XXL Nutrition

Coronavirus

Net Rutte gezien in gesprek met MP. Verhaal klonk prima m.i.
Ga nou niet hamsteren mensen, nergens voor nodig. Is ook niet sociaal. Mochten maatregelen moeten worden opgeschaald horen we dat vanzelf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.110
Straks zijn er nog alleen maar Italiaanse namen te vinden in New York / New Jersey. Tikt snel aan daar in de Laars.. Mijn god :thinking:

Nee hoor, ben niet aan het onderduiken, maar ben er wel bewuster mee bezig. Moet in ieder geval tot zeker eind maart thuis werken. Boodschappen heb je tegenwoordig een app voor, en andere contacten zorg ik er eerst voor dat ik zeker weet dat er geen ouderen of zwakkeren bij zijn.
Kan het overdreven vinden, maar alle kleine beetjes helpen. Ben niet bang om ziek te worden, maar wel om de mensen om mij heen aan te steken waarvoor het geen 'griepje' is.

Zo nobel dat ik was, ik kan er nu al niet meer tegen.
Vanavond gewoon sporten zo lang het nog kan. Dan maar corona.

giphy.gif

Hoe zal het de anabolen dealers vergaan?

Stelt iedereen zijn kuurtje nu uit? Ik bedoel, met 8% bf thuis op de bank zitten is toch ook zonde van de moeite nu de festivals niet doorgaan :roflol:

Het is al volledig geëscaleerd, ben nog maar 3 dagen weg in Amerika. Mogelijk werkloos op terugkomst met een 0 uren contract in de horeca. Meh.
Join de crew. Mijn opdrachten voor aankomende weken zijn al afgezegd. Hoogstwaarschijnlijk ben ik na deze week werkloos.

Join de crew. Mijn opdrachten voor aankomende weken zijn al afgezegd. Hoogstwaarschijnlijk ben ik na deze week werkloos.

Denk dat bijna iedereen 'm wel flink gaat voelen. Bij andere bedrijven komt de klap wellicht wat later.

Ook benieuwd of dit nog gevolgen heeft voor mijn hypotheek aanvraag, 3 weken terug was mijn ondernemers inkomen vastgesteld na weken van alles en nog wat doorgestuurd te hebben, mede door de prognose voor 2020.

Goed opletten, en veel kilometers maken, een vliegende kraai vangt altijd wat.
Want als er ergens een deur sluit, gaat er ergens anders weer een raam open.

Ik vind dit gouden tijden

Elk voordeel heb z'n nadeel,
Na regen komt zonneschijn,
De een zijn dood, de ander zijn brood,
Na het zuur komt het zoet,

Nog meer?

Terug
Naar boven