AndroidHealthClinic

Clownsworld

Zij doelt niet op geboren als man, maar op dit, toch?

1000053021.jpg
WTF, kan dat niet in SPOILER ?

De 6 januari-smsjes liggen naast de Sebrenica-fotorolletjes?

Let me display for you some non-weird progressive positions:
1) Homosexuality is innate; heterosexuality is imposed via heteronormative patriarchal pressures;
2) Heterosexual mating is rape by virtue of it being penetrative;
3) Refusing to have kids to save Mother Earth is kind;
4) Having 37 abortions should be the top item on any self-respecting woman;
5) Some women have nine-inch penises;
6) Men who get sodomized by women with nine-inch penises are heterosexual because the sodomizer is a woman;
7) Men and women are indistinguishable in their abilities; all sex differences are due to social constructivism;
8) There are no objective truths (postmodernism);
9) The Republican Party is homophobic; Hamas is Queer friendly;
10) Hamas are freedom fighters; the IDF are Nazis;
11) If blacks are superior in winning 100m sprints, it's fair; if blacks are more likely to commit murder, it is a manifestation of white supremacy;
12) Islam is peaceful; Zionism is the threat to the world;
13) Eat bugs to save the planets;
14) Open borders are non-racist;
15) Homeless people should fornicate and defecate in front of your children because it's the empathetic thing to do;
16) Vets are racists; illegal El Salvador MS-13 gang members are the real US patriots;
17) A Noble Person who has only committed 67 felonies, deserves a 68th chance;
18) Kamala Harris is NOT weird;

Did I miss anything?

Read The Parasitic Mind and make sure to purchase Suicidal Empathy when it comes out.

Lekker woke blijven!

• Topic Starter Topic Starter

Denkt hij het, of zijn het feiten?
Het zijn feiten dat de UK politie/overheid dat zegt.

Het zijn dacht ik ook feiten dat er inderdaad duizenden in de UK gearresteerd zijn voor wat zij online hebben geplaatst.

Bij de laatste rellen zijn er ook beelden (waarvan je aan het begin van Rogan's gesprek een screenshot zag) van politie agenten die bij mensen kwamen inbreken/binnenstormen om verhaal te halen over hun social media posts. En ik zag een bericht voorbij komen dat iemand tot celstraf is veroordeeld voor het posten van "bloody bastards" bij een filmpje van de politie.

En we weten ook feiten zoals die gozer die in de cel heeft gezeten voor het plakken van stickers met kwetsende teksten. En weet je langer terug nog die man die een hondje had geleerd een Hitler groet te brengen?

Laatst bewerkt:
Amorika lol

Het zijn dacht ik ook feiten dat er inderdaad duizenden in de UK gearresteerd zijn voor wat zij online hebben geplaatst.

MPS data for the calendar years 2008 to 2017 indicate that in total 5332 people have been arrested and charged for a range of offences under the Communications Act 2003.

@Steks

Ik kan de getallen die hij noemt niet vinden, maar dit suggereert dat het zelfs erger zou kunnen zijn.

Hangt er ook van af wat je er precies onder wilt verstaan?

Het is al heel wat jaren aan de gang in elk geval.

Oh en het zal ook veel dreigementen bevatten, zoals https://www.cps.gov.uk/cps/news/man-jailed-just-two-days-after-posting-online-during-public-disorder

Laatst bewerkt:
Het zijn feiten dat de UK politie/overheid dat zegt.

Bij de laatste rellen zijn er ook beelden (waarvan je aan het begin van Rogan's gesprek een screenshot zag) van politie agenten die bij mensen kwamen inbreken/binnenstormen om verhaal te halen over hun social media posts. En ik zag een bericht voorbij komen dat iemand tot celstraf is veroordeeld voor het posten van "bloody bastards" bij een filmpje van de politie.

En we weten ook feiten zoals die gozer die in de cel heeft gezeten voor het plakken van stickers met kwetsende teksten. En weet je langer terug nog die man die een hondje had geleerd een Hitler groet te brengen?

Het ging mij over de aantallen, ik denk dat het een feit is dat het om x gevallen gaat vind ik lastig aan te horen.

Het ging mij over de aantallen, ik denk dat het een feit is dat het om x gevallen gaat vind ik lastig aan te horen.
Nou gelukkig heeft iemand een bron met aantallen gepost.

These include the offences of:

 causing to be sent or sending false messages by public electronic communication network to cause annoyance/inconvenience /anxiety;

 sending by public communication network an offensive / indecent / obscene / menacing message or matter; and

 persistently making use of public communication network to cause annoyance / inconvenience / anxiety.
:o

Gelukkig is online een "annoyance" veroorzaken hier niet illegaal!

1723222669722.png

Ik vraag mij trouwens ook erg af in hoeverre dit daders van verschillende afkomsten en religies bevat.

Terug
Naar boven