AndroidHealthClinic

Club Brugge in voorronde champion league

• Topic Starter Topic Starter
Ha tegen een ploegske gelijk Benfica hadden wij da ook wel gehaald zu. Ik hoop dat shaktar in de poule van anderlecht komt. Dan weten ze wa een ploeg dat da is.

Rebelx zei:
Gelukkig zijn er ploegen die nog wel de CL kunnen halen :) Proficiat RSCA!!!
En gelukkig zijn er zo geen ploegen meer die grandioos onderuit gaan tegen Ajax :fu:

Respect voor Brugse publiek, toch achter hun ploeg blijven staan :bow: Nu nog wat bewijzen in de UEFA-cup om ons landelijk coëfficiënt naar boven te halen :)

SR1985 zei:
En gelukkig zijn er zo geen ploegen meer die grandioos onderuit gaan tegen Ajax :fu:

Respect voor Brugse publiek, toch achter hun ploeg blijven staan :bow: Nu nog wat bewijzen in de UEFA-cup om ons landelijk coëfficiënt naar boven te halen :)

T is zo slecht nog nie den Uefa-cup daarin kunnen we de halve finale wel bereiken en wie weet de finale winnen. Mja nu ben 'k wa ant overdrijven zekers :D. De eerste ronde overleven en dan is het in poules van vijf en de eerste drie gaan door naar de volgende ronde. Looks nice denk ik toch :D

Guntheru zei:
Ha tegen een ploegske gelijk Benfica hadden wij da ook wel gehaald zu. Ik hoop dat shaktar in de poule van anderlecht komt. Dan weten ze wa een ploeg dat da is.

tuurlijk hadden jullie ook gewonnen tegen benfica jullie zijn de beste daarom spelen jullie ook altijd champions league :rolleyes:

lol dream warrior, rsca-fan? :rolleyes:

dream warrior zei:
zeker sporting fan en een beetje anti-brugge ook :D
lol :D
Wie van onze "fans" ziet hier eigenlijk vaak wedstrijden in het echt? Rebelx prolly (als hij geen verbod heeft ;)) maar eum de rest ???

ga toch zelf veel gaan kijken naar anderlecht,dinsdag tegen benfica was mijn eerste van dit seizoen

'k ga bijna alle thuiswedstrijden kijken. Heb nie een abonnement voor niks he :D Uitwedstrijden da is heel af en toe.

In anderlecht denken ze al van dju speelden we ook maar uefa-cup want 't zal nie veel soeps zijn nu. Eerste ronde en gedaan :D :D :p

I wish i had some more money :( Vorig seizoen enkel uitmatch naar Bergen gemist, zal dit seizoen blij mogen zijn met stuk of 5 matchkes :sob:

nja anderlecht gaat het zeker niet makkelijk krijgen... maarja willen die belgen ooit uit hun schulp kruipen der 'voetbaldwergen' zullen ze tog een keer een prestatie van formaat neer moeten zetten (denk aan kwart- of halve finale CL)

Had vroeger abbo, nu minder interesse in voetbal volg het alleen nog op TV.

Guntheru zei:
In anderlecht denken ze al van dju speelden we ook maar uefa-cup want 't zal nie veel soeps zijn nu. Eerste ronde en gedaan :D :D :p

wees gerust wij denken alleen aan het kampioenen bal,en uefa is dat niet dat kleine tornooike :D
nogmaals we plaatsen ons alsmaar de laatste jaren alles kan niets moet
en met overwinningen tegen man.u.,porto,real enz.. mogen wij zeker niet klagen fc prutsers kan zich nog niet plaatsen voor champions league

Rebelx zei:
:nope: en ik heb geen stadionverbod.
Kon altijd, gezien de nick :D
Maar eum let's stay on-topic :) Hopelijk vliegen die beverse boerkes rap uit de UEFA-cup, en raken de andere ploegen ver genoeg :)

LB Châteauroux gaat eraan olé olé. :d haha ne franse tweedeklasser dat nu laatste staat in tweede klasse. Maar ja toch beetje opletten. Vorig seizoen hebben die monaco verslagen (was wel hun B-ploeg) en finale tegen psg verloren met 1-0. Anyway da moet te doen zijn he.

Beveren speelt tegen Levski sofia

Standard tegen Bochum (hmm vanwaar kennen we da :d)

Woehoe club heeft het klusje al afgemaakt se. 4-0 :clap::clap:

Terug
Naar boven