Fitness Seller

combinatie training-shake-avondmaal probleem

Mancini

Novice
Waardering
0
Ik zit met een klein probleempje in de combinatie training-shake-avondmaal.
Ik train elke dag rechtstreeks na mijn werk, om half 6. maar als ik dan om 7u thuiskom moet ik normaal gezien eten. Mijn vriendin wacht al met eten tot 7u op mij, dus kan ik onmogelijk zeggen dat ik nog later wil eten, zodat ik eerst na de training mijn eiwitshake kan nemen...
Dus mijn vraag, hoe los ik dit best op want ik zou graag mijn shake direct na de training nemen, maar dan heb ik ook mijn avondmaal al natuurlijk...
Alvast bedankt iedereen

imo wel. whey wordt snel opgenomen en de eiwitten uit je eten doen er langer over.
dus gewoon eerst die shake r in gieten en dan lekker gaan eten!

Shake drinken voor je traint. Nadien heeft weinig toegevoegde waarde imo.
Na je training ben je beter af met een vaste maaltijd met snelle KH

gewoon eten , uwe shake kan later . ik train Om 10 s'morgens zodat ik er vlak na kan eten en mijn shake als dessert . je moet weten dat in je eten veel meer voedingsstoffen zitten , dan in je shake , en als je eet na je training kan je lichaam nog beter recupereren , neem je shake dan als dessert . en in je voeding 'vooral je vlees ' zit ook vol eiwitten . dus je shake zou je gewoon nog wat extra eiwitten geven .

imo wel. whey wordt snel opgenomen en de eiwitten uit je eten doen er langer over.
dus gewoon eerst die shake r in gieten en dan lekker gaan eten!

Lijkt mij dat het leeuwendeel van de whey toch zeker wel een goede drie kwartier in je maag blijft en zich vervolgens gewoon mengt met het eten dat erna bij komt.

Neem de whey voor en/of tijdens je training.

Ik zit met een klein probleempje in de combinatie training-shake-avondmaal.
Ik train elke dag rechtstreeks na mijn werk, om half 6. maar als ik dan om 7u thuiskom moet ik normaal gezien eten. Mijn vriendin wacht al met eten tot 7u op mij, dus kan ik onmogelijk zeggen dat ik nog later wil eten, zodat ik eerst na de training mijn eiwitshake kan nemen...
Dus mijn vraag, hoe los ik dit best op want ik zou graag mijn shake direct na de training nemen, maar dan heb ik ook mijn avondmaal al natuurlijk...
Alvast bedankt iedereen

Begin bij je laatste sets al aan je shake, tegen dat je thuis bent is die shake dan wel grotendeels uit je maag denk ik. Of dat je nu 10 min voor het einde van je training aan je shake begint of direct erna maakt niet zo veel uit denk ik.

Terug
Naar boven