MuscleMeat

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

dat je een 'wereldregering' krijgt die bepaalt hoe jij je leven moet leiden. Of lag je tijdens de betatest in '20 '21 ook al te pitten.
Denk dat dat is waar wij echt verschillen. Ik denk dat je altijd een keus hebt en houdt.

Das ook waar :heart:

Die kassaloze winkels schijnen al sinds vorig jaar in Greenwich te zijn. Iets met personeelstekort enzo

Ik zal wel slapen, want ik zie het gevaar niet zo, met al die kletskassa's hier. Het is maar net wat de vraag is, en wat rendabel is
Dit gaat toch niet over het betalen, maar dat je zonder QR niet eens naar binnen mag?

Wat is er dan allemaal aantoonbaar slechter dan 30 jaar geleden?
1240.jpeg

duh-ashley-olsen.gif

Overigens komt een plastic scherm van 40cm hoog nog niet heel totalitair onderdrukkend over.

Houd alleen de meest luie steelnegerts tegen.

Mooi he. Stelletje wappies.

Meneer de Winter is al een tijd in de war... moet weer wat boeken verkopen. Zat laatst weer bij Harry 'het Westen' de schuld te geven van de oorlog in Oekraïne.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Meneer de Winter is al een tijd in de war... moet weer wat boeken verkopen. Zat laatst weer bij Harry 'het Westen' de schuld te geven van de oorlog in Oekraïne.

Wat heeft volgens jou ertoe geleid dan dat Rusland op missie in Oekraïne is gegaan?

Terug
Naar boven