Fitness Seller

Nieuws coffeeshops stappen over op alcohol door wietpas

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m85
De wietpas zal ervoor zorgen dat coffeeshops massaal alcohol gaan verkopen, zo claimt Michael Veling, coffeeshophouder en voorzitter van de Bond van Cannabis Detaillisten.

Coffeeshops zullen besloten clubs worden zodra de wietpas op 1 januari 2013 ingevoerd worden. Wiet kan dan bijvoorbeeld niet meer verkocht worden aan toeristen. Volgens Veling zal deze maatregel ervoor zorgen dat coffeshops overstappen op de verkoop van alcohol. "Dat is het einde van mijn onderneming", zo zei de voorzitter tegen AT5.

Veling denkt dat ongeveer 180 van de 220 coffeeshops over zullen stappen op de verkoop van alcohol. Dit zal dan ook niet zorgen voor een verbetering van het woon- en leefklimaat, zo redeneert Veling.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/02/coffeeshops_stappen_over_op_al.html

En hieronder een link met uitleg over hoe gluiperig de overheid te werk gaat om hun eigen idealen na te streven.

http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/...beeindigt-het-gedoogbeleid-van-softdrugs.html

Zo zie je maar weer religie en staat zijn onlosmakelijk met ellkaar verbonden in politiestaat Nederland.

Gaat inkomsten schelen denk ik? Of halen we die wel weer weg bij onderwijs?

We zien het wel. De markt zal alleen maar groter worden voor dealers, je komt er toch wel aan.

• Topic Starter Topic Starter
Criminaliteit zal alleen maar harder worden, dit is een ramp voor Nederland door politiek wanbeleid.

Politiestaat :roflol: Je hebt echt geen benul wat van een politiestaat is, Patrick.

Op elke hoek van de straat kan je weed halen ja

Politiestaat :roflol: Je hebt echt geen benul wat van een politiestaat is, Patrick.

Je doet me nu een beetje denken aan beginnerbb.

Is maar net waar je de grens stelt van politiestaat.
Nederland is koploper in afluisteren, je hebt de vingerafdruk op ID kaarten, de verplichting een ID bij je te hebben en preventief fouilleren vind ook steeds meer zijn toevlucht.

Dan heb je ook nog incidenten als dit.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2012/01/nederland-politiestaat

De Dagelijkse Jankerd :roflol:

Ondanks de beperkingen komt Nederland nog voor geen procent in de buurt van een echte politiestaat.

De Dagelijkse Jankerd :roflol:

Ondanks de beperkingen komt Nederland nog voor geen procent in de buurt van een echte politiestaat.

Daarover verschillen we van mening.
En dat kan je dan inhoudelijk ontkrachten of er schaapachtig om lachen.
Van iemand van jouw leeftijd zou je het eerste verwachten...

Daarover verschillen we van mening.
En dat kan je dan inhoudelijk ontkrachten of er schaapachtig om lachen.
Van iemand van jouw leeftijd zou je het eerste verwachten...

Waarom zou ik een vastgeroest beeld willen ontkrachten? Voor jou is de overheid een product van een soort van fascistische politiestaat waar je het beste ook maar geen dubbeltje belasting aan kan afdragen. Wat moet ik daar nou aan ontkrachten? Lijkt me tamelijk nutteloos omdat jouw beeld toch vast staat.

Waarom zou ik een vastgeroest beeld willen ontkrachten? Voor jou is de overheid een product van een soort van fascistische politiestaat waar je het beste ook maar geen dubbeltje belasting aan kan afdragen. Wat moet ik daar nou aan ontkrachten? Lijkt me tamelijk nutteloos omdat jouw beeld toch vast staat.

Dit basseer je echt op dikke stront Eric.
Zo denk ik er helemaal niet over.

Is jammer dat meningen die niet in lijn met de jouwe staan worden weggelachen of kinderachtig op word gereageerd.

Het buitenland kijkt naar NL vanwege het succesvolle drugsbeleid, de farmafascisten van rechts kijken naar de VS om de 'war on drugs' die al aan honderde duizenden het leven heeft gekost in NL in te voeren, leuk voor de suikeroompjes van rechts

hoe is de leeftijd vd bevolking in nederland eigenlijk ongeveer verdeeld?

Je zou denken dat naarmate de tijd vordert, des te progressiever een ontwikkeld land als NL zou worden, maar het gaat precies de andere kant op:dunno:

wat ik niet begrijp is dat er geen politieke partij wordt opgericht door de nieuwe generatie die het onzinbeleid eens begint aan te pakken:dunno:

hoe is de leeftijd vd bevolking in nederland eigenlijk ongeveer verdeeld?

Je zou denken dat naarmate de tijd vordert, des te progressiever een ontwikkeld land als NL zou worden, maar het gaat precies de andere kant op:dunno:

wat ik niet begrijp is dat er geen politieke partij wordt opgericht door de nieuwe generatie die het onzinbeleid eens begint aan te pakken:dunno:

Die worden hier namelijk doodgeschoten.

i see:)

ik vraag me daadwerkelijk af wat de regering er aan wint als die pas er komt? wat is het voordeel voor Nederland (of voor hun)?

ik vraag me daadwerkelijk af wat de regering er aan wint als die pas er komt? wat is het voordeel voor Nederland (of voor hun)?

Lastig te beantwoorden, denk dat eigen idealen zijn die ze willen nastreven, willen bepalen hoe NL er volgens hun uit moet zien.

Lastig te beantwoorden, denk dat eigen idealen zijn die ze willen nastreven, willen bepalen hoe NL er volgens hun uit moet zien.

maar ik dacht altijd dat de top vd 'morele' partijen net hypocrieten waren die zich constant aan drugs en h**ren tegoed deden, en enkel morele dingen predikten om stemmen te winnen terwijl ze gefundeerd worden door grote bedrijven die hun belangen willen beschermen en meer winst maken:dunno:

Dit basseer je echt op dikke stront Eric.
Zo denk ik er helemaal niet over.

Is jammer dat meningen die niet in lijn met de jouwe staan worden weggelachen of kinderachtig op word gereageerd.

Wie komt er met die onzin van politiestaat? Je bent toch geen voorstander van belasting betalen, dat zie je als diefstal. Dus welke dikke stront?

Iemand die Nederland ziet als politiestaat kan ik alleen maar uitlachen, dan heb je geen realiteitszin.

Terug
Naar boven