Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.710
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij mij is de eerste de beste...zie topic

Het is nog maar de vraag of iedere Euro daadwerkelijk tegen goud is weggezet. De Dollar in Amerika bijvoorbeeld totaal niet. Wanneer er te weinig zijn worden er gewoon meer bijgedrukt. Ik zit nog steeds in groepen met 1.000+ gebruikers die zeer actief zijn, dat de kapper het er nu even niet meer over heeft is logisch. Die heeft immers zijn inleg zien verdampen nadat hij op het hoogtepunt in 2017 is ingestapt. De gedachte dat je geen externe partij nodig hebt om je geld te beheren en (inmiddels) zeer lage transactiekosten betaald voor betalingen vind ik mooi. Banken hebben de crisis veroorzaakt. Bitcoin is ingehaald door de techniek en nu enkel geschikt als digitaal goud. Het is een middelvinger naar het huidige bestaande financiële systeem en die gedachte trekt me wel. Nog even relatie met corona; ja Bitcoin krabbelt wel weer terug als Corona is ingedempt.Ja. Reden is vrij simpel: geen tastbare onderliggende waarde. De euro is gebaseerd op goudvoorraden, dat zal altijd enige waarde hebben. Crypto daarentegen heeft geen tastbare onderliggende waarde. Daarnaast vond ik de hype rondom de voordelen zwaar overdreven. Tegenwoordig heeft bijna niemand het er meer over en het is zeker niet een groot betalingsplatform geworden. Speculaties bepalen de grootste fluctuaties in koers, dus ik vind de beweeglijkheid van de koers veel te onvoorspelbaar

Gewoon met de handen.Of iemand met een kak fetisj uitnodigen.Dan kak je toch gewoon voor het douchen ipv erna, kun je papier besparen
Gelukkig gisteren voor het perbericht boodschappen gedaan. Overleef het wel ff
Overigens hebben mijn ouders mij gister toestemming gegeven om mijn spaargeld te investeren op de beurs
Plan is wachten totdat het virus zijn piek bereikt (tenminste, dat het dagelijks leven echt zo goed als plat ligt) en daarna in te stappen. Vervolgens laten staan en bij wederkerende stabiliteit op de markt deel bij deel eraf halen. Hopelijk heb ik dan genoeg rendement behaald om ook nog een leuk bedrag over te houden en daarmee verder te speculeren.
Never catch a falling knife.Overigens hebben mijn ouders mij gister toestemming gegeven om mijn spaargeld te investeren op de beurs
Plan is wachten totdat het virus zijn piek bereikt (tenminste, dat het dagelijks leven echt zo goed als plat ligt) en daarna in te stappen. Vervolgens laten staan en bij wederkerende stabiliteit op de markt deel bij deel eraf halen. Hopelijk heb ik dan genoeg rendement behaald om ook nog een leuk bedrag over te houden en daarmee verder te speculeren.
Buy the dip!Never catch a falling knife.
![]()
What Is a Falling Knife and How Do Investors and Traders Use It?
A falling knife refers to a rapid drop in the price or value of a security. It suggests that buying into a market with a lot of downward momentum can be dangerous.www.investopedia.com
Halsema probeert vergrijzing tegen te gaan op andere manieren
Net bij de jumbo eerste persoon met mondkapje gespot.
Ik ben NIET naar de winkel geweest. Ook geen lege schappen gezienNet naar de winkel geweest, geen lege schappen gezien gelukkig![]()

Deze ??Net bij de jumbo eerste persoon metmondkapjegasmasker gespot.
Maar wel een handscanner pakken tfoe
Had meer verwacht van jou. En tokens?