XXL Nutrition

Continu honger door T3

Fragile

Cool Novice
Waardering
1
Ik zit momenteel op de 4e dag van mijn eerste week T3, op 25 mcg dus, morgen bouw ik op naar 50 mcg. Nu heb ik eigenlijk de hele dag door honger, iets wat ik daarvoor niet zo erg had.

Zou dit al door de T3 kunnen komen, of werkt dat normaal gezien zo snel nog niet?

Ja, je krijgt behoorlijk honger van T3 maar probeer wel aan je dieet te houden. Mijn vriendin had dan namelijk het idee dat ze wel wat meer kon eten en dan werkt het dus niet :P

Ik had daar eigenlijk totaal geen last van ... en zat op 125mcg toch wel.

25 mcg is volgens mij minder/evenveel dan wat je natuurlijk aanmaakt... Kan volgens mij daar dus niet aan liggen.

ik totaal het omgekeerde,vanaf 25mcg tem 100mcg kreeg ik geen hap door m'n keel

op 50mcg heb ik meer honger dan op 75-100mcg :D weird..

ik krijg er ook moeilijk honger van, zit nu op 50mcg en kan me voor de meter niet aan mn dieet houden. grrmbl

Jongens ff vraagje betreft t3 waarneer is het beste tijdstip om te nemen? Nu zit ik momenteel in me 1e week op 25 mcg en neem deze smorgens in ik zat te denken om de aankomende weken gewoon om de 4 uur te nemen

Veel T3 gebruik hier.

Merken jullie nog neveneffecten?

Krijg je eigenlijk ook zo rush gevoel als van caffeine,ephedrine en clen?

Nee, T3 werkt volgens een geheel ander principe denk ik.

Hoe lang is het eigenlijk aangeraden T3 te nemen?

Had anders toch een rush gevoel lijkt me ook logisch als je spijsvertering versnelt maar weet helaas ook niet veel van mssh iemand met meer ervaring die onze vragen kan beantwoorden laat je horen !

Je voelt zo goed als niets normaal van T3...
Misschien een iets slapper/moe gevoel zelfs... integenstelling tot ephedrine & clen :D

Ik ben nu 1 maand op T3, en van plan er nog enkele maanden mee door te gaan..

Het valt me wel op dat ik maar weinig mensen hoor over de vetverbrandingsklasse. Je zou zeggen dat je na 4 weken toch al een flinke verandering moet zien? Je mag meen ik maar 6 weken max?

Het valt me wel op dat ik maar weinig mensen hoor over de vetverbrandingsklasse. Je zou zeggen dat je na 4 weken toch al een flinke verandering moet zien? Je mag meen ik maar 6 weken max?

ligt denk ik ook aan hoeveel mcg? 25 tot 50 valt toch nog wel mee? ik geloof dat sissevano toen op 112,5 zat?.. dat ging er hard aan toe, tenzij ik me nu vergis..

Op 125mcg vlogen de centimeters er ineens vanaf. 100mcg deed zijn werk ook
wel maar na enkele weken zat de rek er wat uit. Toen verhoogd naar 125 en hoppa
de motor ging weer aan de gang.

Ik ben op enkele weken 6% kwijt geraakt zonder moeite.

• Topic Starter Topic Starter
Is 10 weken T3 gebruiken niet te lang?

Terug
Naar boven