MuscleMeat

Coronavirus

Ontwikkeling van Ahold en Unilever lijken me ook interessant. Zeker omdat, stel het loopt echt uit de hand, voedingssector enorm belangrijk wordt.

Edit: en levensmiddelen

Ja. Reden is vrij simpel: geen tastbare onderliggende waarde. De euro is gebaseerd op goudvoorraden, dat zal altijd enige waarde hebben. Crypto daarentegen heeft geen tastbare onderliggende waarde. Daarnaast vond ik de hype rondom de voordelen zwaar overdreven. Tegenwoordig heeft bijna niemand het er meer over en het is zeker niet een groot betalingsplatform geworden. Speculaties bepalen de grootste fluctuaties in koers, dus ik vind de beweeglijkheid van de koers veel te onvoorspelbaar
Het is nog maar de vraag of iedere Euro daadwerkelijk tegen goud is weggezet. De Dollar in Amerika bijvoorbeeld totaal niet. Wanneer er te weinig zijn worden er gewoon meer bijgedrukt. Ik zit nog steeds in groepen met 1.000+ gebruikers die zeer actief zijn, dat de kapper het er nu even niet meer over heeft is logisch. Die heeft immers zijn inleg zien verdampen nadat hij op het hoogtepunt in 2017 is ingestapt. De gedachte dat je geen externe partij nodig hebt om je geld te beheren en (inmiddels) zeer lage transactiekosten betaald voor betalingen vind ik mooi. Banken hebben de crisis veroorzaakt. Bitcoin is ingehaald door de techniek en nu enkel geschikt als digitaal goud. Het is een middelvinger naar het huidige bestaande financiële systeem en die gedachte trekt me wel. Nog even relatie met corona; ja Bitcoin krabbelt wel weer terug als Corona is ingedempt. :cool:

Laatst bewerkt:
Overigens hebben mijn ouders mij gister toestemming gegeven om mijn spaargeld te investeren op de beurs :)

Plan is wachten totdat het virus zijn piek bereikt (tenminste, dat het dagelijks leven echt zo goed als plat ligt) en daarna in te stappen. Vervolgens laten staan en bij wederkerende stabiliteit op de markt deel bij deel eraf halen. Hopelijk heb ik dan genoeg rendement behaald om ook nog een leuk bedrag over te houden en daarmee verder te speculeren.

Ik denk dat er nog niemand op dit idee is gekomen. Hele wereld rijk over een paar maanden. Of zal het zo niet werken?

Overigens hebben mijn ouders mij gister toestemming gegeven om mijn spaargeld te investeren op de beurs :)

Plan is wachten totdat het virus zijn piek bereikt (tenminste, dat het dagelijks leven echt zo goed als plat ligt) en daarna in te stappen. Vervolgens laten staan en bij wederkerende stabiliteit op de markt deel bij deel eraf halen. Hopelijk heb ik dan genoeg rendement behaald om ook nog een leuk bedrag over te houden en daarmee verder te speculeren.
Never catch a falling knife.

Halsema probeert vergrijzing tegen te gaan op andere manieren

Net naar de winkel geweest, geen lege schappen gezien gelukkig :D

Net bij de jumbo eerste persoon met mondkapje gespot.

Net bij de jumbo eerste persoon met mondkapje gespot.
1584113914218.png

Bij mij zijn alle winkels half uitverkocht, vooral de wc papier

Mocht ik mensen met een kapje zie lopen dan ga ik er dus van uit dat ze het virus dragen. Vreselijk misleidend eigenlijk. Dat kapje is bedoeld voor dragers, niet voor mensen die het niet hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven