AndroidHealthClinic

Superstorm op komst eind november?

Hoop dat hij amsterdam even schoonblaast.

• Topic Starter Topic Starter
in de krant stond weer dat het allemaal bullshit was.. maar goed

Storm op komst
Geplaatst op: 6 November 2007

De herfst kent twee gezichten. Het ene is een rustig en stil weertype waarbij de kans op mist groot is, het andere betekent onrust in de atmosfeer met wind en regen. Dit laatste weertype is waar we ons nu in bevinden en de wind neemt de komende dagen steeds verder toe. Vooral vrijdag zal het langs de kust stormen.

De activiteit op de Atlantische Oceaan is al flink toegenomen, een lagedrukgebied met een kerndruk van 980 hPa trekt naar Denemarken en ligt daar vrijdagnacht. De wind bij ons is dan inmiddels toenomen tot een windkracht 9, een volle noordwesterstorm. Op volle zee kan ten noorden van ons zelfs een zware of zeer zware storm, windkracht 10 of 11, woeden. Na vrijdag neemt de wind langzaam af.

nu.nl/weer

Ah ik zie dat ik in Den Helder goed zit volgens het plaatje :)

80% kans dat de mogelijke storm over Nederlands trekt. 0,8% kans dat de storm zich uberhaupt voordoet :D

Tornados... yeah right een T5 over de coolsingel :roflol:

Zal me niet verbazen als het bizar lelijk weer gaat worden nu het plotseling zo zacht is, maar deze indianenverhalen brengen me wel aan het lachen.

Nederland en België
In Nederland komen ook af en toe tornado's voor, maar vaak zijn het zwakke tornado's, die meestal windhozen genoemd worden. Een enkele keer bereikt ook in Nederland een windhoos de kracht van een sterke (Amerikaanse) tornado.

Komt gewoon hier voor dus, al is het wel zeer weinig.

Tornado's ? zei ik daar tornado's :D stelletje grappenmakers, in nederland ofniet :roflol:

Check voortaan wikipedia voor je gaat posten, je maakt jezelf belachelijk, maargoed dat doe je toch al zo vaak, dus het valt niemand meer op.

Volgens het plaatje zit ik in Sint Annaparochie ook prima, lekker in het oranje:)

Laatst bewerkt:
het klinkt misschien stom maar zo'n superstorm is toch wel grappig
nu wil ik het meemaken ook :P
ik zeg overigens niet dat er veel dingen stuk moeten gaan. zou maar zijn als het gewoon tieves hard ken waaien zonder dat er wat stuk gaat

straks hele voorspelling over superstorm en krijgen we zo'n k*t briesje
hele opwinding voor niks

net een film dit
:D

the end of the world is drawing near

als je naar de rest van die plaatjes kijkt valt het allemaal wel mee

als je naar de rest van die plaatjes kijkt valt het allemaal wel mee

Omdat het een dag ervoor en een dag erna niet meer extreem hard waait valt het wel mee?

Als die kerel dit trouwens goed voorspeld heeft, dan ga ik die voorspelling voor de superstorm eind november toch wel iets seriezer nemen.

Mededeling:

Ik wil bij deze alle ecto's waarschuwen niet naar buiten te gaan ivm wegwaai gevaar.

Tip van de week:

Gebruik touwen en handboeien om jezelf stevig vast te binden aan een zwaar/vast object.

Dit uit voorzorg dat straks half DBB nooit meer online komt. ;):D

Bedankt voor jullie medewerking.:kiss:

Omdat het een dag ervoor en een dag erna niet meer extreem hard waait valt het wel mee?

Als die kerel dit trouwens goed voorspeld heeft, dan ga ik die voorspelling voor de superstorm eind november toch wel iets seriezer nemen.

nou voor zover ik gekeken heb komt de storm niet eens echt over nederland
gaat er gewoon langs

Terug
Naar boven