- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke regio?Zelfstandig werkend kok, zzp.
Misschien moet ik eens gaan solliciteren bij wat laboratoria.
Ben je kok geworden omdat je passie is?Zelfstandig werkend kok, zzp.
Misschien moet ik eens gaan solliciteren bij wat laboratoria.
Liggen universitaire jobs dan zo voor het rapen in Nederland? M'n vriend heeft 5 jaar kutjobs mogen doen en een doctoraat voor hij vast (en degelijk) werk had.Ben je kok geworden omdat je passie is?
Je hebt toch uni gedaan? Met jouw opleiding zou werk vinden niet zo'n issue moeten zijn toch?
Ligt aan je studierichting.Liggen universitaire jobs dan zo voor het rapen in Nederland? M'n vriend heeft 5 jaar kutjobs mogen doen en een doctoraat voor hij vast (en degelijk) werk had.
Denk dat bijna iedereen 'm wel flink gaat voelen. Bij andere bedrijven komt de klap wellicht wat later.
Ook benieuwd of dit nog gevolgen heeft voor mijn hypotheek aanvraag, 3 weken terug was mijn ondernemers inkomen vastgesteld na weken van alles en nog wat doorgestuurd te hebben, mede door de prognose voor 2020.

Wie wilt geld verdienen , zal er wel wat op vinden.om heel eerlijk te zijn heb ik niet zo'n medelijden met zzp'rs / ondernemers ,wij werken veel met zzp'rs en het gaat dan altijd over:
het mooie uurloon ,dik salaris,de dikke lease pick up ,alles lekker afschrijven van de belasting ,weer zo'n mooie extra vakantie blabla ,
altijd maar doen alsof ze het veel beter hebben dan de loonslaafjes,"je gaat toch niet voor een baas werken dat is voor ezels ,hahaha ",
gisteren begonnen ze al te klagen en bijna te huilen bij de mogelijke rampzalige toekomstverwachtingen,
heb ik ook gezegd "had je maar een flinke buffer op moeten bouwen ,jullie hebben toch zo'n dik uurloon "
p.s voor een echte ondernemer bied deze crisis juist extra mogelijkheden,iets met innovatief en pro actief
Voornamelijk regio Amsterdam.
Voor de zonden die ze in de toekomst zouden begaan.'Corona is een straf van God’
Video13 mrt.
In het hoofdredactioneel commentaar van het Reformatorisch Dagblad wordt de verspreiding van het coronavirus geduid als straf van God: ‘Hij zendt ziekte zoals ooit de plagen in Egypte, om de mens tot inkeer te brengen’. Verslaggever Jeroen Holtrop vroeg zich af of inwoners van Barneveld het daarmee eens zijn.
![]()
‘Corona is een straf van God’
In het hoofdredactioneel commentaar van het Reformatorisch Dagblad wordt de verspreiding van het coronavirus geduid als straf van God: ‘Hij zendt ziekte zoals ooit de plagen in Egypte, om de mens…www.telegraaf.nl
Wel ironisch dat ziekten die met name kinderen treffen (zie mazelen) juist voornamelijk voorkomen onder de religekkies. Is blijkbaar ook een straf van god.
Terwijl patiënten voor test werden geweigerd, draaide de corona-testmachine van het RIVM bijna leeg
Nu Nederland twee weken kennis heeft gemaakt met het nieuwe coronavirus, wordt de ernst van de uitbraak zichtbaar. Als meteen in het begin meer was getest, dan had de ziekte zich niet zo onder de radar verspreid, zeggen medici. Maar bijna niemand mocht in die eerste dagen testen, terwijl het lab dat best aankon, blijkt uit een reconstructie.
![]()
Terwijl patiënten voor test werden geweigerd, draaide de corona-testmachine van het RIVM bijna leeg
Nu Nederland twee weken kennis heeft gemaakt met het nieuwe coronavirus, wordt de ernst van de uitbraak zichtbaar. Als meteen in het begin meer was getest, dan had de ziekte zich niet zo onder de radar verspreid, zeggen medici. Maar bijna niemand mocht in die eerste dagen testen, terwijl het lab...www.ad.nl