XXL Nutrition

Continu honger door T3

is dit een legaal product?

en wanneer je dit gebruikt, is het dan de bedoeling dat je er ook cardio bij doet? of is dit meer bedoeld voor de luie mensen die liever stil zitten? :p

Tja, je kan het volgens sommige jaaaaaren gebruiken en na 3 maanden stoppen
zou je schilklier al terug hersteld zijn. Enige probleem is denk ik gewenning, downregulatie.

je cellen worden minder gevoelig voor thyroid hormoon! en zoals elk hormonaal gebeuren, probeert je lichaam altijd evenwicht te bewaren!

neem je iets wat verbranding verhoogt.. maakt je lichaam iets aan waardoor het verlaagt:p

Natuurlijk is T3 niet legaal. We hebben het hier over schildklierhormonen.

Ik lees maar weinig over het eind resultaat van mensen. Alleen iemand die in ''enkele weken'' 6% kwijt is geraakt? Dat kan je over een periode van 6 tot 8 weken ook wel natural. Ik zeg dit omdat ik benieuwd ben naar jullie keuze, dus niet om te bashen. :)

Ik lees maar weinig over het eind resultaat van mensen. Alleen iemand die in ''enkele weken'' 6% kwijt is geraakt? Dat kan je over een periode van 6 tot 8 weken ook wel natural. Ik zeg dit omdat ik benieuwd ben naar jullie keuze, dus niet om te bashen. :)

Met mijn verbranding 6% kwijt raken op die tijd is wel een wonder ;) Natuurlijk heb ik die T3 wel in
combi met winny & clen genomen. En waar ik vroeger moest cutten op een 1400kcal om tot een
fatsoenlijk gewicht te komen, kon ik dat nu op een 1900kcal. Met dus beter behoud van massa (die
trouwens met 3kg steeg)

Ik ken mensen rondom mij die zelfs tot 11% verloren op korte tijd.

PS: en laten we het nu niet hebben over hoe weinig kcals ik eet :p

Laatst bewerkt:

ik ben deze morgen gestopt met mijn T3 (gestopt op 25mcg), Ik heb heb geen goede ervaring met de T3, merkte er niks van, toch niet wat ik wou. Enkel dat ik geen honger meer had.

Maar de reden waarom ik T3 na, duh voor vetverlies natuurlijk. Laten verleiden door de gebruikerservaringen. Helaas geen verschil in de spiegel noch op de weegschaal.
Ook met de aas erbij heb ik geen verschil gemerkt. Vind dit raar, moest ik fake shit hebben zou ik vet/gewicht verloren lijkt me door de T3.
Ik heb wel geen duidelijke kant genomen bulk of cut. Mss eerder leangain.

Ik ga het mss wel nog een nemen als ik echt ga cutten. Ik weet het niet, nu heeft het zijn voordeel over het nadeel/ mogelijke gevolgen niet waar gemaakt.

Iets wat mss een uitleg kan zijn, de T3 heeft mijn extra kcal die ik inname mss verbrand en zo dus niet de vetmassa; als gevolg van dit hebben de extra kcal geen spiermassa aangezet. Mooi verzonnen toch en klinkt imo nog redelijk :D

Nu heb ik otc vetverbranders,clen, t3, ecy getest (afzonderlijk). Van niks resultaat gezien.

En waar ik vroeger moest cutten op een 1400kcal om tot een
fatsoenlijk gewicht te komen, kon ik dat nu op een 1900kcal.

PS: en laten we het nu niet hebben over hoe weinig kcals ik eet :p

je bent niet de enige, ik cut ook liever 4/6weken zwaar dan 16 weken lang licht

25 mcg is wel heel weinig.

Dus van zowel clen, ECY als T3 heb je nooit wat gemerkt?

Ik ben nu een week bezig.
De eerste 5 dagen op 25 en vanaf dan op 50,merkte gewoon de eerste 2 dagen van inname een lichte eetlust remming en wanneer ik overschakelde op 50 idem.

Nu is men eetlust weer optimaal en gelukkig maar.

Veel T3 gebruik hier.

Merken jullie nog neveneffecten?

Is mijn eerste keer T3, vandaag de 3de dag zit nu op 50mcg, ga morgen naar 62,5. Eerste en 2de dag voelde ik me zo vertieft, af en toe een uur lang een gevoel alsof je moet overgeven. De hele dag het gevoel alsof er een soort slijm in je keel zit. Vandaag voel ik me een stuk beter, hoop dat ik me eind deze week weer normaal voel.

Is mijn eerste keer T3, vandaag de 3de dag zit nu op 50mcg, ga morgen naar 62,5. Eerste en 2de dag voelde ik me zo vertieft, af en toe een uur lang een gevoel alsof je moet overgeven. De hele dag het gevoel alsof er een soort slijm in je keel zit. Vandaag voel ik me een stuk beter, hoop dat ik me eind deze week weer normaal voel.
Noemen ze dat geen lichte verkoudheid:D

t heerst kan ik je zeggen... helaas :(
natuurlijk komt dat net nu mn kuur gestart is.... zucht

t heerst kan ik je zeggen... helaas :(
natuurlijk komt dat net nu mn kuur gestart is.... zucht

Normaal word ik altijd verkouden de 3de of 4de dag van mijn kuur, dit is de eerste keer dat ik er geen last van heb, miss komt het omdat ik vitamines geload heb voordat ik begon :cool:

Greg, ik weet nog van je foto's dat jij gortdroog bent. Denk je dat T3 dan veel gaat toevoegen? Of had je de vorige resultaten met clen etc gedaan?

Greg, ik weet nog van je foto's dat jij gortdroog bent. Denk je dat T3 dan veel gaat toevoegen? Of had je de vorige resultaten met clen etc gedaan?

Nu ben ik niet meer droog :p sta nu op 14,1% en ben weer aan het cutten, ik ben een log aan het bijhouden (niet heel uitgebreid hoor) http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/gregs-anorexia-nervosa-log-205309/

Resultaten van vorig jaar heb ik met ephedrine/caffeine gedaan en de laatse 2 weken met clen (kon geen ephe meer krijgen)

Eerste keer dat ik T3 gebruik, weet niet wat het voor mij gaat doen, we zullen zien

Terug
Naar boven