- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
WTF, kan dat niet in SPOILER ?Zij doelt niet op geboren als man, maar op dit, toch?
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTF, kan dat niet in SPOILER ?Zij doelt niet op geboren als man, maar op dit, toch?
![]()
Jawohl, ein Schwarzenegger Kopf.
hij heeft een spiritueel bandje met Victoria...denk ik.
hij heeft een spiritueel bandje met Victoria...denk ik.
Het zijn feiten dat de UK politie/overheid dat zegt.
Het zijn dacht ik ook feiten dat er inderdaad duizenden in de UK gearresteerd zijn voor wat zij online hebben geplaatst.
MPS data for the calendar years 2008 to 2017 indicate that in total 5332 people have been arrested and charged for a range of offences under the Communications Act 2003.
Het zijn feiten dat de UK politie/overheid dat zegt.
Het zijn dacht ik ook feiten dat er inderdaad duizenden in de UK gearresteerd zijn voor wat zij online hebben geplaatst.
Bij de laatste rellen zijn er ook beelden (waarvan je aan het begin van Rogan's gesprek een screenshot zag) van politie agenten die bij mensen kwamen inbreken/binnenstormen om verhaal te halen over hun social media posts. En ik zag een bericht voorbij komen dat iemand tot celstraf is veroordeeld voor het posten van "bloody bastards" bij een filmpje van de politie.
En we weten ook feiten zoals die gozer die in de cel heeft gezeten voor het plakken van stickers met kwetsende teksten. En weet je langer terug nog die man die een hondje had geleerd een Hitler groet te brengen?
Nou gelukkig heeft iemand een bron met aantallen gepost.Het ging mij over de aantallen, ik denk dat het een feit is dat het om x gevallen gaat vind ik lastig aan te horen.
These include the offences of:
causing to be sent or sending false messages by public electronic communication network to cause annoyance/inconvenience /anxiety;
sending by public communication network an offensive / indecent / obscene / menacing message or matter; and
persistently making use of public communication network to cause annoyance / inconvenience / anxiety.