AndroidHealthClinic

Concap

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
2
Concap is een "booming" voedingssupplement in de sportwereld. Onder andere voetballers bij Lierse en GBA maken gebruik van die supplement.

In het kort:
Concap zou de doorbloeding van je spieren en hersenen stimuleren en je zou er ook meer zelfvertrouwen en rode bloedcellen van krijgen.

In het lang:
CONCAP stimuleert vooral de doorbloeding, zowel op spierniveau, als op hersenniveau. Door deze betere doorbloeding verkrijgt men op langere termijn (3 à 4 weken) een betere werking van alle organen. Hierdoor gaat het lichaam beter functioneren en meer weerstand bieden tegen vrije radicalen. Op korte termijn verkrijgt men een verbeterde concentratie en een hoger recuperatievermogen.
CONCAP blokkeert de receptoren voor adenosine, een verbinding die belangrijk is voor ontstekingsprocessen bij spierpijn. Belangrijk voor sporters, maar ook bij oudere personen met spierproblemen.
CONCAP blokkeert ook de adenosine A*a receptor in de hersenen en verhoogt zo de afgifte van acetylcholine. Dit beschermt hersencellen tegen de beta-alymoide eiwitplaques die zich opbouwen tijdens het verouderingsproces.
CONCAP beschermt tegen levercirrose, ook veroorzaakt door alcohol, vermindert de aanmaak van leverenzymes als aspartate aminotransferrase en alanine aminotransferrase.
Niet alleen een belangrijke eigenschap bij sporters, maar ook bij mensen die met vermoeidheid te kampen hebben en de oudere generatie.
CONCAP zorgt voor insuline aanmaak in het buikholtevlies, met een hoger serotoninegehalte in de hersenen als gevolg. Hierdoor verkrijgt men een goed gevoel en meer zelfvertrouwen.
De cafeïne aanwezig in CONCAP is van een totaal ander niveau dan chemische cafeïne of die vanuit koffie. Het heeft cardiovasculair geen negatieve invloed en bemoeilijkt inslapen helemaal niet. Het gaat dan ook om een natuurlijke en onbewerkte soort die traag in de bloedbaan wordt opgenomen en aangenaam wordt verdragen door het lichaam.

Officiële site: http://www.concap.be/

Het zoveelste fabeltje, pure marketing? Misschien is er iemand die het al heeft uitgeprobeerd of dat van plan is?

Ik ben benieuwd:cool:

't ziet er in elk geval zever uit...

Precies een website die in 123 in elkaar is geflanst, halfbakken informatie, nergens een ingredientenlijst te bespeuren, karige/niets zeggende info over de ingredienten, belachelijk duur, enz... enz...

Ik kan niet zeggen dat ik meteen verkocht ben hoor.

Ja, en het is DAVE BRUYLANDTS die het op de markt heeft gebracht.
Die gast die 2jaar geleden nog geschorst was wegens doping haha:D

't ziet er in elk geval zever uit...

Precies een website die in 123 in elkaar is geflanst, halfbakken informatie, nergens een ingredientenlijst te bespeuren, karige/niets zeggende info over de ingredienten, belachelijk duur, enz... enz...

Ik kan niet zeggen dat ik meteen verkocht ben hoor.

toevallig heb ik concap zelf uitgetest.De stiefbroer van m'n pa heeft het uitgebracht en ik ben er zeer tevreden over.door de onverbrande cafeinne krijg je hetzelfde effect als bij koffie alleen heb je dat opgejaagd gevoel niet zoals bij de verbrande cafeinne van koffie daarom dus ideaal voor de nerveuze mensen onder ons :rolleyes:
je blijft gewoon actief en na een tijdje ga je echt helder denken en voel je je een pak beter.en als het echt niet zou werken dan zouden al die beroemde sportmensen ze niet nemen he ;)als je een beetje verder gaat zoeken bij concap zie je hoeveel sporters hier al van profiteren dus het is echt geen larie en apenkool
ik kan jullie alleen maar aanraden om het zelf eens te proberen voor je een heel forum opzet over dat het toch niet werkt ofzo
groetjes

toevallig heb ik concap zelf uitgetest.De stiefbroer van m'n pa heeft het uitgebracht en ik ben er zeer tevreden over.door de onverbrande cafeinne krijg je hetzelfde effect als bij koffie alleen heb je dat opgejaagd gevoel niet zoals bij de verbrande cafeinne van koffie daarom dus ideaal voor de nerveuze mensen onder ons :rolleyes:
je blijft gewoon actief en na een tijdje ga je echt helder denken en voel je je een pak beter.en als het echt niet zou werken dan zouden al die beroemde sportmensen ze niet nemen he ;)als je een beetje verder gaat zoeken bij concap zie je hoeveel sporters hier al van profiteren dus het is echt geen larie en apenkool
ik kan jullie alleen maar aanraden om het zelf eens te proberen voor je een heel forum opzet over dat het toch niet werkt ofzo
groetjes

wordt in sommige wielerploegen gebruikt. is nog op TV geweest deze week.

Cafeïne pil werkt dan waarschijnlijk ook. Persoonlijk zou ik het niet kopen.

iemand anders nog?

Ik heb een potje van de concap boost gekregen, Nam er 2 45 min voor de training en 1 vlak voor de training. Moet zeggen dat ik er niet veel van voelde. Enige wat ik wel had was een beter gevoel dus dat van het serotoninegehalte kan wel kloppen, maar ik voelde niet echt een energie boost. Morgen bij de looptraining ga ik nog eens proberen, baad het niet dan schaad het niet zeker.

Ik heb een potje van de concap boost gekregen, Nam er 2 45 min voor de training en 1 vlak voor de training. Moet zeggen dat ik er niet veel van voelde. Enige wat ik wel had was een beter gevoel dus dat van het serotoninegehalte kan wel kloppen, maar ik voelde niet echt een energie boost. Morgen bij de looptraining ga ik nog eens proberen, baad het niet dan schaad het niet zeker.

Vanmorgend bij de looptraining terug 2 45 min ervoor en 1 bij het begin van de training. Moet wel zeggen dat de training makkelijker vol te houden was, maar een echte boost voel je niet. Ook zwete ik meer dan anders, groot nadeel is wel dat je er een droge mond van krijgd. Voortaan gebruik ik het dus voor de cardio, maar zou het zelf nooit kopen omdat het wat duur is voor wat het doet.

Terug
Naar boven