MuscleMeat

clip bodybuilders op jonge leeftijd

Richard Jones is een paar terug gestopt. Hij koos voor zn gezondheid.

Mooi filmpje, gasten zijn zo ontzettend buf voor die leeftijd heh.. damn.

over goede genen gesproken...

Idd zeg die Richard jones echt knap heeft ook wel iets weg van flex wheeler vin ik ??

woow dat is echt het perfect fysiek wat richard jones heeft. wejooww gruwlijkkk

• Topic Starter Topic Starter
Richard Jones is een paar terug gestopt. Hij koos voor zn gezondheid.

Mooi filmpje, gasten zijn zo ontzettend buf voor die leeftijd heh.. damn.

ja,ben er net over aant lezen.....Hij plant een comeback dit jaar of volgend jaar.Maar hij deed het niet voor zijn gezondheid,heb je daar een artikel van ofzo?? Wat ik las ,is dat hij content was met zijn huidige fysiek en dat hij de massamonsters zoals ronnie en jay....niet achterna wil gaan.

jammer dat jay zo kort in filmpje zat

toch zet ik me vraagtekens bij die amerikanen. al die amerikanen zijn ****ing buff op hun 20e en hier in nederland bijna niemand. volgens mij krijgen die als baby dbol tabletjes ofzo :D

Ben zelf een maandje in amerika geweest:P en denk dat het weet hoe het komt.
Als je daar vlees gaat kopen kun je kiezen met hormonen of zonder goh wat zou 75% van het forum kiezen;)

Bloed die gustavo badell nou of wat?

Wel zieke lichamen voor die leeftijd ja.

[Link niet meer beschikbaar]

Over Richard Jones... niemand hier heeft het correct. Mensen die regelmatig MDTV checken zullen gehoord hebben rechtstreeks van hem dat hij gestopt was omdat hij zijn masters opleiding wou afronden dat heeft hij nu gedaan. Hij heeft hele tijd niet getraind is nu net weer aan het trainen als alles gaat zoals verwacht is hij er bij de 09 Ironman bij. Zo niet.... dan wat later. Niks met gezondheid of wat dan ook te maken hij heeft eerst zijn toekomst vastgesteld door een universitaire graad te behalen. Een slimme keuze als je het mij vraagt.

Over Richard Jones... niemand hier heeft het correct. Mensen die regelmatig MDTV checken zullen gehoord hebben rechtstreeks van hem dat hij gestopt was omdat hij zijn masters opleiding wou afronden dat heeft hij nu gedaan. Hij heeft hele tijd niet getraind is nu net weer aan het trainen als alles gaat zoals verwacht is hij er bij de 09 Ironman bij. Zo niet.... dan wat later. Niks met gezondheid of wat dan ook te maken hij heeft eerst zijn toekomst vastgesteld door een universitaire graad te behalen. Een slimme keuze als je het mij vraagt.
Check de bovenstaande link.

Binnekort word kip en vlees alles waar eiwitten in zit verboden, omdat mensen er van groeien nee dat kan toch niet verbieden die handel:P

Terug
Naar boven