MuscleMeat

Controleer je trainingsprogressie met de KIKILATOR!!!

kiki84

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
[DE KIKILATOR]

Opgelet: MS-OFFICE EXCEL vereist!!!

[Link niet meer beschikbaar]

Je moet onderaan 'free' selecteren en nadien de code van vier letters en/of cijfers invoeren!

Er is per maand plaats voor 20 trainingssessies​

Gebruiksaanwijzing
  • Naast de onderdelen voor training bevat dit programma ook mogelijkheid om je stats op te volgen en je voedingsbehoefte te berekenen
  • Bij de trainingsonderdelen zelf vul je de naam van de dag in in de zwarte kader; verder vul je enkel de gele kadertjes in!​

Nice.

Very nice.
Al ben ik er nog niet helemaal achter wat juist de bedoeling is bij die trainingsschema's:p

• Topic Starter Topic Starter
Very nice.
Al ben ik er nog niet helemaal achter wat juist de bedoeling is bij die trainingsschema's:p

Het is gewoon de bedoeling om per maand je trainingsschema bij te houden :D Met de maandstatistieken kan je je stats en progressie bijhouden alsook je voedingsbehoefte voor onderhoud, cut en bulk bepalen...Dit programma is eigenlijk een voorproef van een programma dat ik binnenkort ga uitbrengen en waar je nog meer mee zal kunnen!

Het is gewoon de bedoeling om per maand je trainingsschema bij te houden :D Met de maandstatistieken kan je je stats en progressie bijhouden alsook je voedingsbehoefte voor onderhoud, cut en bulk bepalen...
Ok, echt wel handig. Omtrek borst en armen en zo makt voor mij weinig uit, maar de rest is echt wel nuttig.

Leuk gedaan! :thumbs:

Erg nice kerel.

Nice kiki, creatief ben je zeker:D

Nice!

Alleen waarom heb je in de cut minder eiwitten nodig dan op onderhoud en bulk? ???

Ik hou persoonlijk de eiwitten lekker hoog in de cut. Vetten snijd ik ook niet te veel in, dus vooral koolhydraten minder.

Maar goed, dat is natuurlijk maar weer net hoe je het zelf benadert.

Ik hou persoonlijk de eiwitten lekker hoog in de cut. Vetten snijd ik ook niet te veel in, dus vooral koolhydraten minder.

Maar goed, dat is natuurlijk maar weer net hoe je het zelf benadert.

Inderdaad, ik begrijp je redenering ook perfect en ik heb me tijdens het ontwerpen van het programma ook afgevraagd of ik er rekening mee zou houden of niet! Het is inderdaad een kwestie van hoe je het bekijkt. Iets hoger gaan in eiwitten kan sowieso geen kwaad he bro! ;)

Heb ook een programma gemaakt nu om je vetpercentage te bereken, maar ook dat is uiteraard maar een hulpmiddel en zeker en vast geen wonderprogramma!

Laat me, indien je het toepast, weten of het min of meer klopt (met het oog op eventuele aanpassingen!)​

wat bedoel je exact met sportieve arbeidstoeslag?

en de arbeidstoeslag is ook niet 100% duidelijk voor me? ik loop zon beetje tussen de 60 en 80 keer een trap op of af voor me werk (op 1 dag, hoog tempo) waarvan de helft van de keren met koffers in beide handen... valt imo onder matige arbeid dan? of is dat geringe?

wat bedoel je exact met sportieve arbeidstoeslag?

en de arbeidstoeslag is ook niet 100% duidelijk voor me? ik loop zon beetje tussen de 60 en 80 keer een trap op of af voor me werk (op 1 dag, hoog tempo) waarvan de helft van de keren met koffers in beide handen... valt imo onder matige arbeid dan? of is dat geringe?

matige arbeid!

wow, rapido... enne wat bedoel je preices met die sportieve arbeidstoeslag?

oh ja, en vetpercentage is wel redelijk belangrijk om te weten als je dit invult of niet?

wow, rapido... enne wat bedoel je preices met die sportieve arbeidstoeslag?

oh ja, en vetpercentage is wel redelijk belangrijk om te weten als je dit invult of niet?

Inderdaad, je moet zelf je vetpercentage een beetje kennen daar! Die sportieve arbeidstoeslag is het volgende: als je nog nooit hebt getraind vul je 300 in, als je beginneling bent vul je 400 in,...als je echt al lang en intensief traint vul je het laatste in!

Terug
Naar boven