keer kauwen voor ik iets slik.
 
Je maakt het zelf erger als dat het is .
Je let er teveel op

Vervelend ja , bedreigend nee
Moet wel zeggen dat je wel mega dramatisch doet .

Maar , zowel je HA & KNO geven aan dat t minder wordt .. wat zegt je psych ?
 
SLECHT NIEUWS:
Ik ben fcked dus

Wat doe je nu moeilijk , ipv van opgelucht te zijn dat het niks ernstigs is en je niet geopereerd hoef te worden loop nog steeds te klagen. Met een operatie heb je altijd risico op complicaties. Volgens mij wil je gewoon wat hebben.
Zoek een leuke hobby. Of ga je ons dagelijks een update doen over de niet verontrustende klik in je keel.
 
Back
Naar boven