- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Norris doesn't stand a chance
The muscles of Brussels, één van mijn jeugdidolen![]()
toen v Damme op zijn top was was jij nog niet eens geboren.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Norris doesn't stand a chance
The muscles of Brussels, één van mijn jeugdidolen![]()
toen v Damme op zijn top was was jij nog niet eens geboren.toen v Damme op zijn top was was jij nog niet eens geboren.

Of Budje:

Bud is onverwoestbaar, saillant detail, ik wou vroeger net als Budtje worden, helaas heb ik die droom moeten laten varen want ik krijg altijd jeuk bij het laten staan van m'n baardhaar.Ik ben bang dat hij inmiddels niet meer zo stevig is dat hij nog hamerslagen kan uitdelen.![]()
Bud is onverwoestbaar, saillant detail, ik wou vroeger net als Budtje worden, helaas heb ik die droom moeten laten varen want ik krijg altijd jeuk bij het laten staan van m'n baardhaar.
Denk dat, dat wel tegenvalt, die man heeft veel meer uitstraling dan ik.Met je 120 kg ben je toch al aardig op weg... haha.

Bruceje had z'n ademhaling ook echt goed onder controle, wat sowieso veel meer kracht kan losmaken.Ja klopt Chuck was 6x kampioen Karate inderdaad.
Bruce was ook ripped hoor.Trouwens check zijn '2 finger push up and one inch punch'. Dont try this at home kids! (maja..hij woog ook niets).
Bliksem snel.
http://www.youtube.com/watch?v=XHKb0kuTiGw
JCvD en Bruce Lee? Zal dan toch Brandon Lee zijn geweest? En ondanks dat JCvD een goede vechter is, meen ik dat het altijd een goede filmvechter was met een europees kampioenschap op zak. Chuck Norris is inmiddels ook oud, maar heeft wel 6 x wereldkampioenschap op zak, dus hij kan tegen een stootje ... sterker nog, jaren geleden was er een vechtsportgala (ik weet niet meer waar) waar JCvD meldde dat Bruce Lee misschien wel groot was, maar dat hij 'm kon hebben. Chuck liep daar ook en daagde JC uit die toen vriendelijke bedankte ....... loser!
Ennuh Clint in de ring? Een klap en de spataders vliegen in het rond!!!!!
Grtz,
Aad
haha hijs niet eens gespierd man!
Wie is hij eigenlijk?En tegen wie gaat hij de ring in?
Zeg maar gerust 95%
was