AndroidHealthClinic

CoC Grippers

k heb de nr 1 2 en 2.5 nu ook binnen :) alleen heb ze nog niet geprobeerd heb namelijk mega spierpijn in mn onderarmen
heb gister een schuur afgebroken met een voorhamer :) en heb nu enorme spierpijn kon vandaag amper een flesje water openkrijgen :eek: dus laat staan een gripper dicht krijgen ;)

Is ook een goede training ;)

Tnx. Het lukt me alleen met rechts, met links krijg ik de 1 net een paar keer dicht, de 2 lukt me bij lange na niet met links, haha. Ik vind het verschil tussen de 1 en 2 toch best nog wel behoorlijk groot. Ik merk wel dat als je het een paar keer gedaan hebt, dus een paar sets gemaakt, dat je steeds meer feeling erin krijgt. Die expand-your-hand bands zijn ook wel nice trouwens.

@baka boko: Ja, moest €32,23 aan de postbode betalen.

@Mighty: Heb je al wel bericht gekregen van Ironmind dat het verzonden is? Ik kreeg namelijk eerst een berichtje van Ironmind dat ze m'n telefoonnummer moesten hebben, dat moest voor de juiste levering ofzo. Toen ik dat had door gemaild, kreeg ik 10min later een mailtje terug dat ze het die dag nog op de bus zouden doen. Dat was 1 dag na m'n bestelling. Toen kreeg ik afgelopen vrijdag een mailtje van QuantumView met een tracking code van de UPS, met daarbij een melding dat de levering geplanned stond voor 15 oktober. Ik kreeg het dus niet via dus USPS, maar echt via de UPS, met zo'n bruin busje. Echt super snel.

Heb ze maar ff een mailtje gestuurd, hoe het komt, dat ik als terugkerende klant later mijn spullen krijg dan een nieuwe klant.:D

Komt dus, omdat jouw bestelling duurder en zwaarder was. Dan gaat het via UPS. Voor lichtere zendingen is dat te duur, dus gaat het via US Mail. Dat kan 2-3 weken duren. Lekker dan.
Hopelijk hoef ik dan geen extra invoerrechten te betalen.:D

heb vandaag voor et eerst ff geprobeerd .... ondanks mn verdoete handen van et slopen heb ik de nr 1 toch dicht kunne krijgen :P

en ik had een 70kg v bar lift :P

en dit alles met kapotte handen zonder magnesium ;)

Niks, maar ik had enkel de 1 en 2 besteld, onder de 50$ krijg je geen na heffing zo ver ik weet.

is die 50 dollar trouwens incl verzendkosten? Want dan komt het uit op 58 dollar bij mij voor 2 grippers.

Exclusief, het gaat om wat zij aan waarde opsturen en verzekeren geloof ik.

ja, en als zij op de douane documenten een lagere waarde invullen hoef je helemaal niets te betalen, ongeacht wat de daadwerkelijke waarde is.
Wordt alleen een beetje lastig met verzekerde zendingen, maar anders is het meestal wel het beste idee.

Hehe ik heb paar maanden geleden 1,2,3 besteld, heb 2 ook na 2-3 weken dicht geknepen.Maar ben gestopt, ik ga denk ik binnenkort weer beginnen .

Eindelijk mijn spulen binnen (CoC #2.5, EYHB, Dexterity Balls en DVD JPS). Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Moest alleen wel evengoed nog invoerrechten betalen (23 euro).
Kan dus mijn trainingen voor handen/grip wat gaan uitbreiden. Ga eerst maar eens de DVD van Sigmarsson bekijken....:D

Laat je iets weten hoe de dexterity balls je bevallen? IK heb tegenwoordig wat last van mijn handen.

Laat je iets weten hoe de dexterity balls je bevallen? IK heb tegenwoordig wat last van mijn handen.

Ik ben er helemaal niet mee bekend, dus ga eerst het foldertje maar ff lezen, dat erbij zit.:D
Ik vind het iig wel irritant, dat ze geluid maken.:D

Vandaag de grippers van MS ontvangen en de #2 al dicht gekregen zowel links als rechts

goed om te horen dat ze goed toe gekomen zijn :)

Vandaag de 2.5 en 3.5 besteld.
Heb al de 1,2,3,4 en de vicegripper, dus binnenkort een hele verzameling gripper ;)

Damn, zie dit topic nu pas. Mijn grippers komen ook van bij IronMind, zeker een aanrader, ik vond de service alleszins goed.

Terug
Naar boven