Guntheru
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En gelukkig zijn er zo geen ploegen meer die grandioos onderuit gaan tegen AjaxRebelx zei:Gelukkig zijn er ploegen die nog wel de CL kunnen halenProficiat RSCA!!!

Nu nog wat bewijzen in de UEFA-cup om ons landelijk coëfficiënt naar boven te halen 
SR1985 zei:En gelukkig zijn er zo geen ploegen meer die grandioos onderuit gaan tegen Ajax
Respect voor Brugse publiek, toch achter hun ploeg blijven staanNu nog wat bewijzen in de UEFA-cup om ons landelijk coëfficiënt naar boven te halen
![]()
. De eerste ronde overleven en dan is het in poules van vijf en de eerste drie gaan door naar de volgende ronde. Looks nice denk ik toch 
Guntheru zei:Ha tegen een ploegske gelijk Benfica hadden wij da ook wel gehaald zu. Ik hoop dat shaktar in de poule van anderlecht komt. Dan weten ze wa een ploeg dat da is.

Guntheru zei:T is zo slecht nog nie den Uefa-cup daarin kunnen we de halve finale wel bereiken en wie weet de finale winnen.
dream onSR1985 zei:

loldream warrior zei:

) maar eum de rest 
SR1985 zei:lol
Wie van onze "fans" ziet hier eigenlijk vaak wedstrijden in het echt? Rebelx prolly (als hij geen verbod heeft) maar eum de rest
![]()
en ik heb geen stadionverbod.Guntheru zei:In anderlecht denken ze al van dju speelden we ook maar uefa-cup want 't zal nie veel soeps zijn nu. Eerste ronde en gedaan![]()
![]()
![]()
Kon altijd, gezien de nickRebelx zei:
Hopelijk vliegen die beverse boerkes rap uit de UEFA-cup, en raken de andere ploegen ver genoeg