AndroidHealthClinic

Club Brugge in voorronde champion league

Guntheru

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Club Brugge in voorronde champion league en daarna Uefa-cup

Hier ben ik weer met mijn ploegske :D

Na vorige week Lokomotiv plovdiv vrij gemakkelijk uitgeschakeld te hebben (2-0) en (0-4) is nu woensdag shaktar donetsk aan de beurt. Dit wordt andere koek maar ach we pakken die wel opnieuw aan. We hebben ze al tweemaal geklopt dus zonder twee geen drie :D

Laatst bewerkt:
zucht...kunt ge da een ploeg noemen? Hertje & co lol

ze spelen dit jaar los kampioen, schrijf dat maar op ;)
ze vormen een blok en hebben naar mijn mening een sterker team dan anderlecht

Santoz zei:
ze spelen dit jaar los kampioen, schrijf dat maar op ;)
ze vormen een blok en hebben naar mijn mening een sterker team dan anderlecht
Ik zie liever Lokeren kampioen :D
Maar ga mij er nie teveel over uitspreken, niet zoveel tijd om het allemaal te volgen nu :p

Guntheru zei:
Hier ben ik weer met mijn ploegske :D

Na vorige week Lokomotiv plovdiv vrij gemakkelijk uitgeschakeld te hebben (2-0) en (0-4) is nu woensdag shaktar donetsk aan de beurt. Dit wordt andere koek maar ach we pakken die wel opnieuw aan. We hebben ze al tweemaal geklopt dus zonder twee geen drie :D

toch een goal op verplaatsing, 3-0 winnen thuis voor zo een wereldteam kan geen probleem zijn he :) go hertje go

Moest Simons langs me staan, ik gaf hem onmidd een oorveeg...

STVV olé olé

• Topic Starter Topic Starter
No comment :bawling:

En wat is diene aparte naam dan? Zeg nie succesupporter he ok ik kom nor zele en geef u ne oorveeg :Df

Guntheru zei:
En wat is diene aparte naam dan? Zeg nie succesupporter he ok ik kom nor zele en geef u ne oorveeg :Df
Kbedoelde succeso :D
Nee vind het gewoon dom om voor een ploeg te zijn die zo ver ligt... Als iedereen voor de ploeg was uit zijn eigen buurt, zouden er zo geen 'kleine' ploegen zijn en paar grote. Al die klein mannekes ier da denken da ze goeie supporter van Anderlecht of Brugge zijn en me moeite in het stadion komen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
PS: Denkt ge dat Brugge nog door kan gaan? 4-1 achterstaan is nie echt goeie uitgangspositie hé...

Succeso's zoals ge da zegt vindt ge overal he in sporten. Mor 'k zen al supporter van mijn 11 jaar en eigenlijk door ons ma :D Mijn moeder heef tmij die microbeovergezet.

Mja 'k hoop dat ze ne 3-0 kunnen winnen maar 'k zie het totaal niet zitten eigenlijk. Die mannen gon nu op de counter spelen en ze zijn verdomd rap zunne dus 't ziet er nie goed uit. Maar ja wij hebben thuis neker 4-1 gewonnen tegen lyon en we dachten oek het kan niet mis maar ginder dan verloren met 3-0. Mischien kunnen we dat ook binnen twee weken he. ;)

Hehe ja khoop da het lukt, voor het Belgisch coëfficient beetje omhoog te halen... :cool:

Ben een RSCA fan dus ik zou blij moeten zijn, maar ben dat niet, is niet goed voor ons voetbal, en 3 - 0 is nog te doen ;)

Mja het wordt dus UEFA-cup.

Ze hebben gedaan wat ze konden maar stond al snel 0-1 maar dan toch snel 1-1 en kansen kwamen en het werd 2-1 en we begonnen er echt in te geloven. dan tweede helft snel 2-2 en toen was het over en uit. Spelers waren te diep geweest eerste helft. Maar supporters bleven knap hun ploeg steunen.

bruges boys having party, bruges boys having party, bruges boys having party, bruges boys having party, bruges boys having party,.... :D

Ach ze hebben hun best gedaan UEfa-cup here we come :p

Proficiat brugge !!

Gelukkig zijn er ploegen die nog wel de CL kunnen halen :) Proficiat RSCA!!!

Terug
Naar boven