AndroidHealthClinic

Controleer je trainingsprogressie met de KIKILATOR!!!

Inderdaad, je moet zelf je vetpercentage een beetje kennen daar! Die sportieve arbeidstoeslag is het volgende: als je nog nooit hebt getraind vul je 300 in, als je beginneling bent vul je 400 in,...als je echt al lang en intensief traint vul je het laatste in!

allright sweet, zal wel ff afwachten tot je dat programma ook af hebt dan ;)

thnx voor je schnelheit, karma voor u

Goed programma man!!! kan niet wachten tot de volgende uitkomt.
KEEP UP THE GOOD WORK!!!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Het programma is inmiddels reeds door 58 mensen gedownload. De ene zal het, zoals bij alles, wat beter vinden dan de andere...Bedankt voor de positieve commentaren tot hiertoe! Ik werk verder aan de KIKILATOR PRO:cool:

ik heb hem vanmorgen gedownload maar hij is verdomd handig je kan precies zien hoeveel spiermassa etc je hebt

als je de grafiek evolutie borstomtrek bekijkt zie je dat de getallen te laag zijn. zou je me misschien kunnen uit leggen hoe ik die getallen kan verhogen.

Bedankt Hoor, dit komt mij goed vanpas voor mij voedings schema

is niet erg, is een handig programmaatje

ja sorry was niet op aan het letten maar ik denk dat dit voor velen van hier (beginners) wel handig is :)

Een van de zeldzame gevallen waar een bump echt nuttig is. Erg handig spreadsheet, waarom staat dit niet bij de stickies?
Zou Kiki ooit die pro-versie afgewerkt hebben? Een versie waar ook grafieken voor krachtstats in voorkomen zou ik wel apprecieren.

Laatst bewerkt:
Goeie vraag, zijn laatste post was ergens juli 2007.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hey

Hallo, ik ben terug:)
Wat is een bump eigenlijk?

greetz

Welkom terug :)

Ben je nog bezig geweest met het programma?

Bump = eeuwenoud topic terug tot leven brengen

Hey sanca,

Ben er nog steeds aan bezig ja, binnenkort zet ik hem online! :cool: Binnenkort begin ik aan de cut. Hoe zit het bij jullie?

Greetz

Kiki Weet niet of je dit nog leest, maar zou je mij het beveiligings wachtwoord kunnen PMen ik wil een aantal grafieken er bij maken en wat aanpassingen maken!

sorry Kiki het is al gelukt :P

Laatst bewerkt:
Opnieuw een bump! Was je a wat verder? Heb de Kiki toen ergens in 2006 gedownload. Was benieuwd of je de "upgrade" hebt...

Gr,

Hista

lijkt me een aardig schematje... goede bijdrage! Prof!

Terug
Naar boven