AndroidHealthClinic

Compound

ja chinnen/ barbell row, dan kan je clean & press of neck press weglaten

en een bb curl is ook niet verkeerd

• Topic Starter Topic Starter
Op deze oefeningen zou ik graag mijn schema gaan baseren, want ik ga binnenkort beginnen met rugby te spelen en ga dus kracht en massa bij moeten komen. Kan iemand me even helpen met wat ik best op welke dag doe en wat ik best bij elkaar neem? Maak ik hier best een nieuw topic over bij trainingschema?

Op deze oefeningen zou ik graag mijn schema gaan baseren, want ik ga binnenkort beginnen met rugby te spelen en ga dus kracht en massa bij moeten komen. Kan iemand me even helpen met wat ik best op welke dag doe en wat ik best bij elkaar neem? Maak ik hier best een nieuw topic over bij trainingschema?

Heeel veel squats en conditie werk, ik ga zelf ook weer met rugby beginnen en ik ga d'r 2x pw bij squatten.

squat
deadlift
benchpress
military press

zitten in men schema die ik het leukste vind

Waar ga je spelen, welk team?

Stond altijd voorste rij, scrum, hoeker... harstikke leuk :cool:

Deadlift, Squats, Bench, Rows, Chins, Olympische lifts.

• Topic Starter Topic Starter
Waar ga je spelen, welk team?

Stond altijd voorste rij, scrum, hoeker... harstikke leuk :cool:

We zijn bezig zelf een rugbyclub aan het oprichten hier, wel een hoop werk. Bij sportdienst gaan bemiddelen voor een plein, spelers bij elkaar zoeken, contact opnemen vlaamse rugbybond voor nfo, vzw oprichten, trainer zoeken :eek:

:D Maar ja zijn wel goed gemotiveerd dus moet wel lukken denk ik

Terug
Naar boven