MuscleMeat

comeback Jean Claud Van Damme

zie ik liever clint eastwoord de ring instappen

clint-eastwood.jpg

Ik ben bang dat hij inmiddels niet meer zo stevig is dat hij nog hamerslagen kan uitdelen. :D
Bud is onverwoestbaar, saillant detail, ik wou vroeger net als Budtje worden, helaas heb ik die droom moeten laten varen want ik krijg altijd jeuk bij het laten staan van m'n baardhaar.

Bud is onverwoestbaar, saillant detail, ik wou vroeger net als Budtje worden, helaas heb ik die droom moeten laten varen want ik krijg altijd jeuk bij het laten staan van m'n baardhaar.

Met je 120 kg ben je toch al aardig op weg... haha.

Jean Claude comeback..wow!.

Hij was mijn idool vroeger (Wrong bet,double impact enz) samen met Bruce Lee,Jet Li.

Hij was niet de beste acteur maar hij had wel een fysiek en kon je een ASS WHOOPING geven! hahaha.

Chuck Norris doesnt stand a chance! ...leeft hij nog LOL.Bruce had hem een goede KO gegeven en sindsdien niets meer van hem en zijn 'karate' gehoord.

Jeet Kune Do is the way to go.

gespierde ectow:D

JCvD en Bruce Lee? Zal dan toch Brandon Lee zijn geweest? En ondanks dat JCvD een goede vechter is, meen ik dat het altijd een goede filmvechter was met een europees kampioenschap op zak. Chuck Norris is inmiddels ook oud, maar heeft wel 6 x wereldkampioenschap op zak, dus hij kan tegen een stootje ... sterker nog, jaren geleden was er een vechtsportgala (ik weet niet meer waar) waar JCvD meldde dat Bruce Lee misschien wel groot was, maar dat hij 'm kon hebben. Chuck liep daar ook en daagde JC uit die toen vriendelijke bedankte ....... loser! :)

Ennuh Clint in de ring? Een klap en de spataders vliegen in het rond!!!!! :)

Grtz,

Aad

Ja klopt Chuck was 6x kampioen Karate inderdaad.

Bruce was ook ripped hoor.Trouwens check zijn '2 finger push up and one inch punch'. Dont try this at home kids! (maja..hij woog ook niets).

Bliksem snel.

http://www.youtube.com/watch?v=XHKb0kuTiGw

JCvD en Bruce Lee? Zal dan toch Brandon Lee zijn geweest? En ondanks dat JCvD een goede vechter is, meen ik dat het altijd een goede filmvechter was met een europees kampioenschap op zak. Chuck Norris is inmiddels ook oud, maar heeft wel 6 x wereldkampioenschap op zak, dus hij kan tegen een stootje ... sterker nog, jaren geleden was er een vechtsportgala (ik weet niet meer waar) waar JCvD meldde dat Bruce Lee misschien wel groot was, maar dat hij 'm kon hebben. Chuck liep daar ook en daagde JC uit die toen vriendelijke bedankte ....... loser! :)

Ennuh Clint in de ring? Een klap en de spataders vliegen in het rond!!!!! :)

Grtz,

Aad

Dat was Steven Seagal die over jcvd aan het praten was dat hij hem kon hebben en toen jcvd dit hoorde (zelfde feest) zei hij dat ie een spar partijtje wou maar dat weigerde Seagal.

Ehhh, ik hoorde de versie die ik mailde, maar aha .... my blame ... Seagal is een goede vechter, maar ik weet niet wie zou winnen: JCvD of Seagal ....

Maar ja, het beginnen wel oudjes te worden, he, die Jean Claude, Steven Seagal en Chuck Norris ..... :)

Grtz,

Aad

JCVD is .. wow man we praten hier over JCVD wie van mijn generatie heeft niet met spanning en plezier Bloodsport of Kickboxer op illegaal gekopieerde viedeoband gekeken, keer op keer of de mussen nou van het dak vielen omdat het hartje zomer was, die films waren de shit!!

Wat hij nu ook doet, hoe hij er uit ziet enz.. Hij mag er mee weg komen want hij is en blijft gewoon de man en hij is een diep persoon die de taal van de straat verstaat.

Terug
Naar boven