Tnx. Het lukt me alleen met rechts, met links krijg ik de 1 net een paar keer dicht, de 2 lukt me bij lange na niet met links, haha. Ik vind het verschil tussen de 1 en 2 toch best nog wel behoorlijk groot. Ik merk wel dat als je het een paar keer gedaan hebt, dus een paar sets gemaakt, dat je steeds meer feeling erin krijgt. Die expand-your-hand bands zijn ook wel nice trouwens.
@baka boko: Ja, moest €32,23 aan de postbode betalen.
@Mighty: Heb je al wel bericht gekregen van Ironmind dat het verzonden is? Ik kreeg namelijk eerst een berichtje van Ironmind dat ze m'n telefoonnummer moesten hebben, dat moest voor de juiste levering ofzo. Toen ik dat had door gemaild, kreeg ik 10min later een mailtje terug dat ze het die dag nog op de bus zouden doen. Dat was 1 dag na m'n bestelling. Toen kreeg ik afgelopen vrijdag een mailtje van QuantumView met een tracking code van de UPS, met daarbij een melding dat de levering geplanned stond voor 15 oktober. Ik kreeg het dus niet via dus USPS, maar echt via de UPS, met zo'n bruin busje. Echt super snel.