Veel T3 gebruik hier.
Merken jullie nog neveneffecten?
Tot 75mcg geen bijwerkingen behalve wat meer honger, boven de 75mcg wordt ik depressief.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel T3 gebruik hier.
Tja, je kan het volgens sommige jaaaaaren gebruiken en na 3 maanden stoppen
zou je schilklier al terug hersteld zijn. Enige probleem is denk ik gewenning, downregulatie.

Natuurlijk is T3 niet legaal. We hebben het hier over schildklierhormonen.
Ik lees maar weinig over het eind resultaat van mensen. Alleen iemand die in ''enkele weken'' 6% kwijt is geraakt? Dat kan je over een periode van 6 tot 8 weken ook wel natural. Ik zeg dit omdat ik benieuwd ben naar jullie keuze, dus niet om te bashen.![]()
Natuurlijk heb ik die T3 wel in 
Natuurlijk is T3 niet legaal. We hebben het hier over schildklierhormonen.
Ik lees maar weinig over het eind resultaat van mensen. Alleen iemand die in ''enkele weken'' 6% kwijt is geraakt? Dat kan je over een periode van 6 tot 8 weken ook wel natural. Ik zeg dit omdat ik benieuwd ben naar jullie keuze, dus niet om te bashen.![]()

Nu heb ik otc vetverbranders,clen, t3, ecy getest (afzonderlijk). Van niks resultaat gezien.
En waar ik vroeger moest cutten op een 1400kcal om tot een
fatsoenlijk gewicht te komen, kon ik dat nu op een 1900kcal.
PS: en laten we het nu niet hebben over hoe weinig kcals ik eet![]()
geen van allen lijken me OTC.
je conclusie op basis van 'slechts' 25mcg t3 lijkt me voorbarig.

Veel T3 gebruik hier.
Noemen ze dat geen lichte verkoudheidIs mijn eerste keer T3, vandaag de 3de dag zit nu op 50mcg, ga morgen naar 62,5. Eerste en 2de dag voelde ik me zo vertieft, af en toe een uur lang een gevoel alsof je moet overgeven. De hele dag het gevoel alsof er een soort slijm in je keel zit. Vandaag voel ik me een stuk beter, hoop dat ik me eind deze week weer normaal voel.

t heerst kan ik je zeggen... helaas
natuurlijk komt dat net nu mn kuur gestart is.... zucht

Greg, ik weet nog van je foto's dat jij gortdroog bent. Denk je dat T3 dan veel gaat toevoegen? Of had je de vorige resultaten met clen etc gedaan?
sta nu op 14,1% en ben weer aan het cutten, ik ben een log aan het bijhouden (niet heel uitgebreid hoor) http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/gregs-anorexia-nervosa-log-205309/